gość_4fadd
2017-01-14 17:21
Zarówno Okęcie jak i LOT kochają monopol bo tylko wtedy można towarzyszom zapewnić posadki a jeśli jest normalna konkurencja to trzeba by ich wywalić bo generują tylko straty dla lotniska lub linii.
gość_4032d
2017-01-13 21:30
Tjak... wszyscy narzekają na Ryanaira że dopłaty, dziadostwo, najgorsza linia... a potem wszyscy latają ;)
gość_f2a03
2017-01-13 20:37
W sumie dobry pomysł, wprowadzenia największej zniżki dla lotów odbywanych bez udziału WAW. I niech Ryanair płaci za wszystkie swoje loty, w których pomija WAW, choćby 1 grosz od rejsu. To by była polityka chyba godna tego przewoźnika - ja jestem za! :)
Hahahah, mistrzowie. Ledwo się na Okęciu zainstalowali, już próbują swoich metod. Czy im ktoś broni wprowadzić loty przesiadkowe przez Okęcie? Hahahah, byłby precedens na skalę Europy.
gość_4e348
2017-01-13 08:12
Jak Ryanair dostaje zniżki lub "marketingowe" niespodzianki to jest dobrze, rozwój regionu, miejsca pracy bla bla bla. Ale jak ktoś inny dostaje to zaraz nazywają to faworyzowaniem. Typowa retoryka tej firmy.
gość_d4d2e
2017-01-12 21:53
Ryanair gdyby nie dotacje z podatków w różnych postaciach też nie miałby rewelacyjnych wyników finansowych....
gość_256d0
2017-01-12 19:56
Nie rozumioem przypięcia tu łatki 'faworyzowania linii'. Przecież WAW ma strategię budowy hubu a do tego potrzebuje budowania ruchu przesiadkowego. Wobec tego linie, które będą chciały spełniać te warunki, by otrzymywać zniżki, to je dostaną. Przecież w cenniku nie ma cen dla LOT i innych cen dla Francy. Nikt nie zabrania uruchamiania przez Ryanaira połączeń tranzytowych przez lotnisko WAW. Każdy może ubiegać się o te zniżki poprzez spełnienie warunków. Dziwne, że ktoś chciałby mieć zniżki bez generowania ruchu przesiadkowego. Money for nothing. Jeszcze brakowałoby tego, żeby Cathay wysunął wniosek, by największe zniżki miały linie, które nie latają z/do WAW. Wykracza to poza moją logikę. Jak to mawai moja córka 'nie ogarniam tego'.
lysypiotr76
2017-01-12 19:46
A dlaczego by właśnie nie faworyzować LO na stołecznym lotnisku. We Frankfurcie LH ma fory. Linie które obsługują duże rzesze pasażerów mają zniżki. A FR tam nie skarży. A dlaczego ? Bo przyjmuje reguły gry na tym lotnisku. A w Polsce rozbestwiony dopłatami od lotnisk pod różnego rodzaju nazwami liczy że w WAW będzie dzielić i rządzić. Nawet jak ktoś ma 30 % rynku nie znaczy to że mamy tańczyć jak nam zagrają.A tym bardziej FR
Ryanair to nie pępek świata, ale ja również nie rozumiem dlaczego ULC jako państwowa jednostka budżetowa wyraża zgodę na faworyzowanie linii lotniczej, która nie utrzymałaby się na rynku bez państwowych (czyli naszych) pieniędzy. Wytłumacz na czym polega opisane przez Ciebie dziadostwo Ryanaira. Moim zdaniem na tle innych LCC Ryanair wypada całkiem dobrze. Na własnej skórze przekonałem się jak Ryanair jest traktowany na lotnisku Chopina. Za każdy razem karty pokładowe sprawdzała jedna osoba, przez co samolot odlatywał opóźniony.
Blazej UK
2017-01-12 18:54
Najbardziej dziadowska linia w Europie składa skargę. Dobre sobie. A co oni myslia ze ryanair to pępek świata ze jak już coś nie jest po ich myśli to jest źle.