Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_92ae6
2017-02-06 18:11
Czyli dwa razy tyle co w Lublinie. Oj powiększy sie przewaga Rzeszowa w 2017....
Rzeszów + 8% w styczniu 2017. Odprawionych 48239 pasażerów.
gość_9a6cf
2017-01-14 20:36
Szczecin goni. Niecałe 3% w rzeszowie a zapowiedzi nowych połączeń brak. Paryż wylleciał, berlin nie idzie. Wygląda ze na obecny stan portfeli mieszkańców podkarpacia 600 k w roku to max co można osiągnąć i linie lotnicze to wiedzą.
gość_8513e
2017-01-12 14:19
Są pełne wyniki z Rzeszowa. +4,66 w grudniu 2016 oraz +2,92 w całym 2016r
Kinder- Dokładnie o to mi chodziło. Co wiecej nawet zbazowanie samolotu na nowe polaczenie moze oznaczac wykonywanie rotacji dla innych lotnisk np. Ze STN. Koszty bazy w PL nizze niz w UK a rynek bylby tam zaspokojony.
W sezonie letnim FR robi do RZE 25 lotów tygodniowo. Przynajmniej 3 dziennie są na wyspy brytyjskie na co potrzeba jednego samolotu. Zbazowanie jednej maszyny nie wystarczy nawet na obsługę obecnego ruchu więc wcale nie musi przełożyć się na wzrost liczby pasażerów.
gość_124da
2017-01-09 12:18
Tak wiem o Hahn, tyle że to było jeszcze na starym terminalu. Celowo nie wspolinalem Czech Airlines,4You,Eurolotu i Adrii - chodzi mi tylko o Ryanair-a jaki miszmasz robi z tymi polaczeniami. Zbazowanie samolotu w RZE wcale nie musi oznaczac tysiecy dodatkowych pax. Zawsze samolot moze robic rotacje dla innych portow, tak jak W6 w LUZ. Woj. Podkarpackie wykupuje reklame dotujac tym samym polaczenia, natomiast Lublin czy Modlin daja ogromne znizki za obsluge, pytanie co jest lepsze? WMI przy ponad 2.5mln pax jest geube miliony na minusie. Rozna strategia a wynik finansowy podobny. O potencjale dyskutowal nie bede, bo to gadanie do sciany.
gość_6483d
2017-01-09 08:14
Czytam te Wasze posty i najlepsze w tym wszystkim jest to, że to lotnisko nie ma potencjału. Rzeszów daje zły przykład i wykłada kasę swoich mieszkańców tylko po to, aby cokolwiek stamtąd latało. Gdyby nie było kasy dla Rajana to został by tylko Stansted z 5 razy w tygodniu i tyle. Tak samo jak w Lublinie. Ale nie. Mamy metropolitarne myślenie i podejście więc zróbmy z kilku wiosek drugi Nowy Jork.
gość_b1369
2017-01-08 20:17
Qwerty - jeszcze podwójne podejście FR do hahn. Edynburga by OK i Adrii nie wspomnę.
gość_16fea
2017-01-08 19:43
Tylko baza FR daje szansę na rozwój Rzeszowa. Wystarczy popatrzeć na sąsiadów zza miedzy. Jeden samolot W6 w Lublinie i tysiące pasażerów. Wystarczy jeden samolot.
Przepraszam za poprzedni post, za szybko go dodałem i wyszedł bełkot.
lysypiotr76 Pieniądze może i są, tylko nie przekłada się to na dodawanie nowych kierunków. Ile kierunków w ostatnim czasie Ryan otworzył. Gdyby tylko wszystkie otwierane - były utrzymane. To już dawno w RZE byłby ten wymarzony przez nas milion. Tylko przypomnę o zamkniętych trasach z ostatnich lat: Trapani, Glasgow, Oslo Rygge,
Girona - Barcelona, Birmingham. Optymistycznie to nie napawa, tym bardziej, że w niedalekiej perspektywie mamy BREXIT i to też może znacznie ograniczyć popyt na loty do UK.
lysypiotr76 Pieniądze może i są, tylko nie przekłada się to na dodawanie nowych kierunków. Ile kierunków w ostatnim czasie Ryan otworzył nowych kierunków. Gdyby tylko wszystkie otwierane były utrzymane już dawno w RZE byłby ten wymarzony przez nas milion. Tylko przypomnę o zamkniętych trasach z ostatnich lat: Trapani, Glasgow, Oslo Rygge, Girona - Barcelona, Birmingham. Optymistycznie to nie napawa, tym bardziej że w niedalekiej perspektywnie mamy BREXIT UK i też może to znacznie ograniczyć popyt na loty na wyspy..
gość_26d1b
2017-01-08 12:47
Z Rzeszowa latają tez Słowacy i Ukraińcy.Podobnie jak Polacy ze Lwowa liniami Pegasus, Atlas Global czy Turkish.
gość_e4a19
2017-01-08 12:45
gość_92ae6: To nie złośliwość a fakty, Lublin gdy nie posiadał lotniska to klienci linii lotniczych z tego miasta byli skazani na podróż do WAWy czy do RZE. Teraz mogą lecieć od siebie, co więcej LUZ ma połączenia które RZE stracił np . Oslo. Podałeś informacje o potencjale województwa idealny przykład szczególne Kujawsko-Pomorskie gdzie w Bydgoszczy odprawiono zaledwie 377 tys. paxów. To samo tyczy się 3 co do wielkości miasta w Polsce Łodzi, z uwagi na mocny wpływ WAW i WMI odprawili tylko 241 tys. paxów. Reasumując RZE w stosunku do potencjału, zamożności, ilości mieszkańców, turystów, biznesu na tle innych miast wygląda dobrze. Ale możliwości rozwoju nie są imponujące i wzrost liczby pasażerów przy dobrej koniunkturze będzie na poziomie 3% rocznie, czyli za około 14 lat będzie 1 mln rocznie w Jasionce.
gość_92ae6
2017-01-08 09:57
gość_f66fb - Kolego to co piszesz świadczy nie najlepiej o Twojej wiedzy na temat lotnictwa. Pominę złośliwości w stylu wysysania paxów przez Lublin, a odniose sie tylko do ilości mieszkańców w najbliższej okolicy. Porównaj może potencjały ilości mieszkańców w w danym województwie, a otrzymasz odpowiedz na temat potencjału. Może to będzie dla Ciebie zaskoczeniem ale województwo Podkarpackie ma taki sam potencjał co Lubelskie czy Kujawsko-Pomorskie. Nie tylko mieszkańcy Rzeszowa latają. Latają także mieszkańcy Krosna, Przemyśla, Stalowej Woli, Tarnobrzega, Mielca, Dębicy, itd.
gość_7f691
2017-01-07 22:24
RZE STRONK!
gość_b1369
2017-01-07 21:02
Kasa z urzędu marszałkowskiego jest. Miasto pieniądze ma ale szuka sposobu jak je przekazać żeby rio się nie czepialo.
gość_f66fb
2017-01-07 19:22
lysypiotr76: nie ma kasy i nie będzie. Przeczytaj całość a ja wkleję tylko fragment cytuję: W ciągu 5 lat zostanie wydane w tym celu 45 milionów złotych, Miasto Rzeszów przeznaczy na promocję 17,5 miliona, zaś marszałek Podkarpacia 27,5 milionów. Nieoczekiwanie 2 dni temu z głosowania nad budżetem Rzeszowa wycofano temat promocji w liniach lotniczych. A to cały art:
zobacz link
gość_b4fdc
2017-01-07 19:09
Nawet Rzeszów policzył a Gdańsk ciągle liczy .. może liczydła dodatkowe by im się przydały .
lysypiotr76
2017-01-07 19:03
qwerty - Ale są zabezpieczone pieniądze. Duże pieniądze.17,5 mln. od miasta i 27,5 mln. od województwa. Takie pieniądze ,, rozruszają '' Jasionkę.