Prawnik Pasażera: Linia płaci za opóźnienie bagażu

Prawnik Pasażera: Linia płaci za opóźnienie bagażu W nowym cyklu "Prawnik Pasażera" razem ze Stowarzyszeniem Przyjazne Latanie będziemy wyjaśniać prawa pasażerów na podstawie prawdziwych przykładów, z którymi zetknęli się specjaliści Stowarzyszenia. W każdym tekście będziemy tłumaczyć co i dlaczego należy się pasażerowi, a także co należy zrobić, aby zagwarantować realizację przysługujących praw. Postaramy się jednak...
06/01/2017 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
pyjka 2024-03-26 20:13   
pyjka - Profil pyjka
Przytrafiła mi się podobna sytuacja, z tym że mój bagaż otrzymałam dopiero po 24 dniach. Dodatkowo brakuje w nim rzeczy, a walizka jest zniszczona. Czy w związku z tym mogę ubiegać się o zwrot dodatkowych kosztów za opóźnienie bagażu, czy tylko za powstałe zniszczenia i konkretne rzeczy, które zostały zagubione?
karin83 2019-01-18 08:57   
karin83 - Profil karin83
Takie sytuacje nie są niezwykłe. Wie o tym każdy kto chociaż trochę podróżuje. Równie często bagaże zostają zamienione albo po prostu zupełnie zagubione. Droga do zwrotu takiego bagażu może być bardzo wyboista. A jest prosta metoda, które pomaga odzyskać bagaż. To usługa Bezpieczny Bagaż. W ramach usługi bagaż zostaje oznaczony zawieszą informacyjną - z danymi kontaktowymi do centrum alarmowego i unikalnym ID. Wiadomo, gdzie zwrócić znaleziony bagaż, ale właściciel pozostaje anonimowy dla znalazcy. Wszystkie procedury zwrotu obsługiwane są w ramach usługi przez pracowników centrum. Usługa działa na całym świecie, co jest też dużym plusem.
lmajchrowski 2017-01-19 13:07   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
Czy moze ktos mi pomoc w mojej sprawie ??

zobacz link

dzieki
adam7691 2017-01-09 11:08   
adam7691 - Profil adam7691
wszystko jest OK, i prawo pewnie po stronie p. Alicji,

ale na Boga kto przy zdrowych zmysłach ważne dokumenty przewozi w bagażu rejestrowym,
gość_39cc4 2017-01-08 19:02   
gość_39cc4 - Profil gość_39cc4
w linku do strony stowarzyszenia jest literówka- powinno być zobacz link
gość_16781 2017-01-06 11:28   
gość_16781 - Profil gość_16781
Z likwidacją tzw. "szkody bagażowej" bywa różnie. Sam doświadczyłem niekompetencji przy likwidacji pełnej szkody (uszkodzenia) bagażu ze strony likwidatora niejakiej firmy dolphi1920.
W KRK po wylądowaniu okazało się, iż mój bagaż został całkowicie uszkodzony - po spełnieniu wszelkich formalności w punkcie na lotnisku - dokonałem zgłoszenia na ich stronie szkody - dopełniłem wszelkich formalności i.... bez jakiejkolwiek konsultacji z ich strony dostałem kurierem po kilku dniach...walizkę mniejszą, o innym kolorze, zdecydowanie gorszej jakości a na domiar złego wybrakowanej i noszącej "ślady użytkowania" - wszelkie próby reklamacji i kontaktu z tą firmą wątpliwej reputacji niestety spełzły na niczym - pozostały jedynie inne środki prawne :(
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy