gość_37b98
2016-12-16 12:22
Co gorsze.. wszystkie kraje w których Lufthansa będzie kontrolowała główny hub lotniczy graniczą ze sobą, tworząc środek Europy... Kiepsko jeśli chodzi o konkurencję na przesiadki wewnątrz Europy. Mając w rękach FRA, MUC, DUS, ZRH, VIE i teraz BRU żadna inna linia/grupa nie będzie w stanie zapewnić przesiadek wewnątrz europy. Monopol w żadnym pojedynczym kraju może nie będzie istniał, ale w segmencie tradycyjnych przewoźników LH ma coraz większą przewagę - a to się staje coraz gorsze dla konsumenta.
pcharasz
2016-12-16 02:35
Lufthansa kontroluje bez SN mniej niż 5% procent rynku belgijskiego, więc żaden urząd antymonopolowy raczej nie ma tu nic do gadania.
gość_65060
2016-12-15 12:38
Unia rzadza Niemcy wiec to Niemcy mowia, co jest uczciwe a co nie. Jesli w jakims kraju ktos dziala w formule konkurencji z niemieckim przedsiebiorstwem, to zaraz znajda na niego paragraf.
gość_5bddc
2016-12-15 11:35
Gdzie jest Unijny urzad antymonopolowy. 4 kraje UE pod coraz wiekszym monopolem Lufthansy