UIA niemal podwoi ofertę z Warszawy

UIA niemal podwoi ofertę z Warszawy Od rozpoczęcia sezonu letniego pod koniec marca 2017 r. linie Ukraine International Airlines obsłużą dziewięć z 11 rejsów tygodniowo między Kijowem a Warszawą 180-miejscowymi samolotami boeing 737-800. Pozostałe dwa loty będą obsługiwane 105-miejscowymi boeingami 737-500 lub 92-miejscowymi embraerami E190. Obecnie linia wykorzystuje na tym połączeniu głównie boeingi...
14/12/2016 16:42   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
LS9 2016-12-16 00:12   
LS9 - Profil LS9
Czyzby na Ukrainie znowu byla cenzura internetu i zaklucenia w rozmowach telefonicznych? Moze dlatego klasa biznes jest tak tam popularna!
pcharasz 2016-12-15 23:58   
pcharasz - Profil pcharasz
@gość_a30ab, to prawda, na pewno mają bardzo niskie koszty. Co do zapełnienia w biznesie, taka mała anegdotka: jak leciałem z nimi do JFK w środku sezonu, dostałem wraz ze sporą grupką osób upgrade do premium economy, więc może cały biznes to też byli paxowie upgradowani z premium :) ale rzeczywiście, jest tam sporo osób które na klasę biznes stać.
gość_80fe9 2016-12-15 21:28   
gość_80fe9 - Profil gość_80fe9
jaki business??? tam prawie zawsze jest pusty.
LS9 2016-12-15 15:45   
LS9 - Profil LS9
garcba Mila i sie ciesze beda latac choc Gdansk jest za daleko zebym skorzystal :)
garcba 2016-12-15 11:52   
garcba - Profil garcba
LS9, no miła niespodzianka. :)
LS9 2016-12-15 11:48   
LS9 - Profil LS9
garcba dzis rano widzialem artykul ze KLM jednal bedzie latal do Gdanska. Widzisz jaka niespodzianka.
gość_9f8bf 2016-12-15 11:34   
gość_9f8bf - Profil gość_9f8bf
Gdyby tylko Aeroflot wyslal do Krakowa tansza linie Pobeda, to bylby strzal w 10
gość_a30ab 2016-12-15 09:44   
gość_a30ab - Profil gość_a30ab
@pcharasz
Po pierwsze niższe koszty, po drugie bardzo duże, a wręcz prawie zawsze pełne obłożenie w biznesie, bo zamożnych ludzi na Ukrainie nie brakuje i jak to na wschodzie dla nich wszystko musi być na bogato.
LS9 2016-12-14 22:29   
LS9 - Profil LS9
garcba GDN bedzie musial poczekac, KLM jest w Krakowie od niedawna. Mialem nawet okazje leciec. Ze szkockich lontisk KLM na znacznie lepsze ceny niz BA czasami nawet lepsze niz tak zwane low costy.
pcharasz 2016-12-14 20:20   
pcharasz - Profil pcharasz
Leciałem w tym roku 4 razy na trasie pomiędzy KBP i WAW i z moich obserwacji 90% paxów to był tranzyt. UIA ma najtańsze loty do Azji i USA, i tym przyciągają mnóstwo paxów. Nie wiem jak oni zarabiają przy takich taryfach.
gość_f674c 2016-12-14 20:11   
gość_f674c - Profil gość_f674c
a Iwano- Frankowsk to gdzie?
garcba 2016-12-14 19:40   
garcba - Profil garcba
Nie żebym został źle odebrany ale chodzi mi o KLM i BA.
Mówi się, że któraś z nich ma wejść do Gdańska. Nie będzie ich to odrażało, że już dwie linie o podobnym profilu sobie nie poradziły?
Co nie zmienia faktu, że życzę EPGD jak najlepiej.
LS9 2016-12-14 19:26   
LS9 - Profil LS9
garcba co rozumiesz przez pojecie zachodni gracze?: Lufthansa, Ryanair, SAS, Finair moze Norwegian i easyjet?
gość_5a7b0 2016-12-14 19:20   
gość_5a7b0 - Profil gość_5a7b0
Tylko co ma piernik do wiatraka ? UIA w Gdansku to bylo połączenie tylko w jedną strone a dwa raczej każdy przewoznik hubowy otwiera najpierw połączenie do swojego hubu czyli dla UIA to Kijów a nie jakaś malutka miescina ktora odprawia paxow mniej niż Bydgoszcz i do tego lądowanie w środku nocy... równie dobrze moglaby lufa otworzyc połączenie z Erfurtu do Gdańska i skasować po kilku miesiącach... a o CSA moze lepiej w ogole nie mowic... Mysle że jakis klm, baw moglyby spokojnie wejsc do GDN ale to tylko moje zdanie.
garcba 2016-12-14 19:04   
garcba - Profil garcba
Dodam, że Aerosvit ogłosił upadłość chyba w 2013r. Aeroflot nie lata, bo chyba polityka nie pozwala.
Ciekawe jak KLM czy BA czytają takie zachowanie CSA czy UIA w Gdańsku? Czy zachodni gracze będą mieli odwagę otworzyć połączenia z Gdańska?
gość_1cc38 2016-12-14 19:02   
gość_1cc38 - Profil gość_1cc38
rafciooo77 Kijów z Krakowa był uruchomiony przez "zywego trupa" jaki był AeroSvit. Inna sprawa ze Wizz z KTW miał i ma bardzo niskie ceny, stąd połączenie poszło do piachu. A wycofanie się Aeroflotu to sprawa polityki wielkiego brata, i zapaści w Rosji i kosmicznego wzrostu kursu walut. Jak się sytuacja uspokoi SU wróci do KRK. Co do UAI pojawi się w Krakowie i to na wiosnę.
gość_b1159 2016-12-14 18:38   
gość_b1159 - Profil gość_b1159
Loty z KRK skasowała polityka.
rafciooo77 2016-12-14 18:32   
rafciooo77 - Profil rafciooo77
Kijów by Aerosvit podobnie jak Moskwa by Aerofłot były już z Krakowa ale się nie utrzymały i zostały skasowane.
gość_5a7b0 2016-12-14 18:28   
gość_5a7b0 - Profil gość_5a7b0
lysypiotr ta trasa nie miala i tak wiekszego sensu z GDN... juz wiekszy sens mialoby chociazby Lwow ktore jest bardziej znane ale trudno ich sprawa mogli tez otworzyc kijow teraz to juz raczej za pozno bo wizz lata tam.
lysypiotr76 2016-12-14 18:17   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
piorun - Byli na lotnisku w GDN . I ubyli. Może ewentualnie w przyszłym roku Kijów z Krakowa . Jakieś zapowiedzi były.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy