Linie Emirates rozważają nowe zamówienia

Linie Emirates rozważają nowe zamówienia - Będziemy przyglądali się naszym wymaganiom flotowym, choć nie tak pilnie jak robiliśmy to do tej pory - powiedział prezes linii, Tim Clark, podczas przemówienia w londyńskim Aviation Club 7 grudnia, cytowany przez "Air Transport World". Jak wyjaśnił Clark, decyzja nie musi być podjęta pilnie, gdyż w niektórych częściach świata spada zapotrzebowanie na...
09/12/2016 06:26   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
filipsta1 2016-12-10 20:51   
filipsta1 - Profil filipsta1
Bierzcie A350! :) Z flotą tych samolotów, może zainteresują się lataniem na południu naszego kraju Katowice/Kraków :)
gość_e083a 2016-12-09 11:24   
gość_e083a - Profil gość_e083a
Emirates anulował wcześniejsze zamówienie na 70x A350 w czerwcu 2014r.

Od tego czasu linie "rozważają" nowe zamówienia i pewnie będą to jeszcze robić długo.
Choć nieoficjalnie mniej więcej wiadomo czego żądają od producentów (oprócz oczywiście ceny w stylu "Emirates"):

1. Od Boeing to mocniejszy silnik dla B787-10 (nie jest jasne czy oblatany ostatnio Trent 1000 TEN spełnia te wymagania).

2. Od Airbus ujednolicenia silnika dla A380/A350-900/A350-1000: Trent XWB na A380 już latał, więc to nie jest problem (choć nie wiadomo czy zostanie to nazwane A380neo). Natomiast A350-1000 z platformą XWB-84 i MTOW 280 dałby coś w stylu "regional A350".
Generalnie jednym z istotnych powodów rezygnacji Emirates z A350 było właśnie pójście wersji -1000 w stronę XWB-97 z MTOW 308 ton. Linie oficjalnie poinformowałby, że nie taki samolot zamawiały.

Nie jest jasne, czy dla Airbus opłaca się zrobić A350-1000 w regionalnej wersji MTOW 280 ton. Chyba bardziej myślą o A350-2000.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy