gość_39c5b
2016-12-09 15:37
@lysypiotr76 skoro - jak zwykle - masz taką jaśnie oświeconą wiedzę to powinieneś poinformować o takich sprawach odpowiednie służby, a nie tylko wypisywać bzdury.
gość_11653
2016-12-07 14:32
Nie Sprint Air a LO powinien polaczyc ten region z WAW i to jak najszybciej. Lufa jest w wielu polskich regionach, nawet w tych co by sie nikt nie spodziewal. Jak Niemcy polkna IEG pierwsi, to znowu LO przegra bitwe bez walki.
Ja wam to mowie.
Pozdrowienia z ORD.
gość_2d675
2016-12-07 09:47
Tak się tylko zastanawiam nad tytułem, czy chodzi o przewoźników, czy pasażerów ;)
gość_a30ab
2016-12-07 08:29
Ładnie się bawią, do każdego fotela w samolocie Sprintair mieszkańcy Lubusliego dopłacają ponad 430zł.
pcharasz
2016-12-07 06:38
LOT ma za duże samoloty na taką trasę. Latanie 5 razy w tygodniu Bombardierami to ponad 40 000 miejsc rocznie do sprzedania. Lepsza by była umowa LO ze Sprintair, ale na to się póki co nie zanosi.
jjemiolo
2016-12-06 15:41
LOT moglby polaczyc LCJ i IEG w jedna trase i w ten sposob dowozic nie tylko z IEG do WAW za oplata ale tez na swoje loty z WAW. Zawsze jacys chetni z lubuskiego by byli na siatke LO jesli bylby korzystny rozklad.
gość_00c50
2016-12-06 14:47
Pytanie jaki sens miałoby włączenie IEG do siatki Lotu. Osobiście watpię, bo zapewne jeśli ktoś z lubuskiego ma lecieć dalej niż do Warszawy, to szybciej zrobi to z Berlina. To trochę jak ze Szczecinem, z ta różnica, ze Szczecin to jednak duży ośrodek wojewódzki, a Zielona Góra.....
gość_9735e
2016-12-06 13:56
LOT powinien włączyć IEG do swojej siatki, tak jak było to w zamierzchłych czasach.
lysypiotr76
2016-12-06 13:41
Urząd Marszałkowski udaje przetarg a wiadomo że Sprint. No chyba że FR z krajowymi na to lotnisko wejdzie :-) To taki żarcik