Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_402e0
2016-12-03 09:36
Taaaak połączenie do takiej aglomeracji jak KRK na pewno uzdrowi Turkish i postawi go finansowo na nogi. Dziw bierze, że Turkish nie idzie za modą i nie lata do KRK - ah te umowy z LOT, niedawno na temat sukcesu LOTU ktoś komentował, że to zalezy od lotniska gdzie będzie połączenie a tu znowu ktoś temu zaprzecza i to jednak zalezy od LOTU gdzie kto bedzie latał- więc jak to w końcu jest Panowie i Panie tak szeroko komentujący na tym forum - uważacie się za znawców lotnictwa i wielbicieli KRK i LOT a co jeden Wasz komentarz zaprzecza drugiemu. Więcej obiektywizmu i pokory i zrozumcie wreszcie, że KRK to nie pępek Świata i komentarze tego typu, że Wszystko chce do KRK i KRK jest najważniejszy są nie na miejscu. Po prostu to dziura jak wiele innych na Świecie i nie każdy chce latac w to miejsce - bo i po co i dla kogo ???
gość_2a855
2016-12-03 00:22
4 z nich stoją w ZRH
jjemiolo
2016-12-02 20:21
Jesli LO sie uda dalej rozwijac, to slabszy TK moze tylko byc okolicznoscia sprzyjajaca. Bez watpienia operacje TK do KRK stworzylyby szereg nowych mozliwosci dla poludniowej Polski ale na pewno kosztem LO. Choc mysle ze LO powinien sie jakos lepiej dogadac z TK, bo przydaloby sie wiecej niz jedna bezposrednia trasa miedzy Polska a Turcja, to nie dziwi mnie opieranie sie potencjalnemu drazeniu rynku przez TK. Czy jesli zarabiacie na kurach wpuscilibyscie lisa do kurnika?
gość_23902
2016-12-02 20:13
Ciekawe, w jakim stanie będzie flota Turkish-a w momencie otwarcia nowego lotniska w Stambule. Póki co - praca wre.
zobacz link
lysypiotr76
2016-12-02 18:26
aguirre - Przeczytaj jeszcze raz mój komentarz . Potem jeszcze raz . Aż do skutku. Może za setnym razem zrozumiesz :-)
gość_a3047
2016-12-02 16:24
@aguirre - rozumiem że nie uważasz sie za osobę pozostającą poza wszelką, w tym merytoryczną krytyką, nawet jeśli dotyczy nie ciebie, a twojej publicznej wypowiedzi? Wyrazy współczucia dla wszystkich twoich znajomych.
gość_7f097
2016-12-02 15:54
Lot móglby przygarnac, gdyby mial srodki na obsluge techniczna i srodki na uruchamianie nowych tras. A te (z ambitnymi planami na lato 2017) duze na pewno nie sa
lysypiotr76 - i te 87% tylko marzy o lotach do KRK przez IST? Od dawna przy każdym niemal każdym artykule nt. Turkisha jest ciągłe biadolenie kilku osób, popierających częściowo siebie samych w dyskusjach jako 'goście', że LO blokuje wejście TK do KRK, co obu stronom ma przynieść rzekomo horrendalne korzyści. gość_a3047 - używane przymiotniki mówią więcej o tym, kto ich używa, niż o tym, do kogo są skierowane. Jak nie masz odwagi się zalogować, to czytaj ze zrozumieniem i pomyśl przed napisaniem odpowiedzi.
lysypiotr76
2016-12-02 11:51
Co do Krakowa w siatce Turkish. Często pojawia się tu to pytanie. Nadal wiążąca jest umowa chyba jeszcze z lat 70-tych ub. wieku pomiędzy państwami w myśl której jedna narodowa linia chcąca otworzyć nowe połączenie między krajami umowy musi uzyskać zgodę drugiej strony . Co prawda w tamtym roku LO i TK podpisały umowę o strategicznej współpracy dzięki której obie linie mogłyby oferować i otwierać nowe połączenia. I w tym temacie jest ................cisza. LO chyba nie zależy , Turkish ma kłopoty. Pozostaje czekać na lepsze czasy.
lysypiotr76
2016-12-02 11:42
W TK 87 % to pax międzynarodowi( 2015 ) . Zawieszanie połączeń zwłaszcza międzynarodowych wpływa na Turkish wyjątkowo źle. Te 1,2 mld. USD dochodów to już nierealne plany na ten rok.
gość_a3047
2016-12-02 11:08
@aguirre - Turkish nie miał zadnego wpływu na obecne niepokoje w Turcji, nikt też (może poza garstką tureckich polityków z najwyższej półki) nie mógł tego przewidzieć, więc twoja ironia jest zupełnie szczeniacka.
Widziałem 4 dni temu conajmniej 6 A330 Turkisha zaparkowanych na lotnisku w Zurichu, z osłonami na silnikach, czyli na dłuższy czas...
No proszę, ten reklamowany tutaj przez niektórych Turkish ;-). I zaraz pewnie ktoś napisze, że to przez to, że Lot blokuje ich wejście do Krakowa ;-)
gość_0e06e
2016-12-02 09:32
Czyżby kolejna okazja dla LOTu ?