Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
W Frankfurcie miałem boarding na lot do Miami dwoma rękawami. Jeden był dla Economy, drugi dla premium i całego piętra. Bez problemu. Przy schodach stala obsługa i pomagała wności podręczny bagaż jak ktoś chciał
gość_9be6d
2017-02-10 10:23
do dwóch poziomów nie. ale dwa rękawy do jednego poziomu tak. póki co styknie. żadnych autobusów trolejbusów pociągów i tym podobnych raczej nie powinni podstawiać. Poza tym, wątpliwe aby samolot był na full
gość_5d695
2017-02-10 09:32
0
gość_e4a65
2017-02-01 09:50
Już nie mogę się doczekać! Oby gościł w WAW częściej. Ciekawi mnie tylko, czy samolot będzie obsługiwany z rękawa, czy pasażerowie dojadą autobusami? WAW przecież nie ma rękawów przystosowanych do dwupoziomowego boardingu.
Teraz na stronie Emirates na 10 lutego DXB-WAW jest A380
gość_c1605
2016-12-05 08:42
A na stronie Emirates jest 777.....
gość_7c3d6
2016-12-01 10:43
gość_e7723 nie awaryjne tylko medical. To zdecydowana roznica.
gość_6f986 747-8i byl jako czarter dla niemieckiej druzyny pilkarskiej, a nie jako regularny lot
gość_6f986
2016-12-01 10:05
a czy ktoś jeszcze pamięta 747-8i Lufthansy w Gdańsku w 2012 ?
gość_348d8
2016-11-30 22:23
A ja z innej mańki leciałem tym lotem 6 lutego 2013 z waw do dxb ale bałagan był podczas check in totalny chaos ..
gość_e7723
2016-11-30 19:23
@gość_27b03 No co ty? Nikt przecież nie wiedział. A tak na serio, to był już 3 razy - Lufthansa 2011r., Emirates 2015r., Lufthansa 2016r. (awaryjne lądowanie)
gość_27b03
2016-11-30 13:32
AIRBUS A380 z Lufthansy był już w Warszawie w 2011 roku :)
gość_d2626
2016-11-30 12:19
misiok racja! cały Śląsk modli się żeby tą przebrzydłą warsiawkę mgła naszła w dniu 10 lutego 2017 roku Pańskiego. Wtedy 380 przyleci do NAS. Z Halinką damy na msze w intencji mgły w stolycy.
gość_e8108
2016-11-29 23:17
Czytałem gdzieś wypowiedź jakiegoś przedstawiciela Portu Lotniczego Okęcie, który mówił, że instalacja dodatkowego rękawa i przygotowanie stanowiska do obsługi A380 nie stanowi żadnego problemu i port lotniczy może to zrobić w kilka miesięcy, jeśli tylko zostanie odpowiednio wcześniej uprzedzony przez linię lotniczą wyrażającą zamiar latania do Warszawy A380. Wypowiedź ta była związana z zapowiedziami prezesa linii Emirates o planowanym w niedalekiej przyszłości wprowadzeniu właśnie A380 do obsługi połączenia Dubaj-Warszawa-Dubaj. Przypomnę, że podobny rocznicowy lot odbył się rok temu do Pragi (z okazji piątej rocznicy), a od maja linia Emirates wprowadziła już na stałe ten samolot do obsługi tego połączenia. Loty rocznicowe są doskonałą okazją do przetestowania lotniska pod kątem obsługi A380. Przypuszczalnie w przypadku Warszawy będzie podobnie jak w Pradze (pod warunkiem, że test wypadnie pomyślnie) i faktycznie już w niedługim czasie samolot ten wejdzie na stałe do obsługi tego połączenia.
gość_66a41
2016-11-29 23:07
Byleby tylko nie było mgły, bo inaczej Radom...
Czy teksty publikowane na tym portalu mogłyby choć trochę różnić się od komunikatów prasowych wypuszczanych przez PR poszczególnych linii? Wymienianie rzekomych cudów na pokładach Emirates to jest jakiś folklor internetowy niemający nic wspólnego z dziennikarstwem czy w ogóle z informowaniem, a wyłącznie z marketingiem. A380 to taki sam, maksymalnie wypchany fotelami samolot, jak każdy inny, tylko jeszcze większy.
Fajnie, że zaczną latać.
A co do Katowic to trzeba się będzie modlić od czasu do czasu o bardzo gęstą mgłę w Warszawie. :)
gość_4c139
2016-11-29 19:39
camilio - miałem boarding autokarami do A380 Emirates w Dubaju. Jechałem autokarem, a boarding był sprawny. Było minimalne opóźnienie, bo czekaliśmy na pasażerów, którzy gdzieś zagubili się na lotnisku (koniec z końców i tak nie załapali się na ten lot).
gość_e083a
2016-11-29 16:13
@malin: Najlepsze rozwiązanie to Deplaning/Boarding przez trzy rękawy: M1L, M2L i U1L.
Ale rozwiązanie przez dwa nie jest dużo dłuższe, pod warunkiem użycia dwóch pokładów, np. M2L i U1L ("Typical Turn-Round Time" dla 555pax to 90 minut).
Gorsze rozwiązanie, użycie jednego pokładu (np. M1L i M2L) czas (typical TRT) może być do 50 minut dłuższy.
gość_c735b
2016-11-29 13:49
Wsiadalem w A380 LH w PEK, gdzie boarding był przez dwa rękawy jeden na pokład dolny drugi na górny i nie trwał więcej niż przeciętnie. Zaczęli na 40 min przed godziną odlotu, co jest normalnym czasem dla WB i wylecieli o czasie. Wsiadałem też w 747 -800 LH we FRA, gdzie boarding był ... autobusem! Też mieli 40 min i wylecieli planowo. Pojechałem piątym autobusem. Nie wiem, ile było w sumie kursów, ale we wszystkich klasach było full.
gość_840da
2016-11-29 13:23
malin - Cały dzień