gość_7f097
2016-11-29 23:01
Jest CS do LHR, FRA, CDG, MUC nie po to zeby rozwiezc to co Lot przywiozl na Long haul (ANA nie ma CS na trasie NRT-WAW), tylko po to, zeby ANA mogla sprzedawac bilety na swoje polaczenia z Japonii do Warszawy przez FRA, CDG, LHR i MUC... Japonczycy sa bardzo przywiazani do standardu obslugi i swoich linii. ANA ma nadzieje ze czesc bedzie wolala lot z przesiadka (LH wykonany by ANA), niz bezposredni Lotu (ktorego nie ma w ogole w ich systemie). Taka prawda, jak chce sie miec CS, kazda ze stron musi dostac cos ciekawego.
Wreszcie jakaś sensowna informacja w związku z rozwijaniem długodystansowych połączeń Lotu. Szkoda, że tylko tyle. Chciałoby się na code-share dolecieć np. do Taipei, Hongkongu, itp.
gość_ef892
2016-11-28 19:25
Ale o ile mnie pamięć nie myli to Austrian Airlines zawiesiła swoje loty do Tokio. I dlatego LH zgodziła się na współprace ANA z LO na trasie Warszawa - Tokio. Więc nie widzę tutaj żadnej dobroci ze strony Lufthansy dla PP LOT
pcharasz
2016-11-28 17:59
gość_a3047, he? Jakiej przyjaźni LO z LH? Przecież LO lata do Tokio dopiero od początku tego roku, a chyba nic się w relacjach LH-LO od tego czasu nie zmieniło.
gość_40ed7
2016-11-28 17:56
Moje źródła w PLL LOT donoszą, że następnym nowo otwartym połączeniem będzie te z Dworca Włoszczowa Północ do Chicago (lot bezpośredni realizowany B787-1100 ;-)
gość_15674
2016-11-28 16:49
Czemu cs jest na trasach obleganych i juz mocno obstawionych? Londyn, Frankfurt czy Paryz, ok. Ale w nieskonczonosc lotow na tych trasach LOT zapelniac nie moze. Czemu nie ma cs na BUD, PRG, HAM czy BCN?
I taki jeszcze komentarz ode mnie: Cos jest nie tak skoro Polacy musza sie prosic Niemcow o pozwolenie na wspolprace z Japonczykami.
greg0303
2016-11-28 16:44
Lepiej póżno niż wcale.
Po porozumieniu z ANA potrzebne są kolejne z Asiana Airlines i Air China.
Oczywiscie cieszymy sie z porozumienia i zyczymy sukcesow!
Wlasnie chcialem zauwazyc, ze jest jeszcze sporo waznych miejsc w Japoni ktore nie sa objete umowa.
jjemiolo
2016-11-28 14:53
Bardzo dobrze, w koncu cos sie ruszylo z c/s. Nadal jak widze poza "siatka LOTu" sa inne wazne biznesowe centra w Japonii jak Osaka, Kyoto, Nagoya, Hiroszima, Takamatsu, itd. Wychodzi rowniez na jaw ze HND jest znacznie lepszym punktem na przesiadki do Japonii bo wiekszosc krajowych lotow jest stamtad. Co prawda poranne doloty na LO z trzech uzyskanych miast sa dobre ale po przylocie z Polski jak ktos sie chec przesiasc dalej musi poczekac ponad 7-8 godzin na NRT. Nie ma to znaczenia jak ktos chce po przylocie zostac na jakis czas w TYO a potem leciec dalej ale nie wiem czy stopovery sa tez wlaczone w uzyskane c/s.
gość_17254
2016-11-28 14:04
Przydałaby się jeszcze conajmniej Osaka. A codeshare na połączeniu Warszawa - Tokio dla ANA także jest, czy tylko dla paru połączeń z Warszawy (Paryż, Londyn, Frankfurt, coś jeszcze?). Mam nadzieję że z Air China nie ograniczą się tylko do kodów na połączenia krajowe.
gość_a3047
2016-11-28 13:58
Dziwne że za czasów taakiej przyjaźni z Niemcami się nie dało. Może ten 'nacjonalizm' nie jest taki straszny?