ANA chce podbić serca Amerykanów

ANA chce podbić serca Amerykanów Linie lotnicze All Nippon Airways są największym przewoźnikiem w Japonii, jednak są słabo rozpoznawalne w Stanach. Z tego powodu przewoźnik zdecydował się podnieść świadomość marki wśród Amerykanów.Aby osiągnąć ten cel, linie ANA podjęły współpracę z cenionym na świecie DJ Steve Aoki w kampanii "Welcome to Experience Class". W sieci pojawiło się wideo z Aoki, poza tym...
22/11/2016 07:56   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy