Czy Warszawa przyciągnie kolejne linie z Azji?

Czy Warszawa przyciągnie kolejne linie z Azji? Thai AirAsia X może otworzyć w 2017 r. nowe trasy z lotniska Bangkok-Don Mueang, niskokosztowego portu lotniczego w stolicy Tajlandii, do Budapesztu, Pragi i Warszawy. Prezes Thai AirAsia, Tassapon Bijleveld, w rozmowie z CAPA Centre for Aviation powiedział, że region Europy Wschodniej jest względnie dużym, ale wciąż niezagospodarowanym...
21/11/2016 08:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_02998 2016-11-23 11:05   
gość_02998 - Profil gość_02998
a finair lata i im sie opłaca
wroord 2016-11-22 15:33   
wroord - Profil wroord
Air Asia X moze nie ten wyczekiwany przewoznik w W-wie ale zawsze to nastepny szerokokadlubowiec.
gość_bba9b 2016-11-22 14:06   
gość_bba9b - Profil gość_bba9b
gość_fe35f : Nie
gość_fe35f 2016-11-22 11:22   
gość_fe35f - Profil gość_fe35f
Mam do Was pytanie. Jak wygląda sprawa bezpośrednich lotów SQ do Polski? Od lutego 2015 roku, kiedy prezes linii zapowiedział, że połączenia "póki co nie będzie", minęło już trochę czasu, a Singapore odebrał już kilka A350, więc czy coś się ruszyło?
gość_b9f10 2016-11-21 15:06   
gość_b9f10 - Profil gość_b9f10
i ci tani szukajacy okazji turysci lataja emiratami czy qatarem
usuniety 2016-11-21 11:33   
usuniety - Profil usuniety
Obroty handlowe między Polską a Tajlandią nie są niskie (1,2 mld USD w 2013) ale spadają (ok. 0,9 mld USD w 2015), czyli jakiś ruch biznesowy musi mieć miejsce ale wg informatora ekonomicznego MSZ "Duża część handlu odbywa się za pośrednictwem krajów trzecich." Może właśnie z podwodu braku dogodnych połączeń. zobacz link
gość_42354 2016-11-21 10:49   
gość_42354 - Profil gość_42354
czy AirAsia nadal jest na europejskiej czarnej liście ?
lysypiotr76 2016-11-21 10:12   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Pewnie 1-2 razy w tygodniu to pewnie będzie tyle.Myślę że większego potencjału ta trasa nie miałaby.
vscrew 2016-11-21 08:25   
vscrew - Profil vscrew
Zgadzam się z opinią, że latanie do BKK jest mało opłacalne - z tego samego powodu Virgin Atlantic powiedziało, że nigdy tam nie poleci, bo nigdy nie zarobi. BKK to jedno z najdroższych lotnisk na świecie, koszt przelotu jest gigantyczny, ruchu biznesowego pomiędzy Polską a Tajlandią nie ma żadnego, zatem najbardziej wartościowa klasa biznes latała by pusta ( lub z pracowanikami linii na bezpłatnych biletach), ruch cargo też nie lata, a jak wspomniano powyżej - pasażerowie do Tajlandii szukają zawsze najtańszych z możliwych ofert, ofert grupowych itd. Z tego powodu szukając oszczędności nawet ogromny kiedyś gracz na rynku Europa-Tajlandia, czyli SAS, zamknął po kilkudziesięciu latach połączenie do BKK, co bylo szokiem dla Skandynawów, którzy przecież latali nagminnie do Tajlandii. Jedynie najwięksi gracze, z dużą ilością pasażerów tranzytowych, z i do Tajlandii, z bardzo korzystnymi umowami partnerskimi, z takimi wynikami przewozowymi innych połączeń, że mogą pozwolić sobie na "stratę" na BKK, pozwalają sobie na latanie tam.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy