lysypiotr76
2016-11-16 21:37
Kelo - Strach ma wielkie oczy. To nie będzie miało wielkiego wpływu na lotniska regionalne. Z drugiej strony patrząc to kolejny ukłon w stronę narodowego przewoźnika.
lysypiotr76: Easy mógłby odpalić w przypadku dalszego rozwoju np: Marsylie, Bordeaux, Lizbonę i Tel Awiw- więcej bijących w oczy pustych plam na mapie z siatką połączeń nie widzę. Ciekawe czy podwójna stawka z opłatami lobbowana dla Okęcia i LOTu spowolni regiony, albo wręcz wykosi część lotnisk ...
zobacz link
lysypiotr76
2016-11-16 16:22
Każdy z komentujących wybrał fragment który mu najbardziej odpowiadał.Kolega z Krakowa nawet poczuł bliskość nowych połączeń he he. Kelo oczywiście trzymam kciuki za nowe połączenia easyJet z Krakowa.
Pszn: tylko ze w aglomeracjach warszawskiej, łódzkiej, trójmiejskiej, górnośląskiej i krakowskiej mieszka mniej więcej 8,5m ludzi (wiki), wiec zdecydowanie więcej niż na ścianie zachodniej. Co powoduje, że nie zwrot "zadowolić się" absolutnie nie jest błędem. Nie wspominając o tym że nawet dla ściany zachodniej byłoby wygodniej gdyby połączenia zostały otwarte odpowiednio z WRO, IEG, PÓZ czy SZZ, prawda? A tak to trzeba ZADOWOLIĆ SIĘ" Berlinem.
gość_89b60
2016-11-16 14:33
""oraz liczyć na nowe trasy do Polski, skierowane jednak przede wszystkim dla zagranicznych turystów" Czyżby Tel Aviv/Ovda współfinansowane przez Izrael?
Coś tam optymistycznego wyczytać można ten fragment np "oraz liczyć na nowe trasy do Polski, skierowane jednak przede wszystkim dla zagranicznych turystów"
"Pasażerowie z Polski muszą zadowolić się zapowiadanym dynamicznym rozwojem w Berlinie-Schonefeld"
Dla Polaków z zachodniej części kraju, rozwój połączeń z Berlina jest znacznie ważniejszy niż w WAW, GDN, KRK, czy KTW, więc użycie w powyższym zdaniu słowa "zadowolić się" jest błędem.
gość_fa213
2016-11-16 10:52
Mają trochę zdrowszy PR. Irlandzkie tanie linie zawsze były pierwsze do strojenia fochów i kaprysów i to bardzo głośno, więc nie ma się co dziwić, że teraz demonstracyjnie obrażają się na UK.