gość_dd973
2016-11-24 17:29
kurczę to dlaczego w takim razie wszystkie lotniska MUC,FRA,BER,PRG,BUD zawsze są tańsze w kierunkach azjatyckich jeśli porównamy loty Qatarem czy Emirates z lotami z Warszawy ?
gość_66a8b
2016-11-24 13:22
Tak tanie, że od grudnia takie jakieś linie jak Dniproavia będą latać z Chopina do Dniepropietrowska.
lysypiotr76
2016-11-24 11:57
Pamiętajcie że to LO głównie skorzysta. I po części ale w niewielkim procencie inne linie.
Nie bardzo rozumiem sens porównywania zniżek. Jedyne co ma sens to jaką kwotę linia zapłaci za operację (w PLN). Możnaby zrobić wyliczenie B737 Warszawa - Schengen tam i powrót (przy powrocie wszyscy tranzytowi), Dreamliner non Schengen tam i powrót (przy powrocie wszyscy tranzytowi) i znów rozwiezienie transfer B737 do Schengen i powrót do Warszawy. I wtedy które lotnisko jest najtańsze w PLN?
gość_39c5b
2016-11-24 09:27
Podsumowanie raportu: stawki i schematy opłaty oraz zniżek są różne i często wręcz nie mogą być porównane 1:1. Nie rozwiązano jednak zagadki jak to jest, że z tak fenomenalnej zniżki tranzytowej w WAW może skorzystać praktycznie tylko LOT :)
spotter10
2016-11-24 09:22
Jeden z ciekawszych raportów Pasażera. A kiedy weźmiecie się za porównanie cen w sklepach na lotniskach w Polsce oraz reszcie Europy? Bo odnoszę wrażenie, że u nas są najwyższe.
pcharasz
2016-11-24 08:37
Ciekawe porównanie. A jak kształtują się różnice w pozostałych kosztach dla linii lotniczych, np. ceny paliwa lotniczego czy obsługi naziemnej?
gość_9b84a
2016-11-24 08:15
cytat: Dla lotów krótkodystansowych jest wprawdzie tańsza od m.in. Pragi, Budapesztu, Wiednia, Kopenhagi czy Monachium, ale droższa od Berlina-Tegel, Bukaresztu, Kopenhagi, a nawet Londynu-Gatwick. Względnie taniej jest dla przewoźników na dalekich trasach, dla których Warszawy stanowi najtańszy port w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Redaktorze: widzę ze w art lotnisko w Kopenhadze jest zarówno tańsze i droższe niż Okecie ;)