Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lysypiotr76
2016-11-03 11:02
greg0303 - Na szczęście dla LH Irlandczycy otwierają połączenia raczej wakacyjne. Jednak może się to zmienić . Wtedy Eurowings zostanie ,, wysłany na bój " :-)
greg0303
2016-11-03 06:03
Carsten Spohr, prezes Lufthansy, nie wyklucza, że linie Eurowings rozpoczną również operacje przewozowe na lotnisku we Frankfurcie, jeśli będzie taka potrzeba wobec obecności w największym niemieckim porcie lotniczym konkurencyjnych przewoźników niskokosztowych.
greg0303
2016-11-03 05:46
W sezonie letnim tego roku wszystkie trasy dalekodystansowe Lufthansy z Frankfurtu były dochodowe, po wyeliminowaniu połączeń do Malezji, Omanu i Wenezueli. W związku z tym starsze modele A340 mogą pozostać dłużej we flocie niemieckiego przewoźnika, mimo rozpoczęcia dostaw A350-900 (pierwsze 10 egzemplarzy będzie zbazowanych w Monachium).
Lufthansa analizuje model biznesowy wykorzystujący do operacji przewozowych samoloty o wydłużonym zasięgu maksymalnym A321neo LR. Przewoźnik ma zamówionych 45 sztuk tego modelu.
Wyniki finansowe Grupy Lufthansa po trzech kwartałach tego roku wyglądają dobrze. Zyski filii przewozów pasażerskich Lufthansy, Austrian Airlines i LSG Sky Chefs są wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
gość_a4bc7
2016-11-03 00:03
lysypiotr - Niemcy sa zbyt bogaci zeby Ryanair tam mógł dużo zwojować. To nie jest przypadek, ze z i do wielu krajów latają, ale w Niemczech kariery nie robią. Ich loty z Berlina nikogo na kolana nie powaliły, to samo bedzie na innych dużych lotniskach, o ile w ogóle na nie wejdą. Jeśli już to bedą pewnie bazowali na klienteli imigranckiej, która w większości jest biedniejsza od Niemców. Wożenie tych ostatnich na Baleary jest latem gruba żyła złota, a mimo to jakos do tej pory FR nawet nie próbował. Osobiście obstawiam raczej ciche wycofanie sie FR z Frankfurtu za jakiś czas, w którym bedą jak zwykle sprzedawać bilety po 10€. Jedyna szansa dla nich na poważne zaistnienie na niemieckim rynku stworzyłby upadek AirBerlin, ale gdyby faktycznie miało to nastąpić, to zapewne rząd niemiecki by sie wmieszał w cała sprawę i co najwyżej LH przejęłaby schedę i pewnie dzięki temu rozbudowała istotnie Eurowings. Oczywiście wielu bedzie mówiło, ze nie, ale historia Niemiec w ostatnich kilkudziesięciu latach zna przypadki, w których bankructwo lub realna groźba wrogiego przejęcia przez obcy kapitał dużych firm niemieckich jakos dziwnym trafem zbiegało sie w czasie z zakupem tych firm przez jakiś niemiecki koncern. Tak, aby kapitał pozostał w kraju i ludzie nie tracili pracy. To sie chyba nazywa patriotyzm, czy jakos tak...
lysypiotr76
2016-11-02 22:27
Już kilka razy czytałem wywiady z szefem FRA. I nie raz podkreślał że LH już nie zapewnia wzrostów na lotnisku. Więc znalazł linię . Na razie wchodzi nieśmiało ale czas pokaże jak to się rozwinie. I kto na tym wejściu najwięcej straci.
Pewnie tak, jeśli o KTW chodzi to tak :) Ja jednak nie rozumiem tych kłótni KTW-KRK. Te dwa porty się wzajemnie uzupełniają, nie chodzi o konkurencję.
robert13
2016-11-02 19:07
milo2 - czy to ten co kiedyś pisał o potencjale pasażerskim na ciekawye wydarzenia na Śląsku np. festiwal piesni maryjnych itp QQQ
gość_a4bc7
2016-11-02 18:35
"Początek końca LH" - dawno już mnie tak żaden tekst nie ubawił...
robert13: Ten gość to fanatyk KTW, nieraz już ten sam tak pisze pod różnymi artykułami. Trolla lepiej nie dokarmiać.
gość_251b0
2016-11-02 18:12
Frankfurt i Ryanair. Świat stoi na głowie. No ale czego się nie robi aby przegonić Londyn Heathrow, Amsterdam i Paryż CDG w liczbie obsłużonych paxów... Widać we Frankfurcie mają niesamowite ciśnienie na wynik...
gość_e7eae
2016-11-02 18:03
gosc_d2626 skadzes sie urwał?
Katowice nr1? Od kiedy to?
Jest Wawa, Krakow, Gdansk i dopiero potem Katowice.
Kazdy o tym tu wie. I ta kolejnosc sie jeszcze dlugo nie zmieni, acha...moze
jednak, jak Modlin przegoni to bedzie 5 miejsce w Polsce.
Rozumiesz?
robert13
2016-11-02 16:57
Drogi gosciu_d2626. Niestety pała z matematyki, w KTW obsłużono ok. 200tys pasażerów MNIEJ niż w (jak to nazywasz) Kurnikowie. 445.047(KRK) - 245.084(KTW) =199.963
filipsta1 - musisz mieć jakieś poważne problemy mówiąc, że z GÓWIEN (cytując) typu Lublin i Rzeszów nic nie lata... Statystyki są wzrostowe, czego ty wymagasz? 5mln z LUZ i RZE? Mamy kierunki typowo pracownicze. Wybacz, że nie zarabiamy tyle, co Szwajcarzy i nie latamy 10 razy do roku...
gość_e3d4a
2016-11-02 15:36
Może do Poznania będą latać
gość_d2626
2016-11-02 15:28
filipsta1 Kraków poważnym protem? buhahaha tylko Katowice są numerem jeden w Polsce! W zeszłym miesiącu obsłużyliśmy ponad 200 tys pasażerów więcej niż w Kurnikowie!
"Neue Basis" Fra - świat się kończy daję słowo, nasz Kopciuszek zostaje królową...
filipsta1
2016-11-02 13:59
Niezwykle to wygląda :) A co do tych z Rzeszowa i Lublina... Ogarnijcie się i uświadomcie sobie, że one są na kompletnym ******* z którego nikt nie lata.. Jedyne poważne porty w Polsce to Warszawa, Kraków, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Modlin i ewentualnie Poznań
solokhumbu
2016-11-02 13:42
Sądzę, że FR nie powiedział ostatniego słowa w sprawie nowych tras z FRA. Za 2-3 tygodnie ogłoszą coś następnego, a na Gwiazdora FRA będzie mieć ogłoszony kolejny kierunek. I co: jest powód do 3 konferencji prasowych zamiast 1? ;-)
Coś się nie zgadza. 2 samoloty na 4 kierunki? Wychodzi, że jeden samolot będzie obsługiwał tylko dwie rotacje dziennie. Przy czym rotacja np. na PMI zajmuje tylko 5 godzin. Jak już się zadomowią to będzie grubo. Ciekawe czy dorzucą coś jeszcze na SXF.
2 samoloty do obsługi 4 połączeń dziennie???