Ryanair może polecieć do Frankfurtu

Ryanair może polecieć do Frankfurtu Informację podała telewizja Euronews, powołując się źródło zaznajomione ze sprawą. Według Euronews nowe połączenia miałyby wystartować w sezonie letnim 2017 r. Ryanair mógłby uruchomić loty w kierunkach turystycznych np. na Majorkę. Firma Fraport, zarządca frankfurckiego lotniska, liczy, że dzięki temu uda się...
02/11/2016 06:33   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fa213 2016-11-02 15:05   
gość_fa213 - Profil gość_fa213
Takich miejsc, gdzie nie ma miejsca na fochy jakiejś jednej, konkretnej jednostki powinno być jak najwięcej. Atmosfera dzięki temu byłaby zdrowsza. Przykład: Loty krajowe po Polsce za 9 albo 19 złotych, które można dostać w tej cenie z tygodniowym wyprzedzeniem - to bardzo korzystne z punktu widzenia klienta, ale niestety, straszliwie psuje rynek. Kapitalizm ma zalety, ale ma też i wady.
gość_a2a6a 2016-11-02 13:11   
gość_a2a6a - Profil gość_a2a6a
To przywiązanie do Lufy to chyba lekka przesada, równie mocno sa przywiązani do AirBerlin, tak jak do wszystkiego co niemieckie. To czy jest to LH czy AB determinuje co najwyżej klasa społeczna. :) Natomiast całkiem dobrze Niemcy sa tez przywiązani do easyJet, ale ta firma akurat od początku miała zupełnie inne podejście do klienta niż MOL. A szantażowanie FRA przez Ryana to jedna wielka beczka śmiechu. W tym wypadku to oni sie co najwyżej mogą dostosować do warunków jakie da im lotnisko, ale na pewno nie odwrotnie.
gość_e7eae 2016-11-02 11:39   
gość_e7eae - Profil gość_e7eae
MOL ma z niemieckim rynkiem niełatwe zadanie.
FR jest w DE przewoznikiem o kiepskiej reputacji, Niemcy sa oszczedni, ale sa tez
przywiazani i dumni z LH, tamtejszy rynek nie jest latwy. MOL pewnie zasicka zeby bo tam musi tanczyc jak mu zagraja, nie ma miejsca na fochy.
gość_7ac68 2016-11-02 11:17   
gość_7ac68 - Profil gość_7ac68
Skoro mówi, że nie będzie latał z danego portu to czytaj: nie chce latać w chwili obecnej bo stosuje szantaż w celu obniżenia opłat za korzystanie z lotniska do minimum.
gość_27d36 2016-11-02 10:54   
gość_27d36 - Profil gość_27d36
Kiedyś MOL mówił, ze nigdy nie bedzie latał z Okęcia i okazuje sie, ze jednak kłamał... :) najbardziej przemawiają do mnie jednak dwa argumenty - niemozliwosc w praktyce krótkiego postoju oraz duży ruch na lotnisku. Nikt nie bedzie traktował FR priorytetowo, a opoźnienia spowodowane dużym ruchem nad FRA nie sa wcale rzadkie. Albo zatem bedą musieli dokładać do tych lotów, albo planować na nie wiecej czasu. Choć w przypadku Majorki, na która Niemcy latają masowo może to byc kuszące. Pytanie tylko czy Niemcy z zachodu bedą skłonni przesiadać sie do ich samolotów. Fakt, ze Niemcy sa dość pazerni i chętnie płaca mniej, ale z drugiej strony tzw. Wessi sa przyzwyczajeni do pewnych standardów, których FR nie oferuje. To nie Berlin, z którego tez jak na razie FR dramatycznych sukcesów nie uzyskuje...
gość_fa213 2016-11-02 10:36   
gość_fa213 - Profil gość_fa213
Już wcześniej była niejedna okazja się przekonać, że nie ma co przywiązywać się do tego, co mówi cytowany pan.
usuniety 2016-11-02 09:13   
usuniety - Profil usuniety
Dwa ciekawe cytaty z tego tekstu:
1. "Niewykluczone, że spółka wprowadzi zachęty finansowe, z których będą mogły skorzystać linie niskokosztowe. Miesiąc temu o możliwości wprowadzenia takiego rozwiązania mówił Stefan Schulte, prezes Fraport."
2. "Na pewno nie polecimy do Londynu-Heathrow, Paryża-Charles de Gaulle i Frankfurtu, nawet za darmo. [...] mówił M. O'Leary"

:-)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy