×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Wizz Air uruchomi siedem nowych połączeń z Warszawy


Wizz Air otworzy siedem nowych tras z Lotniska Chopina w Warszawie. Ponadto w czerwcu przyszłego roku baza przewoźnika na stołecznym lotnisku wzbogaci się o kolejny - już siódmy samolot.

25/10/2016 13:57
gość_e57a3 - Profil
gość_e57a3
  

gość_41159 - Profil
gość_41159
  
Ja mam nadzieje ze w koncu ktoś dobierze sie do WIZA i RYN i ich dopłat z UE (z naszych podatkow). Zobaczymy czy wtedy beda sprzedawac bilety w tych cenach co teraz.
31/10/2016 08:40  

  
Ja nie rozumiem tych "patriotow" z KTW, RZE, POZ czy LUZ ciagle narzekajacych na brak porownywalnych polaczen z WAW. Panowie i Panie: odpowiedz jest banalna: zadne z tych miast nie ma potencjalu dla przewozow lotniczych rownego WAW. WAW tez kilka lat temu nie miala polaczen do szeregu punktow ktore sa obecnie obslugiwane. Czyli, z czasem cos nowego pojawi sie w kazdym z tych miast ale nie tyle co w WAW. Transport to nie tylko samolot. Po to buduje sie autostrady, ekspresowki jak tez modernizuje koleje czy dodaje nowe trasy autobusowe byscie mogli z Waszego podworka dotrzec albo na Wasze pobliskie lotnisko, albo do innego najblizszego skad sa loty. Tak jest wszedzie na swiecie, zatem nie denerwujcie sie ze nie ma tego u Was bo dorobicie sie niepotrzebnie wczesnego zawalu albo wrzoda. Polska jest juz wcale normalnym krajem od kilku lat i czas najwyzszy to zauwazyc.
31/10/2016 00:36  

gość_377a9 - Profil
gość_377a9
  
Tymczasem od 17 czerwca A321 w GDN kierunki to: LTN, HAM, GOT, NYO źródło skyscraper
29/10/2016 11:42  

gość_0ca08 - Profil
gość_0ca08
  
Żuliany są bliżej centrum Kijowa, bez korków jedzie się około 15 minut vs Borispol 30 min. Taksówka jest około 3 razy tańsza.

Tania linia na takim lotnisku to jest tak jakby Ryan latał do Wa-wy z London City.

28/10/2016 12:43  

gość_d2626 - Profil
gość_d2626
  
Nie z Rzeszowa ale z Katowic!!! Wielka aglomeracja z żadnymi podróży mieszkańcami!!!
28/10/2016 12:37  

gość_776bb - Profil
gość_776bb
  
Te kierunki powiiny być ogłoszone z Rzeszowa. Tam jest większy potencjał.
28/10/2016 08:53  

gość_a30ab - Profil
gość_a30ab
  
@aguirre Zgodzę się z Tobą, że każdy z tych kierunków jest ciekawszy niż DTM ale co do reszty zapowiedzianych kierunków mam troszkę inne zdanie. IEV, BTS, VNO, OTP to kierunki przygotowane pod polskiego turystę, który nie ma sensownych połączeń do tych miast (czas/cena). Kierunki w pełni dostępne cenowo dla średnio zarabiającego, przy czym na trasie do IEV połowę będą stanowić Ukraińcy pracujący/studiujący w Polsce.
28/10/2016 08:01  

  
No to niezły rozmach. Kijów to oczywiście Żuliany, a nie Boryspol. Do LYS kiedyś latał LO, do BTS też (i nawet krótko Sky Europe). Dziwi mnie Wilno, bo w LO jest często przedmiotem zniżek, ale VNO z BTS pewnie są z potrzeby znalezienia krótkiej rotacji. Natomiast Rumuni z OTP latają przez a nie do WAW, więc jest miejsce na drugiego przewoźnika. NCE ma kiepskie godziny wylotów. SUF i NCE bardziej nadają się na kierunki sezonowe. Może kiedyś dodadzą jakąś 'egzotykę' w rodzaju TZL, SKP, INI, SCV, SUJ, CRA, TSR czy BRQ albo DEB (chociaż te dwa ostatnie powinny raczej pasować LO). No i sezonowo mogliby dodać TGD. Ale nie ma na co narzekać. Każdy z tych kierunków jest ciekawszy niż DTM :-)
28/10/2016 01:11  

gość_495b2 - Profil
gość_495b2
  
gość_07904: co do zasady zgoda. Linie tradycyjne a LCC to inny schemat latania,. Ale po pierwsze, to tylko wielkie linie tradycyjne, latające ze swoich hubów 3x dziennie trzymają się mocno. Małym pozostaje rola feederów. Po drugie linie tradycyjne przejęły z LCC płatne posiłki, płatny bagaż (ale niestety nie przejęły tanich biletów OW) i subsydia lokalne (bo straciły subsydia centralne). Zaś Malev upadł z przyczyn ekonomicznych, bo bez dotacji rządowych upadłby rok wcześniej. Upadł też AeroSvit. Natomiast linie typu Lot, CSA, AirBaltic, Adria Airways, Alitalia nieustannie balansują na krawędzie i prędzej czy później staną się spółkami zależnymi lidera jednego z trzech sojuszy (jak OS i LX są 'eurolotem' LH). I jest to pośredni efekt LCC, ale i czarterów, które (jak każda konkurencja) wymuszają po prostu niższe ceny w klasie ekonomicznej.

27/10/2016 14:42  

  
lysypiotr76: LOT już od dawna nie lata do Lyonu... NCE owszem - zagrożenie dla LO...
26/10/2016 23:02  

gość_07904 - Profil
gość_07904
  
Strasznie mnie bawią takie opinie forumowych eksperuf o tym co pozostaje Lotowi, jak to najpierw wykończy do Ryan, pózniej Wizz lub odwrotnie, co bedzie musiał, a czego nie itp. Na pewno LCC bardzo zmieniły rynek lotniczy i nikt im tego nie odbiera. Kiedyś gastarbajterzy jeździli do pracy po 12-24h autobusami, teraz latają, więcej osób może odwiedzać odległe miejsca. Ceny przelotów dramatycznie sie nie zmieniły, ale więcej jest korzystnych cenowo ofert (właśnie ostatnio odkryłem swoje bilety z 2000 roku, za przeloty Lotem do AMS i CDG płaciłem wtedy po ok. 800 zł). Tylko czy LCC wyeliminowały jakiegoś przewoźnika z rynku? Oczywiście zaraz pewnie eksperci przytacza przykład Maleva, o tyle mało adekwatny, ze powód bankructwa tej linii był bardziej polityczny niż stricte ekonomiczny. Ale jakos nie bardzo widać, by obecność FR czy W6 zaskutkowała tym, ze jakieś linie zaczęły znikać z rynku. Może zatem warto przestać wypisywać głupoty o końcu Lotu tylko dlatego, ze FR wprowadził do WAW loty krajowe, czy W6 otwiera jakieś nowe kierunki?
26/10/2016 21:37  

  
Rywalizacja w WAW zaczyna sie na calego. Dla LO to niekoniecznie najlepsza wiadomosc. Pozostaje mu rozwijac tranzyty bo czesc ruchu O-D na tych trasach (za wyjatkiem (BTS, LYS i SUF) przejdzie do W6.
26/10/2016 20:43  

gość_6d9c3 - Profil
gość_6d9c3
  
Nareszcie Bukareszt.Wizz Air jest potentatem na lotniskach Rumunii.Obecne ceny LOT z Warszawy do Bukaresztu ograniczają możliwy ruch turystyczny.
26/10/2016 20:35  

gość_da8a0 - Profil
gość_da8a0
  
Niech walczą, z korzyścią dla nas. Jest jeszcze kilka destynacji do których nikt nie lata
26/10/2016 19:48  

  
Tak podsumowując te nowe trasy na dziś. W aglomeracji warszawskiej Wizz będzie miał 48 tras a Ryanair 43 trasy. Zapowiada się walka o klienta. A między nimi musi również odnaleźć się nasz narodowy przewoźnik. Lyon , Wilno , Nicea , Bukareszt i Kijów to również trasy LO .Będzie ciekawie.
26/10/2016 19:27  

gość_fd586 - Profil
gość_fd586
  
Ryanair odpali loty z WAW na kierunkach WIZZ i za rok WIZZ będzie w Modlinie albo poza wcale obecny:))
26/10/2016 18:52  

gość_7bc85 - Profil
gość_7bc85
  
Panie Varadi - Poznań! Mówi to Panu coś? ;)
26/10/2016 16:05  

gość_2f38a - Profil
gość_2f38a
  
Samolot z IEV wraca do WAW o 11:30, a z OTP o 14:10, więc teoretycznie Ukraińcy i Rumuni mogą potraktować te rejsy jako tańsze doloty pod kierunki azjatyckie i północnoamerykańskie.

Osobna kwestia, czy w praktyce loty bezpośrednie z WAW nie byłyby dla nich droższe niż bilety z przesiadką (KBP-WAW-XXX lub OTP-WAW-XXX).
26/10/2016 13:07  

gość_9078c - Profil
gość_9078c
  
gość_89b60: Z dzisiaj opublikowanego wywiadu z innego portalu:
PYTANIE: To kiedy możemy się spodziewać lotów krajowych Wizza w Polsce? Już w przyszłym roku?
ODPOWIEDŹ: Analizujemy ten temat, ale nie chcę się wypowiadać na temat konkretnych dat.
26/10/2016 12:01  

gość_0ca08 - Profil
gość_0ca08
  
@gość_f043f

Moim zdaniam Wizz przy dobrze dobranych godzinach wygra rywalizację o Kijów, Bukareszt, Niceę.
LOT będzie latał dalej (możę odpuści Niceę), ale ze stratami.

Wizz powinien przegrać walkę o Wilno.

Utrzyma Bratysławę napędzając głównie ruch turystyczny z Bratysławy do Warszawy.

26/10/2016 11:27  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie