gość_d2626
2016-10-17 14:26
W Pyrzowicach potrzebny jest drugi pas bo ten co jest nie wystarczy na drugie połączenie z Kubą albo Dominikaną. Wtedy będzie możliwy start równoległy dwóch 767. Kurnikowe Balice mogą się już zwijać a wszystkie linie stamtąd pomału już przechodzą do Pyrzowic gdzie jest ogromny potencjał regionu wiele festiwali i zamożne społeczeństwo.
Kelo daj spokój, napinacze i tak wiedzą lepiej, nie ma co im czegokolwiek tłumaczyć :)
gość_24b38
2016-10-16 22:33
A po co im więcej niż 2800m? Przecież za parę lat i tak się zapchają i będzie koniec z dalszym rozwojem...
gość_aa4cc
2016-10-16 20:44
Szkoda, że w KRK mają budować pas 2800m :(
gość_efd83: Jak to co będzie, to samo co było wczoraj i dzisiaj. Tak jak Balice nie ucierpiały na otwarciu pasa w Pyrzowicach, tak samo będzie w odwrotnej sytuacji :) Bezpośrednie połączenia za ocean już były z Krakowa przez ponad dekadę i jakoś Pyrzowicom się nic złego przez to nie działo. Gdy się sytuacja w przyszłości powtórzy też się nic nie stanie. Na swoim podwórku czarterowym KTW mają już połączenie za ocean (Dominikana) i wyczytałem, że następne są już w negocjacji. Tak więc szeroki kadłub się kręci i zapewne będzie się w następnych latach go jeszcze więcej kręciło.
Na pasażer.com kilka lat temu od czasu do czasu pojawiały się wpisy gości, że po zbudowaniu pasa w KTW wszystkie linie przeniosą się do nich z KRK, teraz widzę będzie trend w drugą stronę hehehe, inna ekipa napinaczy będzie twierdzić, że po zbudowaniu pasa w KRK wszystko się z KTW przeniesie XD
gość_efd83
2016-10-16 19:30
Wszystko ładnie i pięknie ale do póki nie ma szybkiego i taniego dojazdu na lotnisko z całego regionu śląska możecie zapomnieć o sukcesie i popularności tego lotniska. Już teraz wiele ludzi wybiera Balice a zobaczycie co będzie jak Balice zrobią nową drogę startową i będą mieli bezpośrednie połączenia za ocean.