Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4c637
2016-10-07 21:55
wczoraj akurat lecialem FR z rygge do wrocka samolot w 95 proc wypelniony i spora liczba norkow,a to czy norwegian powroci to znak zapytaniano chyba ze luke po ryanair wypelni z rygge po otrzymaniu nowej floty ale to sa tylko nasze domysly,a to zalezy od strony lotniska wroclaw i od samego norwegiana a moze jak to w praktyce ryanair chodzi to glownie o kase chodzi z pseldoreklamy regionu czyli o kase dla przewoznika
gość_8ab69
2016-10-07 19:33
Patrzę na jakieś kombinacje FR + DY przez WAW, ale do OSL czas na przesiadkę, to 25 min. a w drugą stronę 30 min.- trochę mało chyba. Ile w WAW wynosi MCT?
DY raczej nie przyleci, ew. można czekać na więcej lotów od W6
gość_8ab69
2016-10-07 13:55
gość_9f7f0: Ostatnim razem to chyba własnie FR ich wygryzł.
gość_9f7f0
2016-10-07 09:34
to oczywiste, że Norwegian nie jest zainteresowany Wrocławiem. Już 2 razy próbowali tutaj swoich sił i 2 razy się zawineli :(
gość_42892
2016-10-07 08:48
gość_83117 - jesli chodzi o likwidacje RYG to az sie prosi o powrot Nrwegian do OSL.
Norwegian nie jest zainteresowany Wrocławiem
garcba - FR zawiesil rejsy z Rygge jak nizej wspomniane z powodu podatku a nie malej rentownosci tras. Norwegian lata na glowne lotnisko w Oslo.
gość_8ab69
2016-10-06 19:50
Kelo: Prawda, trochę mało w stosunku do oczekiwań. Ale może coś w najbliższych latach się poprawi. Ostatnio zauważam dosyć spory wzrost turystyki :D
wroord: Oj prosi się, ale czy przy ich obecnej strategii jest to wogóle możliwe? :/
garcba: Uwierz mi, latają pełne. Informacje na ten temat mam ze sprawdzonych źródeł (obserwacje na lotnisku, członkowie rodziny podróżujący na trasie średnio kilka razy w miesiącu i moje loty). A czemu na TRF nie chce przenosić to nie wiem- boi się konkurencji z W6 , czy co? Ciężko to wytłumaczyć.
gość_4f9ad: No właśnie, a do RYG jedzie się Oslo Bussterminal około godziny- różnica jednak jest.
Ps: Norwegów trochę lata do Wrocławia. Jak wracałem do domu w 2014, to na pokładzie było ich ok. 30- niby niedużo, ale mało kto spodziewałby się takiej liczby.
gość_4f9ad
2016-10-06 16:08
norwegia wprowadzila podatek od pasazera 80 nok ok 40 zl i ten koszt mialy poniesc linie lotnicze tuz przed wylotem ryanair wyslal nam e mail z info ze z naszych kart zostanie pobrana ta owa oplata.a z tego co widac to samoloty lataja pelne i leca nie tylko polacy bo i norwedzy,jak narazie lotnisko rygge nie znalazlo nikogo do obslugi lotow SAS,norwegian jak narazie odmowily spolce nowej lotniska by wykonywac loty puki co wiatr tam od listopada bedzie wial a co do torp to dluga droga do centrum oslo 1,50h busami i jak dla mnie to maly kurnik nie lotnisko
Hymmm... Skoro Ryanair nie przeniósł lotów na TRF to może oznaczać, że nie miał za dobrych wyników. To nagle Norwegian miał by latać pełny po sufit?? Bo nie rozumiem.
gość_4f9ad
2016-10-06 15:18
szkoda ze do oslo nie lata ryanair,norwegian moglby zastapic ta luke jak kiedys to bylo,juz w sierpniu kupowalem bilet na swieta grudniowe z przesiadka w monachium cena wyniosla mnie w jedna strone podreczny powrot juz z opcja bagazu to cena 1380 zl,ale zawsze pozostaje ta nerwowka czy ktorys lot sie nie opozni i potem kabinacje
gość_83117 - jesli chodzi o likwidacje RYG to az sie prosi o powrot Nrwegian do OSL.
gość_2d675
2016-10-06 12:57
gość_2d675: Przejrzałem ceny na początek grudnia, to raczej jest ok. 750 zł do OSL (niecałe 800 z bagażem), z powrotem 50zł drożej.
gość_70c0c
2016-10-06 12:36
hahahahahaha. Zabójczy wzrost
lysypiotr76
2016-10-06 12:03
Kelo - W KTW będą pamiętać te słowa że czekasz aż WRO ,,połknie" śląskie lotnisko.
gość_d28e1
2016-10-06 11:43
gość_2d675: Z tego co wiem, to większość podróżujących do stolicy Norwegii (czyli głównie Polacy tam pracujący) są gotowi wydać "trochę" więcej pieniędzy, byleby w miarę szybko dolecieć na miejsce. Z tego co widzę w wyszukiwarce SAS, to za najkrótszą podróż (do OSL 3:15, do WRO 2:55) trzeba zabulić co najmniej 1000 zł OW. Więc raczej czarno to widzę.
gość_83117: Śledziłem właśnie nowości, na listopad powinno być pierwsze doładowanie paxami i na wiosnę kolejne, ale to jeszcze nie to co się po wrocławskim lotnisku oczekuje :P od 2012 już się pojawiały zakusy żeby WRO połknął KTW i na to czekam :P, także na nowy rok to życzę wzrostów nie 2-5% a 20%+ :D
gość_fcd29: Jest słabiutka siatka bez dwóch zdań, sporo braków i trochu wstyd. Moim prywatnym zdaniem to od 8mln pasażerów się zaczynają lotniska międzynarodowe np STR niemiecki, LYS francuski czy włoska VCE i do takiego poziomu trzeba w podskokach na krajowym rynku lotniczym dążyć, wstyd każdej chwili poniżej tego poziomu. Świadczy tylko o zaścianku i niedorozwoju społeczno-gospodarczym. Póki co to na dzień dzisiejszy wszyscy w regionach jesteśmy na etapie czarter/zmywak airport, a nasz hub w stolicy na etapie porównywalnym do lotnisk wczasowych a'la turecki ADB czy hiszpańska AGP a nie na poziomie portów przesiadkowych, na których się podobno wzorują :D
gość_2d675
2016-10-06 10:40
Kelo: Oferowanie we wrześniu było chyba mniejsze niż rok temu, więc z tej perspektywy wynik jest dobry. W październiku też powinien być minimalny wzrost procentowy, chociaż w tym miesiącu niewiadomych jest więcej. Co do likwidacji RYG, to może SAS będzie miał lepsze wypełnienie do CPH i przesiadka do OSL.
gość_fcd29
2016-10-06 07:01
Kelo jak zwykle patrzy na inne lotniska z poziomu KRK. Patrząc jednak na europejskie lotniska na podobnym poziomie to siatka połączeń z KRK jest słabiutka.
gość_83117
2016-10-06 01:00
Kelo: Wynik jak najbardziej adekwatny do poziomu rozwoju- lotnisko w tym roku ani się nie rozwija, ani nie zwija- można by powiedzieć: stabilnie ;) I masz rację- od listopada powinno być lepiej dzięki FR ale też i W6 do IEV. Poza tym w następnym roku możliwe, że wyniki pójdą jeszcze trochę w górę za sprawą LIS i PMI by FR oraz oczywiście AMS na HV.
Martwi mnie natomiast likwidacja RYG i brak jakichkolwiek zapowiedzi o zapełnieniu tej luki (np. FR lub więcej W6 do TRF/ DY do OSL). Mam nadzieję, że chociaż niedługo po likwidacji lotów pojawi się jakieś zastępstwo, ponieważ loty FR zawsze latają na tej trasie pełne.