Szpikowski: Najpierw Modlin, potem CPL

Szpikowski: Najpierw Modlin, potem CPL - Potrzebujemy produktu takiego jak Centralny Port Lotniczy, żeby być na głównych szlakach komunikacyjnych - powiedział podczas spotkania z dziennikarzami Mariusz Szpikowski, dyrektor naczelny Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” (PPL), zarządzającego m.in. lotniskiem w Warszawie. Centralny Port Lotniczy miałby powstać w nieznanym dotąd miejscu pomiędzy...
13/09/2016 12:55   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_23fd2 2018-05-09 00:48   
gość_23fd2 - Profil gość_23fd2
Modlin obok Puszczy Kampinoskiej? Tak samo Baranów! Pan tu gada o ptaszkach a nad Kampinosem ciągną klucze żurawi każdej wiosny i jesieni. Jak się te biedaki zderzą z jakimś transportowym potworem, to megakatastrofa gotowa! PiS chce megalotnisko? To i będą megakatastrofy!
gość_15c02 2016-09-18 18:30   
gość_15c02 - Profil gość_15c02
Wystarczy nie blokować ruchu na lotniskach lokalnych i wzrosty w Warszawie nie będa duże.
gość_5be2f 2016-09-18 13:35   
gość_5be2f - Profil gość_5be2f
ale PO co MOnoPOlizacja lotnisk w MOdlinie i na Okęciu?
gość_efd87 2016-09-15 13:55   
gość_efd87 - Profil gość_efd87
LOT przedstawił wizje swojego rozwoju oderwaną od realiów, ale jakby co to może powiedzieć, że strategię miał tylko mu jej nie pozwolono realizować. Powinny powstać inne warianty z innymi warunkami ich realizacji, bardziej realistycznymi.
gość_efd87 2016-09-14 15:13   
gość_efd87 - Profil gość_efd87
Rozbudowa Modlina to rozsądny pomysł, praktycznie bez ryzyka w przeciwieństwie do założeń na jakich oparta jest koncepcja LOT-u poparta przez PPL. Nie jesteśmy aż tak bogaci żeby ryzykować dziesiątki miliardów na podstawie megalomańskich wizji prezesa LOT-u, który w dodatku nie ma osiągnięć i doświadczenia w branży lotniczej. Powinni wypowiadać się eksperci z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu tego biznesu.
gość_67b60 2016-09-14 13:21   
gość_67b60 - Profil gość_67b60
wystarczy rozbudowac Modlin, nowy pas i wiekszy terminal.Nie trzeba budowac lotniska na ktore nikt nie bedzie mogl dojechac. jak zawsze to inwestor zagraniczny robi kase w kraju ktory jest podatny na łapówki.
gość_efd87 2016-09-14 09:29   
gość_efd87 - Profil gość_efd87
Niestety ale te plany trącą megalomaństwem i brakiem realizmu, chyba szykują się zmiany
gość_0a454 2016-09-14 08:57   
gość_0a454 - Profil gość_0a454
I o zamknięciu lotniska decydować będzie prezes LOTu? Zastanów się co piszesz. Zanim jakaś licząca się linia przeniesie się na nowe lotnisko, musi ono mieć jakąś renomę. A jak buduje się takie lotniska najlepiej świadczy przykład BER. Panów opanowała sraczka, bo ich ministrowie są na wylocie i próbują się utrzymać na stanowiskach.
wojtek 2016-09-14 08:52   
wojtek - Profil wojtek
W artykule jest napisane, że po otwarciu CPL Okęcie zostałoby zamknięte, a więc wybór linii ograniczy się do przenosin na CPL albo do zamknięcia połączenia. Zainteresowanie linii lotniczych nie będzie tu miało nic do rzeczy.
gość_0a454 2016-09-14 06:46   
gość_0a454 - Profil gość_0a454
A Panowie zasięgnęli informacji, czy inne linie operujące z WAW są zainteresowane CPL? Może się okazać, że z CPL będzie korzystał tylko LOT. Reszta zostanie w WAW. Ruch w WAW odbuduje się w przeciągu max dwóch lat. A LOT będzie latał z burakowa jak Ryanair.
gość_c77ac 2016-09-13 22:21   
gość_c77ac - Profil gość_c77ac
Mżonki dwóch dyletantów. Na szczęście rzeczywistość w miarę szybko weryfikuje takie chore pomysły...
gość_9a59e 2016-09-13 20:08   
gość_9a59e - Profil gość_9a59e
Szpikowski masz najlepsze lotnisko w Europie w samym sercu Stolicy i chcesz to zniszczyć jak pozostałe dwie firmy które doprowadziłes do ruiny
gość_677d1 2016-09-13 18:34   
gość_677d1 - Profil gość_677d1
No popatrz, a ja latam średnio 100 razy w roku i w 80% Lotem. I jakoś niczego mi nie ubywa...
gość_a2a6a 2016-09-13 18:33   
gość_a2a6a - Profil gość_a2a6a
Do gościa: gość_fb651, w czym SAS ma lepszy produkt od LOTu?
gość_fb651 2016-09-13 18:23   
gość_fb651 - Profil gość_fb651
Tak zgadzam sie. Ktos tu jest po piwie i ostro pusicily mu wodze fantazji. LOT 17,5 mln pasazerow (latam okolo 20 razy w roku - nidgy LOT'em. Lufa lub SAS, po prostu maja lepszy produkt), skad oni wezma ten PAX? Aha, zawsze staram sie omijac Okecie. Ale ze Okecie jest przeinwestowane, to jest kawal roku. Nalezy zapytac jakie ONI pija tam piwo.
gość_9a59e 2016-09-13 18:22   
gość_9a59e - Profil gość_9a59e
a co z ludźmi z Chopina na bruk ? Czy praca za 2000 brutto
gość_fb651 2016-09-13 18:17   
gość_fb651 - Profil gość_fb651
Czytam swoim dzieciom rozne bajki jak sa juz w lozkach. Jednak ta o CPL jest chyba najlepsza. Za co ci ministrowie biora kase? Istne Fairy Tale.
gość_dcf00 2016-09-13 16:57   
gość_dcf00 - Profil gość_dcf00
Co za mrzonki dotyczące CPL i duoportu. Te dwie paranoiczne idee są jedynie po to, żeby bronic interesów PPL i nikomu nie będą służyc, tylko PPL. Jesli zamkną WAW i rozbudujują WMI, to co się podzieje z dyrektorami z PPL? PPL będzie malutka firmą wiec w interesie PPL jest forsowanie megalomańskiego projektu CPL (kosztem Lodzi, Bygdoszczy, Poznania, i Rdaiomia i Modlina) lub forsowanie równie idiotycznego pomysłu duoportu (kosztem aktualnych włascicieli WMI, kosztem LOTu i innych przewozników), którego nikt oprócz PPL nie potrzebuje, bo tego typu idee w ogóle na świecie nie istnieją. Jedyne rozsądne wyjście to rozbudowa WMI, bo niewielu na tym straci, głownie tylko PPL.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama