Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kiedyś mawiano o emigrantach, że jadą na saksy, jeżeli byłoby połączenie z Bankokiem musiałaby być zmiana na seksy.
gość_89b60
2016-09-12 09:56
Szanowna Redakcja źle zrozumiała prezesa Thai. Albo ten się przejęzyczył. Chodziło mu o Rzeszów. "Polska język trudna jest". Zwłaszcza, kiedy w nazwie miasta pojawia się rz lub sz. Prezes powiedział "Rzeszów", ale zabrzmiało to podobnie, jak "Warszawa". Stąd całe nieporozumienie. Może dadzą rotację W? ;) BKK - RZE, RZE - gdzieś w USA, gdzieś w USA - RZE. RZE - BKK. Wie, że tak się nie robi, ale dla takiej metropolii jak RZE, każdy zrobiłby wyjątek.
Psychodelik
2016-09-10 10:56
Dobre. To zawsze ogranicza przesiadki. Loty do Australii/NowejZelandii z jednym stopem, fajnie ;)
gość_ae5df
2016-09-09 16:56
S17 zapowiada się ciekawie w WAW. zapewne wejdzie Thai, być może Scoot/Singapor Airways +nowe longhaule od Lotu bedzie ciekawie
gość_7c3d6
2016-09-09 15:37
wroord proponuje sprawdzic ile LOT ma miejsc w biznesie i sie nie osmieszac. NA samym biletach eco sie nie zarobi.
pcharasz
2016-09-09 15:35
Wroord, LOT ma 18 miejsc w biznes, a do tego 21 w premium economy. Natomiast, niezapominajmy, że THAI ma zupełnie inny feed swojego hub-u, np. z Australii, więc nie widzę sensu porównywać, że jak jeden nie zapełni, to jak drugi to zrobi.
Najmniejszy WB samolot Thai B787-8 ma 24 miejsca w klasie business, LOT ma chyba 6 i im sie nie oplaca latac na tej trasie, wiec jak to sie ma oplacac Thai? No chyba ze pojda na masowke w klasie ekonomicznej.
gość_b09e4
2016-09-09 13:51
Zamiast czekać na decyzję THAI, niech LOT zacznie latać na kolejnych 787 WAW 20:00 - BKK 12:00-13:00 - SIN 16:25 SIN 22:00-BKK 23:25-0:25-WAW 6:00. Taką rotację można powiązać w Warszawie z LAX lub SFO. Doloty z regionu do WAW są, ale konieczne będzie dodanie do fali porannej z WAW Wilna, Rygi, Sofii, Bukaresztu, Kijowa, Odessy, Mińska i Lwowa. To z kolei da krótkie transfery na loty do US i Kanady startujące z WAW po 12:00.
gość_9c46b
2016-09-09 12:44
Tak naprawdę jest to kwestia ceny.
Przy cenie z różnych serwisów "tanie latanie" to Thai by zimą mógł nawet A380 podstawiać zimą w wersji full economy.
Przy cenach jakie ma Thai na innych europejskich rynkach to nie wróżę im sukcesu.
300-400 zł różnicy na bilecie i przesiadka w Dubaju naszym podróżnikom nie straszna.
lysypiotr76
2016-09-08 18:24
kidloco - Wszystkie azjatyckie połączenia LO mają klasę ekonomiczną lepiej od biznes wypełnioną . Tym bardziej latem przez turystów. W pierwszych 3 miesiącach od inauguracji połączenie do Tokio miało średnio 80 % wypełnienie .
Biorąc pod uwagę, że Lot do Tokio wozi w ekonomicznej powietrze (absurdalnie wysokie ceny), a w biznesie ma pełno, to do BKK szybko nie poleci. Polscy urlopowicze Lotu na pewno nie wybiorą, a i Thai nonstop pewnie był miał za wysokie ceny.
gość_50884
2016-09-08 14:39
gość_d2626 do Katowic planuja na 30 lutego w przyszlym roku.
Loty na Millenium Falcon
gość_d2626
2016-09-08 13:48
a kiedy do Katowic?!?!
gość_795cc
2016-09-08 13:17
dlaczego tytuł jest całkowicie oderwany od treści? Z tego co sami piszecie, na uruchomienie połączenia jest zbyt wcześnie, skąd więc twierdzący ton tytułu? pismactwo stosowane
gość_516be
2016-09-08 11:59
Myślę, że zaczną latać od S 17
gość_7b8de
2016-09-08 10:41
super ! a dla lotu moglby byc dodatkowy zarobek bo mogliby dowozic z calej europy dla THAI