Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
To by było niezłe, że w końcu port się zastanawia, czy będzie to sensowne, czy na kiepskich warunkach nie ma co na siłę się chwalić połączeniem.
gość_e4bcd
2016-08-23 21:00
Szymany pogodniły Adrie ;))
"Adria Airways przedstawiła nam nowy rozkład lotów od 29 października, ale godziny które zaproponowała zupełnie nas nie interesują [uniemożliwiają pasażerom przesiadkę - red.] - wyjaśnia prezes portu w Szymanach. - W związku z tym postanowiliśmy zawiesić połączenie do Monachium. Do rozmów z Adrią wrócimy na początku przyszłego roku, tak by połączenie to w sezonie letnim ponownie uruchomić. Oczywiście pod warunkiem, że będzie takie zainteresowanie."
zobacz link
gość_8dacb
2016-08-23 17:15
Ta linia musi wejść na trochę większe lotniska np. Katowice ,Poznań , Gdańsk czy Wrocław :)
Tam można otworzyć loty do Monachium ,Amsterdamu, Brukseli czy nawet Wiednia :)
gość_55ad1
2016-08-23 16:18
Nie wiem o bankructwie Adrii za wiele, ale wiem, że połączenie SZY-MUC przy takim rozkladzie nie miało żadnych szans. Odlot z MUC ok 8 rano uniemożliwiał w praktyce przesiadkę się na to połączenie ze wszystkich połączeń z USA przylatujacych do MUC oraz z wiekszości połączeń europejskich. Ewentualnie można była przesiąść się na lot do SZY przylatując z Azji. Do tego taryfy na co-share LH nie są najatrakcyjniejsze. W BGZ operuje bezpośrednio LH i ma zdecydowanie atrakcyjniesze godziny. Łatwo jest lecień dalej do Europy i bardzo wygodnie jest się przesiąść w FRA na loty do/z USA. Myślę, że SZY połączone z hubem miałyby sens o ile godziny lotów byłby bardziej odpowiednie. Godziny LOT-u są zdecydowanie lepsze, ale dni rotacji nie są najlepiej dobrane. Myślę, że idealnie byłoby utrzymać to połączenie na dłużej (nawet za dopłatą), operując np. poza sezonem 3 razy w tyg (w pt i ndz, i w jakiś dzień w środku tyg), a może nawet 5-6 razy w tygodniu w sezonie za rok. Lepsza promocja i wcześniejsze ogłoszenie połączenia miałoby znaczenie - bo to co teraz robią SZY jest zupełnie nieprofesjonalne - mam na myśli ogłaszanie lotów na 2 tyg przed startem. Szkoda, że nie mamy za dużo informacji jak połączenie WAW-SZY-WAW się rozwijało w ostanim czasie.
gość_1b775
2016-08-23 15:48
Psychodelik - czy kasę oddali czy faktycznie jest coś na rzeczy z upadłością?
Psychodelik
2016-08-23 15:15
Miałem rezerwację na 28 listopada, MUC-SZY... świetnie, wiedząc o zawieszeniu na sezon zimowy dalej sprzedawali bilety :)
Affinitor
2016-08-23 13:17
Gdyby wszystkie linie lotnicze "stojące na skraju bankructwa" miały w takim tempie znikać, to już dawno niebo byłoby prawie puste... :)
gość_89b60
2016-08-23 12:54
"Adria will go bankrupt in a couple of weeks. Management has no plan, they bought the company for a million euros, they earned more than that through salaries and consultancy fees. Once one of the creditors (Petrol, Fraport, Slovenia Control) starts demanding payments, Adria will close the door."
gość_89b60
2016-08-23 12:54
Adria stoi na skraju bankructwa, także niedługo z nikną i z Rzeszowa, i z Łodzi. I z Chopina.
gość_5783d
2016-08-23 10:56
a LH z BZG do FRA zwiększa zimą operowanie o dodatkową, piątą rotację. Można? Można!
gość_fbc4c
2016-08-23 10:23
Odpowiedź dla Sanfini. Mistrlal Air lata do FCO do końca sezonu letniego, a co od sezonu zimowego...? Jeśli chodzi o znajomość tematu to komentarz Pozostaw dla siebie...
lysypiotr76
2016-08-23 10:10
Władze portu spróbowały z tradycyjną linią.Nie wyszło. Mówi się trudno ,choć badania rynku wskazywały jak mówił prezes portu że jest zapotrzebowanie biznesowe na niemiecki port. Teraz pozostaje sie skupić na tanich liniach które akurat radzą sobie dobrze na tym lotnisku.
gość_fbc4c kolego widzę wiadomości na temat połączeń z BZG. Jeżeli jeszcze nie wiesz to do FCO lata już Mistral Air. Widzę, że o lataniu masz wiedzę jak nasz prezes lotniska w Bydgoszczy
gość_18b31 - odejscie adrii nie będzie przykre. Skoro samorządy dopłacaja liniom to niech przynajmniej bilety będa w dobrej senie. Wtedy to ma jakiś sens. A jak samorząd płąci, samolot lata pusty a ludzie muszą latać z KRK to to już kompletnie się kupy nie trzyma. Mamy czasy LCC i tylko to ma szans powodzenia. LOT się do tego dostosował i ma wypełnienie solidne. A Adria nie widzi problemu i wozi powietrze (np 20.08 z CDG przyleciało aż 16 osób).
gość_05ee0
2016-08-23 09:43
Ja temu się nie dziwię,bo jaki jest sens podróżowania samolotem na prawie bezludne mokradła i pustkowia na Kurpiach?
gość_18b31
2016-08-23 09:36
Co do RZE-CDG, to gdyby były tylko możliwości przesiadek, to wypełnienie było by o wiele lepsze. A tak, to niestety. Przykro, że Adria odchodzi z Olsztyna, przykro, że zapewne odejdzie z EPRZ
gość_fbc4c
2016-08-23 09:33
Niech zaoferują z BZG dwa razy w tygodniu FCO i CDG, oraz trzy razy w tygodniu OSL i ARN, to na samolot CRJ 900 będą mieli dobre obłożenie lotów.
Ni i dobrze. Teraz należy się spodziewać podobnych informacji o zawieszeniu połączenie RZE-CDG bo po co trzymać połączenie kiedy nie opłaca się tym latać bo Lotem taniej. Nie spomnajac o EasyJet czy FR z sasiedneigo lotniska. Adria to nie lufthansa żeby mogła stosować zaporowe ceny na loty OW (150% weice niz w 2 strony) przy kursach dwa razy w tygodniu. Albo akcje w stylu gorączka sobotniej nocy - jak pomiędzy wylotem a powrotem nie ma sobotniej nocy to adria traktuje taki bilet jako biznesowy i liczy sobie za niego o 100% więcej niż przelot z dłuższym okresem miedzy wylotem a powrotem.
gość_df224
2016-08-23 09:16
Póki co połączenie nie jest zlikwidowane ale zawieszone na zimę i wraca od kwietnia.
Mogli by otworzyć połączenia do AMS czy CGD z WRO, POZ czy KTW to na pewno by sprzedali bilety...