Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lysypiotr76
2016-09-01 17:06
smolip67 - Jest oświadczenie Zarządu Portu Lotniczego Lublin.
zobacz link
smolip67
2016-08-30 19:26
łysypiotr76;Zgadza się,czekamy co z tego wyniknie.
lysypiotr76
2016-08-30 18:39
smolip67 - Trzeba podkreślić że prokuratura wszczęła postępowanie ,,w sprawie''. To ważny termin prawniczy . Nie stawia zarzutów personalnych wobec prezesa.
smolip67
2016-08-30 18:32
Jenak prokuratura wszczęła postępowanie
zobacz link
gość_57ff8
2016-08-30 06:55
Najważniejsze, że nad wszystkim czuwa prawdziwy gospodarz z PSL. Panie Walku Pan się nie boi! 2/3 "służb" za Panem stoi.
smolip67
2016-08-29 10:54
Witaj moherowy,pan Wójtowicz zanim został prezesem lotniska był głównym księgowym w MPWiK W Lublinie nie miał żadnego doświadczenia z lotniskiem.Na lotnisku Lublin kto inny rozdaje karty i to się jak na razie nie zmieni.Panowie to nie jest miejsce na spory polityczne.
gość_1bc3b
2016-08-29 10:04
gość_848a4- a teraz kolesiostwa i złodziejstwa brak? jest i to na większą skalę, zobacz co się dzieje w spółkach skarbu państwa, w agencjach, w budżetówce...
gość_848a4
2016-08-29 09:44
moherowy; tak funkcjonuje jak w Warszawie np.? przekręty, złodziejstwo, kolesiostwo własne interesy a naród mieć w dupie? Ja dziękuję za taką władzę. Już wolę to co jest teraz mimo iż to jedne i te same świnie przy korycie.
moherowy
2016-08-29 09:27
gość_58539: Masz rację. Nowy koniecznie musi być z PiS. Trzeba rozwalać w tym kraju wszystko, co funkcjonuje. Spełniają wszystkie swoje wyborcze obietnice. W pierwszej kolejności "Polska w ruinie"
gość_58539
2016-08-28 21:36
Lublin potrzebuje zmian. Za Dylczyka upadl OLT teraz upada LUZ. Ludzie e z marketingu wogole nie maja pomyslow na rozwoj lotniska. Wszystko jest takie dziwne i smieszne isttna komedia z tymi lotami na Rowne i Barcelona od Small Planet ktory oferuje bilety 3x drozdze niz z Warszawy. Zeby LUZ sie odwolal trzeba calkowicie zmienic caly zarzad portu. Wywalic tych kolesi z PO i PSL ktorzy tylko pierdza w stolki i biora olbrzymia kase. Dac im podstawe 1500 zl a na reszte niech zapracuja a nie uczepili sie cieplutkiej posadki i maja daleko w d... bo kasa co miesiac do portfela wpada
Jak możesz oceniać popularność skoro nie odbył sie ani jeden lot? Nie rozumiem takiego myślenia. Wystartują , trasa nie będzie opłacalna to ją zlikwidują i tyle w temacie. A co maja KTW do RZE? Z KTW masz 40 min do KRK i masę połaczeń do hubów w całej europie. A Ryan za tyle kasy co dostaje w dopłatach od Podkarpacia to sam powinien zadbać o reklamę swojego kierunku.
@qwerty - chyba żartujesz z tą reklamą. Ilu przeciętnych ludzi czyta pasażer.com? Ilu pracujących w Niemczech czyta facebooka FR ? Nawet przez myśl im nie przejdzie że można polecieć tanio do Berlina zamiast tłuc się autobusem. A baner na autostradzie z okna PolskiegoBusa by zobaczyli. Jak w to nie wierzysz to zerknij na ceny biletów na wrzesień na trasie RZE-SXF. W tym momencie cena wynosi 9 PLN OW. To chyba nie świadczy o popularności kierunku?
gość_16fea
2016-08-25 20:07
qwerty - Katowice nie mają dwóch niemieckich hubów a Rzeszów ? Na Śląsku setki niemieckich firm działa więc o czym Ty piszesz. Bądź trochę realistą .
gość_a66a2 gosciu mylisz się zupełnie. Frankfurt został zamieniony na Monachium ze względu na lobby firm działających w dolinie lotniczej. Obłożenie jest bardzo dobre, jeśli twierdzisz inaczej to proszę o konkretny argument na potwierdzenie twoich słów. Strategia rozwoju cargo do Miami wychodzi od urzedu marszałkowskiego a nie od prezesa... a loty za ocean mogą byc opłacalne dla przewoźnika(nawet lotu) w przypadku wypełnienia łądowni przesyłkami cargo. I o to cała spraw się rozbija, o ile na pax latających do USA nie ma co sie martwic o tyle trzeba walczyć o stały przewóz cargo na tej trasie. Żebyście się nie zdziwili jak od przyszłego sezonu z RZE będzie i MUC i FRA.. Kinder a reklamy połączeń do Berlina są, choćby tutaj(myślisz że te artykuły o promocjach to przypadek?). Swoją drogą połączenie powinna reklamować linia a nie port. Port może dołożyć coś od siebie i to robi ( promocja na www i na profilu FB)
lysypiotr76
2016-08-25 18:24
ACI ocenia że 69 % lotnisk na świecie nie zarabia na siebie. I choć w większości to małe lotniska do miliona pax to i dużym zdarza się być pod kreską np Modlin .Obrońcy nierentownych lotnisk argumentują że to wartość dodana dla regionu. Możliwe, ale jeśli lotnisko działa w dwie strony. A na małych polskich lotniskach są jedynie połączenia emigracyjne w jedną stronę. O turystach czy biznesie latającym w drugą stronę nie wspomnę bo to mały promil pax. Dobrym wzorem jest KRK gdzie tanie linie wożą turystów i region ma z tego profity. Problem nierentowności nie jest jedynie w małym strumieniu pasażerów. Położenie lotnisk zwłaszcza niektórych jest dyskusyjna. Zwłaszcza okolice WAW ( Łódź , Radom ) to najbardziej nietrafione inwestycje lokalnych samorządów. I rozdrobnienie działalności która i tak w każdym z tych segmentów jest i będzie deficytowa ( cargo , czartery ). Każdy z tych segmentów potrzebuje inwestycji które za nic w świecie się nie zwrócą a tylko pogłębiają i tak już złą sytuację finansową niektórych portów. Czyli podsumowując .Zbudować lotnisko - to jedno, a sprawić by na siebie zarabiało - to drugie.
smolip67
2016-08-25 17:52
łysypiotr76;I tak trzeba pisać nie da się otwierać nowych połączeń na małych regionalnych lotniskach jeśli się nie płaci,wszystkie jak leci Bydgoszcz,Łódź,Lublin,Rzeszów i Szczecin płacą i będą płacić.Nie wspominam o innych lotniskach bo to inna bajka.
lysypiotr76
2016-08-25 17:38
qwerty - Może i nowy prezes coś zdziała. Ale w ostatnim artykule o lotnisku w Jasionce prezes jakby powiela swojego poprzednika. Pisaliśmy kiedyś o cargo i tym ,,mglistym '' Miami. A tu proszę prezes sam mówi że cargo i owszem ale jak uruchomią całoroczne połączenia za ocean. Nie sprecyzował czy chodzi o Miami czy ostatnio dyskutowany Newark. Czy to w ogóle jest realne ? Na dziś wątpię. Oczywiście chce również pozyskać nowych przewoźników i otwierać nowe połączenia. Czyli jak się pewnie zgodzimy bez gotówki dla linii ani rusz. Uprzedzając lubelski wątek podobnie jest w Lublinie .
gość_c8ed7
2016-08-25 16:19
gość 89b60 ;Nie zapominajmy o główne księgowej, która została zwolniona na jesieni bez podania przyczyn. Miała ogromną wiedzę na temat finansów lotniska. Ex prezes miał ogólna wiedzę i zresztą pomylił się w liczbie. A z tego co pamiętać to CBA sprawdzała zakup Volvo i umorzyła śledztwo. Nie jestem przekonany że to sprawa polityczna, bardzo łatwo to dziś przychodzi że lotniskiem zawiaduje człowiek PO a CBA jakoby pod PIS.
gość_a66a2
2016-08-25 14:57
qwerty - To nie kwestia prezesa jest problemem. RZE nie wie w którą stronę się rozwijać . Cargo który nowy prezes również jest zwolennikiem nadal ma w głowie Miami ? Jakieś bajki do potęgi. Monachium wcale tak dobrze się nie ma jak piszesz. Wszystkie lotniska które mają LH latają do Frankfurtu . Tylko biedny Rzeszów na otarcie łez ma zamiennik . Nawet dolina lotnicza nie pomaga.
gość_89b60
2016-08-25 14:23
Jak wszystkim wiadomo, istnieje PODEJRZENIE popełnienia przestępstwa. Sprawa 1 - 400 tys kaucji - toczy się rozprawa w sądzie w tym temacie, lotnisko stara się odzyskać pieniądze. Sprawa 2: lotnisko opłaciło promocję ze środków, które pochodzą z działalności spółki, czyli czynsze punktów handlowych etc itd. Ale o tym CBA "zapomniało" poinformować. Całą sprawa śmierdzi politycznie. Dziwne, ze CBA i prokuratura, nie zajęły się wcześniej sprawą Volvo byłego prezesa, Grzegorza M.