gość_08756
2016-08-22 16:29
I super...juz oddawna tak powinno byc.. na innych trasach rowniez, tylko w ten sposob mozna budowac, oraz zyskac nowy rynek...
gość_b09e4
2016-08-16 21:49
Strategiczna decyzja LOT-u. Będąca póki co inwestycją w przyszłość. Jednak codzienne połączenia do Nowego Jorku, Chicago i prawie codzienne do Toronto w perspektywie wzmocnią pozycję przewoźnika. To istotny progres biorąc pod uwagę, że jeszcze w lutym 2016 LOT latał na JFK, czy ORD raptem 3-4 razy w tygodniu. Jest jedno ale. LOT ma zakontraktowanych wiele tras czarterowych na 787. Skoro będzie latał codziennie do Nowego Jorku, Chicago, 6xToronto, 3xPekin, 3x Tokyo, 3x Seul, do tego 1,5-2 maszyny na czartery oznacza, że rotacje sześciu 787 będą napięte bardziej, niż w sezonie letnim. Wyzwanie operacyjne!
gość_b8dee
2016-08-16 19:34
co za bzury z ta kosmetyczka. widzieliscie kosmetyczke LH lub BA? jest podobna. SQ dla przykladu nie daje kosmetyczkek w ogole i nikt nie robi z tego problemu!
gość_16fea
2016-08-16 18:30
No właśnie .Ameryka codziennie a lysypiotr76 pyta o Azję . Tam dla kogo lata LOT? Bo biznes woli codzienne połączenia.
gość_97c3b
2016-08-16 18:15
@wroord: Ciekawy reportaz. Dzieki!
gość_21ba3
2016-08-16 18:13
Samolot LOTu za pozno przylatuje na JFK, nie ma polaczen do MIA, FLL czy PBI.
Moze czartery do MIA troche mi pomga. Latam do FLL co miesiac ale z tego powodu nie LOTem. Chcialbym z nimi latac przez Atlantik.
lysypiotr76
2016-08-16 17:53
Bardzo dobre posunięcie . Tym bardziej podkreślają że dla biznesu . Codzienne połączenie również poza sezonem w którym głównym klientem była Polonia to krok do przodu. Podobnie powinni zrobić na połączeniach azjatyckim choć tam ten temat na dziś jest bardzo skomplikowany zarówno politycznie jak i z powodu braku samolotów na chwilę obecną.
gość_dc28f
2016-08-16 17:52
Jeśli chodzi o klasę business w PLL LOT to jest ona na dobrym wysokim poziomie! wystarczy polecieć inną europejską linią aby to zrozumieć. Jeśli chodzi o obecność personelu w kabinie to jest ona wystarczająca gdyż prawdziwy biznesmen chce odpocząć lub popracować, a nie potrzebuje być ciągle zabawiany! Bravo LOT !!!
gość_11150 - no nie wiem czy tak do konca byla zadowolony gdyz pisal ze jego pusta filizanka po herbacie stala przez iles godzin i nikt z obslugi nie przyszedl sie spytac czy moze chce wiecej herbaty.
gość_a40ae
2016-08-16 15:59
Bardzo ciekawy reportaż, jednakże mysle że wiekszym mankamentem jest ta kosmetyczka, która wygląda mało premium
gość_11150
2016-08-16 15:43
Wroord: dzieki za link to reportazu, ciekawie napisany i milo czytac, ze pasazer byl zadowolony z obslugi.
Jesli zarabiaja to czemu nie. Niestety LOT w dalszym ciagu jest wybierany dla ceny a nie jakosci obslugi. W Klasie business i premium mialy byc specjalnie wyszkolone zalogi a nadal rozdadza jedzenie i nikt ich nie widzi. Dla zainteresowanych reportaz
zobacz link
Widać jest coraz większe zapotrzebowanie na loty do USA i to chyba kolejny powód aby LOT pomyślał nad rozwojem siatki w tym właśnie kierunku.
gość_d2626
2016-08-16 13:59
Bardzo dobra wiadomość Teraz czas na ciągle zaniedbywane przez władze Katowice! Planowanie centralne gdzie jaki przewoźnik ma otworzyć trasę musi się wreszcie skończyć.
gość_fcab1
2016-08-16 13:04
Brawo LOT! Bardzo dobry sygnał, że nie zaniedbujecie JFK, ORD i YYZ kosztem nowych połączeń. Teraz dorzućcie ten EWR i LAX i Ameryka będzie ładnie się prezentować w ofercie LOTu.
"Czas przesiadki w hubie LOT-u na Lotnisku Chopina na rejsy atlantyckie w przypadku wielu europejskich miast wynosi niespełna godzinę." Dlatego przy opóźnieniu które notorycznie LOT ma na trasach krótkich(krajowych) i średnich(europejskich) paxy mają spore problemy z doleceniem z bagażem głównym a często i ze zdążeniem na swój lot do USA. Niech LOT lepiej popracuje nad sprawna obsługą obecnych pasażerów.