Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8ca1d
2016-08-17 18:18
No o jest BCN plotki są prawdziwe
gość_251b0
2016-08-17 17:47
Może KTW udałoby się dogadać z BMI Regional na loty do Monachium, bo były kiedyś takie narzekania, że nie ma lotów w tym kierunku. Ta linia lata już z Brna.
czwartek, niedziela od 29 grudnia :) no to do Hiszpanii :)
a Lublin dostał Barcelonę od Small Planet ?????
garcba - jak widać ma :) teorii spiskowych ciąg dalszy!
gość_8f7c9, ale bzdury wypisujesz... Co ma zmiana samolotu do otwierania nowych połączeń??
gość_8f7c9
2016-08-14 06:52
Może z tą konferencją chodzi o te zapowiadana niespodziankę od Wizza, w sobotę zamienili samolot w nowym malowaniu. Stawiam na Mediolan.
gość_7fb33
2016-08-13 17:52
Też słyszałem że ma być jakaś konfa na LUZ w przyszłym tygodniu, tylko nie wiem czy w czwartek. Tak słyszałem od gościa z lotniska
Mateuszlbn
2016-08-12 14:58
gość_bcc8b
2016-08-12 12:18
te konferencje w czwartek ten gość ogłasza sam sobie co jakiś czas. Przynajmniej zmieniłby dzień.
gość_f772a
2016-08-12 12:15
18.08 zacznie działać ILS II CAT.
gość_6c19f
2016-08-12 11:47
Pewna ta konferencja?ktoś potwierdzi?
gość_89b60
2016-08-12 10:55
W czwartek na LUZ konferencja prasowa.
lysypiotr76
2016-08-11 20:12
Były rozmowy z Norwegian ale musieliby latac na Gatwick.
lysypiotr76
2016-08-11 20:03
Cellkam- FR sam nie będzie raczej tego rozwijał.Raczej dla innej linii .
Ładne malowanie, tak mi się skojarzyło że trochę w stylu podobne do naszego Bombardiera Eurolotu "Podkarpacie", tylko dużo bardziej udane.
usuniety
2016-08-11 13:31
krzysiekl; To o czym piszesz jest bardzo realne. W tym roku RYR testuje na lotniskach w Stansted i w Barcelonie przesiadki i jeśli wszystko pójdzie pomyślnie to wprowadzi na wszystkich lotach tak, że uzyska przewagę nad tradycyjnymi przewoźnikami. Oczywiście wszystko jest też kwestią cen. Ale mając 4 czy 5 połączeń dziennie Modlin-Stansted i powiedzmy 5 połączeń Stansted-Lizbona mamy wiele możliwości dopasowania sobie lotów o różnych porach dnia i za różne ceny. Przewaga RYR jest istniejąca już rozbudowana siatka połączeń obejmująca właśnie po kilka połączeń dziennie między point-2-point. Teraz trzeba ją tylko sensownie połączyć w całość.
krzysiekl
2016-08-11 13:19
niech Ryanair wprowadzi przesiadki na lotnisku Stansted (kiedyś mówili coś o analizowaniu przesiadek) i cała Europa w zasięgu Lublina.
Albo niech ktoś dowozi do hubu...z Warszawie:P
pociąg może jechać z centrum (prawie...) Lublina bezpośrednio na lotnisko.
Odprawa bagażowa może być już w Lublinie, wszystko an jednym bilecie.
LOT zyska, Lublin zyska, kolej zyska...
To znów byłaby ciekawostka na polskim niebie. Połączenie trzeba odzyskać, bo z LUZ nie polecimy do żadnego hubu. Zostaną tylko tanie linie.