gość_19030
2016-08-09 15:05
Spółka Port Lotniczy Kielce funkcjonuje już od lat, ma prezesa zarząd z odpowiednim wynagrodzeniem oczywiście, to taka sama potrzebna inwestycja jak kieleckie przystanki autobusowe za 400 tyś zł, ( większe za 800 tyś) I tylko o to tu chodzi...
gość_e7eda
2016-08-09 12:28
Radom liczył i liczy na nieustający hejt wszystkich, którzy z taką troską rachują nasze pieniądze, a w domyśle reklamują port. RDO jest i będzie wbrew wszystkim negatywnym opiniom, bo w końcu co komu do tego, że ma w domu lodówkę, jest, pusta, ale płaci za prąd...
gość_0886b
2016-08-09 10:29
gość_e6ae5, dla Radomia konkurencją to jest tylko WAW i WMI :) Kto z Radomia będzie zasówał do LCJ (z której mało co lata) czy do innego LUZ (gdzie latają tylko zmuwaki) czy o dalekim RZE nie wspomnę, skoro godzinę jazdy masz NAJWIEKSZE lotnisko w Polsce? RDO liczyło na bycie WMI ale nie wyszło.
gość_5783d
2016-08-09 08:24
LCJ i LUZ to równie poroniony pomysł jak Kielce.
gość_3d945
2016-08-09 08:01
KIE powinny wykorzystać istniejący pas startowy do obsługi małych samolotów pasażerskich i GA.
gość_b0b3f
2016-08-09 00:43
Prezydent Kielc ma w tym interes, fajnie swoim kolegom dać kontakt na 300 baniek a i jemu coś zostanie. Potem syna zrobi prezesem lotniska i będzie cacy.
lysypiotr76
2016-08-08 20:04
Prezydent Kielc buja w obłokach. Nie widzi sąsiedniego Radomia ? Nie przyjmuje argumentów nikogo .Ślepo brnie w wizję lotniska do którego będzie samorząd dopłacał ogromne pieniądze. A już jego wizję o 100 tys pasażerów w pierwszym roku i milionie !!! po 10 latach to fatamorgana. Czy w tym mieście nie ma lekarzy specjalistów w pewnej dziedzinie ?
gość_43057
2016-08-08 19:18
Teraz ta gorączka budowania mocno opadła jak się okazało, że Unia nie dorzuci kasy bo nie chce lotnisk widm, utrzymanie wiąże się ze sporymi wydatkami-zwłaszcza na początku istnienia lotniska-opłaty stałe jak również w liniach lotniczych za promocję. Radom powstał za samorządowe, ale tych kilkudziesięciu mln też szkoda. Gdynia-liczyła na unijne, ale się przeliczyła. Białystok- wyszła nieudolność decydentów gdzie i lokalizacja była kompletnie nietrafiona- 30km od centrum, pośrodku niczego. Lepiej się stało, że lotnisko nie powstało a tak jest cień szansy, że aeroklubowe Krywlany dostosują do potrzeb a nie będą bujać w obłokach i wydawać setki milionów w mało zamożnym mieście. Przykład Zielonej Góry-Babimostu wskazuje, że nawet jak jest lotnisko, to trzeba dopłacać, utrzymywać, remontować-czy się opłaca dla 600 pasażerów miesięcznie? Nawet sam urząd ma wątpliwości i chce zmniejszyć dopłatę do Sprint Aira.
gość_e6ae5
2016-08-08 18:06
Niedługo dojdzie do tego, że każde większe miasto będzie chciało mieć własne lotnisko, a nie zapominajmy, że w Polsce przecież takowych jest już mnóstwo.
Przykład Radomia pokazał już chyba jakie jest zapotrzebowanie na tego typu inwestycje.
Nie wiem na co Radom liczył mając koło siebie lotniska w Rzeszowie, Warszawie, Łodzi czy Lublinie...