Nowe samoloty w Sprint Air

Nowe samoloty w Sprint Air Do trzynastu posiadanych przez przewoźnika maszyn dołączyły dwa samoloty w wersji pasażerskiej: Saab 340A oraz ATR72-202, które otrzymały numery rejestracyjne kolejno: SP-KPG oraz SP-SPE. Obok pięciu posiadanych przez linię 33-miejscowych Saabów, „Echo” będzie pierwszym we flocie Sprint Aira samolotem pasażerskim z 66 fotelami na pokładzie. Trzeci samolot to...
08/08/2016 11:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_79dc0 2016-08-12 08:15   
gość_79dc0 - Profil gość_79dc0
SP-KPG ex. SP-MRE
gość_7561d 2016-08-10 13:01   
gość_7561d - Profil gość_7561d
do gość_18a7a ! Dziwne bo latając 2 razy w tygodniu na tej trasie jakoś szału nie widzę ? Bardziej mam obawy o zrezygnowaniu z tej trasy przez LOT.
gość_18a7a 2016-08-09 13:34   
gość_18a7a - Profil gość_18a7a
gość_7f10b: KRK-GDN w wydaniu Ryanaira lata wypełniony świetnie, LOT też bardzo dobrze więc z łaski swojej nie opowiadaj bzdur jakoby samoloty na tej trasie latały puste. Co innego KRK, co innego KTW gdzie potencjału brak bo gdyby było inaczej rzeczone loty już dawno z KTW by były. MUC i HAM też jest z KRK.
gość_d34c8 2016-08-09 12:46   
gość_d34c8 - Profil gość_d34c8
Z POZ to tylko KRK! Słabe połączenie drogowe (dość długa trasa, jeszcze nie cała przez Wrocław oraz duża odległość) oraz kiepskie połączenie kolejowe (5 godzin jazdy).
lysypiotr76 2016-08-09 10:31   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
camilio- Nie ma odpowiedzi jak ktoś chce. Jak nie dopłaci to nie będzie połączeń , pasażerów ....lotniska . Co do Radomia i Zielonej Góry to nie liczmy na cuda.Tak jak jest teraz tak będzie w przyszłości.
gość_7a50a 2016-08-09 09:00   
gość_7a50a - Profil gość_7a50a
Dziękuje za informację.Czyli koszt godzinnego lotu na 1 pasażera wyniesie ok 1200 zł.Pozdrawiam.
camilio 2016-08-09 08:46   
camilio - Profil camilio
Koszt komercyjny trasy godzinnej w dwie strony to ok. 10 tys. euro. Ale wiele zmiennych: konkretna trasa, ilość paxów, bagaże, czy bierzesz bezpośrednio od firmy, czy łańcuszek pośredników...
gość_5783d 2016-08-09 08:35   
gość_5783d - Profil gość_5783d
lysypiotr76 - jak zwykle kłamiesz i bujdy opowiadasz. BZG jako lotnisko nie dołożyło ani 1 zł do połączenia KRK-BZG. Pewnie na tym zarobiło. To urząd miasta wpadł na taki genialny pomysł by placić Sprintairowi...
gość_7a50a 2016-08-09 07:27   
gość_7a50a - Profil gość_7a50a
Może ktoś z PT Państwa wie, jaki jest przybliżony koszt wynajęcia samolotu Saab 340 za godzine lotu ?Pytam ze zwykłej ciekawości, dlatego nie na oficjalnym dostępnym formularzu firmy.
camilio 2016-08-09 06:15   
camilio - Profil camilio
lysypiotr76, pewnie ani zła ani dobra. Jak ktoś chce, to dopłaca. Ważne żeby to było przemyślane i co najważniejsze długofalowe, bez oczekiwania szybkich rezultatów (vide Zielona Góra czy Radom). Pamiętam pierwszą wizytę w Dreźnie. Lotnisko proporcjonalnie wielkie w ch... a na jednej małej tablicy lotów mieścił się cały rozkładowy dzień. Po prostu w Rzeszy wszyscy wiedzą, że nawet mniejsze lotniska regionalne są potrzebne i się dopłaca. 2-3 połączenia hubowe do Frankfurtu, 1-2 do Monachium, 1 na Wyspy, 1 do Skandynawii, ze 3 czartery urlopowe i tyle.
michal5 2016-08-08 23:35   
michal5 - Profil michal5
Jedyne połączenia, które w Polsce nadają się na obecnie na obsługę ATR72 to Wrocław-Gdańsk i Lublin-Gdańsk po kilka razy w tygodniu w sezonie, można jeszcze próbować Kraków - Poznań, aczkolwiek wątpię, że te samoloty pójdą na regularne połączenia, raczej pod czartery
gość_7f10b 2016-08-08 22:25   
gość_7f10b - Profil gość_7f10b
do gość_8dacb ! Po co KTW - GDN jak z KRK LOT i RYAN do GDN latą puste??? Gdyby Sprint miał rozum to dawno z KTW uruchomili by połączenia do Monachium Turynu i Hamburga bo na te kierunki potencjał w KTW jest na pewno!
lysypiotr76 2016-08-08 21:07   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
camilio - No fakt regiony płacą tanim liniom , aby tylko zechciały latać na ich lotnisko . Liczą że w ten sposób przyciągną turystów lub mieszkańcy ........wyemigrują za pracą. Ekonomii zero , politycznego rozrachunku sporo. Można zadać pytanie czy to zła czy dobra praktyka ?
camilio 2016-08-08 20:43   
camilio - Profil camilio
lysypiotr76, ale w tej branży nikt nic nie dostaje. Nowe połączenia się kupuje po prostu :) popyt-podaż plus dopłaty niemające nic wspólnego z rachunkiem ekonomicznym. Polityka i ambicje
wroord 2016-08-08 20:35   
wroord - Profil wroord
Czyli mozna sie spodziewac dalszego rozwoju siatki polaczen pasazerskich.
gość_6e5ab 2016-08-08 20:28   
gość_6e5ab - Profil gość_6e5ab
websterrr - takie super oblozenie GDN-TXL ze AB zwinal caly interes.
adam7691 2016-08-08 19:55   
adam7691 - Profil adam7691
gość_06183: biorąc pod uwagę czas przejazdu np PKP, z POZ sens ma tylko:
- WAW - biznes i tranzyt,
- KRK - myślę że wszystkim by się przydał,
- RZE - przydatny ale szczerze mówiąc chyba zbyt małe zapotrzebowanie,
pozostałe połączenia nie mają sensu
lysypiotr76 2016-08-08 19:39   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
BZG-KRK było ale jak lotnisko w BZG sporo posmarowało linii lotniczej . Z drugiej strony Sprint Air właśnie działa na zasadzie ,,posmarowania ''
smolip67 2016-08-08 19:31   
smolip67 - Profil smolip67
gość 18c5f;Zapewne współpraca była by owocna z LUZ na Gdańsk,Wrocław może Szczecin tylko na to trzeba mieć pieniądze.Fajnie się rozwija SprintAir,pewnie mają jakieś plany rozwoju skoro rozbudowują flotę pasażerską a to cieszy bo Polskie!
gość_06183 2016-08-08 18:51   
gość_06183 - Profil gość_06183
Gdańsk-Poznań chcecie Sprintair? Hahaha. Przecież tam pociąg jedzie niecałe 3 godziny. Za krótka trasa, a na dodatek za 3 lata bedzie S5
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy