Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_79dc0
2016-08-12 08:15
SP-KPG ex. SP-MRE
gość_7561d
2016-08-10 13:01
do gość_18a7a ! Dziwne bo latając 2 razy w tygodniu na tej trasie jakoś szału nie widzę ? Bardziej mam obawy o zrezygnowaniu z tej trasy przez LOT.
gość_18a7a
2016-08-09 13:34
gość_7f10b: KRK-GDN w wydaniu Ryanaira lata wypełniony świetnie, LOT też bardzo dobrze więc z łaski swojej nie opowiadaj bzdur jakoby samoloty na tej trasie latały puste. Co innego KRK, co innego KTW gdzie potencjału brak bo gdyby było inaczej rzeczone loty już dawno z KTW by były. MUC i HAM też jest z KRK.
gość_d34c8
2016-08-09 12:46
Z POZ to tylko KRK! Słabe połączenie drogowe (dość długa trasa, jeszcze nie cała przez Wrocław oraz duża odległość) oraz kiepskie połączenie kolejowe (5 godzin jazdy).
lysypiotr76
2016-08-09 10:31
camilio- Nie ma odpowiedzi jak ktoś chce. Jak nie dopłaci to nie będzie połączeń , pasażerów ....lotniska . Co do Radomia i Zielonej Góry to nie liczmy na cuda.Tak jak jest teraz tak będzie w przyszłości.
gość_7a50a
2016-08-09 09:00
Dziękuje za informację.Czyli koszt godzinnego lotu na 1 pasażera wyniesie ok 1200 zł.Pozdrawiam.
Koszt komercyjny trasy godzinnej w dwie strony to ok. 10 tys. euro. Ale wiele zmiennych: konkretna trasa, ilość paxów, bagaże, czy bierzesz bezpośrednio od firmy, czy łańcuszek pośredników...
gość_5783d
2016-08-09 08:35
lysypiotr76 - jak zwykle kłamiesz i bujdy opowiadasz. BZG jako lotnisko nie dołożyło ani 1 zł do połączenia KRK-BZG. Pewnie na tym zarobiło. To urząd miasta wpadł na taki genialny pomysł by placić Sprintairowi...
gość_7a50a
2016-08-09 07:27
Może ktoś z PT Państwa wie, jaki jest przybliżony koszt wynajęcia samolotu Saab 340 za godzine lotu ?Pytam ze zwykłej ciekawości, dlatego nie na oficjalnym dostępnym formularzu firmy.
lysypiotr76, pewnie ani zła ani dobra. Jak ktoś chce, to dopłaca. Ważne żeby to było przemyślane i co najważniejsze długofalowe, bez oczekiwania szybkich rezultatów (vide Zielona Góra czy Radom). Pamiętam pierwszą wizytę w Dreźnie. Lotnisko proporcjonalnie wielkie w ch... a na jednej małej tablicy lotów mieścił się cały rozkładowy dzień. Po prostu w Rzeszy wszyscy wiedzą, że nawet mniejsze lotniska regionalne są potrzebne i się dopłaca. 2-3 połączenia hubowe do Frankfurtu, 1-2 do Monachium, 1 na Wyspy, 1 do Skandynawii, ze 3 czartery urlopowe i tyle.
Jedyne połączenia, które w Polsce nadają się na obecnie na obsługę ATR72 to Wrocław-Gdańsk i Lublin-Gdańsk po kilka razy w tygodniu w sezonie, można jeszcze próbować Kraków - Poznań, aczkolwiek wątpię, że te samoloty pójdą na regularne połączenia, raczej pod czartery
gość_7f10b
2016-08-08 22:25
do gość_8dacb ! Po co KTW - GDN jak z KRK LOT i RYAN do GDN latą puste??? Gdyby Sprint miał rozum to dawno z KTW uruchomili by połączenia do Monachium Turynu i Hamburga bo na te kierunki potencjał w KTW jest na pewno!
lysypiotr76
2016-08-08 21:07
camilio - No fakt regiony płacą tanim liniom , aby tylko zechciały latać na ich lotnisko . Liczą że w ten sposób przyciągną turystów lub mieszkańcy ........wyemigrują za pracą. Ekonomii zero , politycznego rozrachunku sporo. Można zadać pytanie czy to zła czy dobra praktyka ?
lysypiotr76, ale w tej branży nikt nic nie dostaje. Nowe połączenia się kupuje po prostu :) popyt-podaż plus dopłaty niemające nic wspólnego z rachunkiem ekonomicznym. Polityka i ambicje
Czyli mozna sie spodziewac dalszego rozwoju siatki polaczen pasazerskich.
gość_6e5ab
2016-08-08 20:28
websterrr - takie super oblozenie GDN-TXL ze AB zwinal caly interes.
adam7691
2016-08-08 19:55
gość_06183: biorąc pod uwagę czas przejazdu np PKP, z POZ sens ma tylko:
- WAW - biznes i tranzyt,
- KRK - myślę że wszystkim by się przydał,
- RZE - przydatny ale szczerze mówiąc chyba zbyt małe zapotrzebowanie,
pozostałe połączenia nie mają sensu
lysypiotr76
2016-08-08 19:39
BZG-KRK było ale jak lotnisko w BZG sporo posmarowało linii lotniczej . Z drugiej strony Sprint Air właśnie działa na zasadzie ,,posmarowania ''
smolip67
2016-08-08 19:31
gość 18c5f;Zapewne współpraca była by owocna z LUZ na Gdańsk,Wrocław może Szczecin tylko na to trzeba mieć pieniądze.Fajnie się rozwija SprintAir,pewnie mają jakieś plany rozwoju skoro rozbudowują flotę pasażerską a to cieszy bo Polskie!
gość_06183
2016-08-08 18:51
Gdańsk-Poznań chcecie Sprintair? Hahaha. Przecież tam pociąg jedzie niecałe 3 godziny. Za krótka trasa, a na dodatek za 3 lata bedzie S5