Volare odda pieniądze za skasowane rejsy

Volare odda pieniądze za skasowane rejsy Od likwidacji włoskich tanich linii lotniczych Volareweb.com minęło już trochę czasu, jednak nasi czytelnicy nadal alarmują o tym, że nie otrzymali zwrotów za niewykorzystane z powodu skasowania rejsów bilety. Mimo tego, że władze nowej Alitalii zrezygnowały z Volare, włączając jej flotę w swoją strukturę, to Alitalia nie bierze odpowiedzialności za finansowe zobowiązania...
23/01/2009 17:26   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_kasia 2009-02-18 14:44   
gosc_kasia - Profil gosc_kasia
To jet wszystko śmieszne ,przecież oni maja wszystkie moje dane ,dlaczego ja mam pisać teraz (jeszcze w j.angielskim) i upominać się o swoje pieniądze ,wiedza jak wziąśc to niech teraz znajdą sposób na oddanie,myślę ze chyba nie jest to tak trudne,mają moj nr. tel dlaczego nie przysla ponownie sms z wiadomościa kiedy wpłyną pieniążki na nasze konta!!!
humbak 2009-01-26 18:57   
humbak - Profil humbak
Ojej, ale tu mod podziałał... Teraz już nawet to co zostało nie trzyma się sensownej kupy.
andrzej500 2009-01-26 18:51   
andrzej500 - Profil andrzej500
no mnie lecą 108€ od 26 listopada, poza smsem i telefonicznym zapewnieniem ze kasa będzie najpóźniej do 30 dni totalna cisza, a dzisiaj mija 60 dni od skancelowania lotów :(
humbak 2009-01-26 01:35   
humbak - Profil humbak
biurko ze złamaną nogą: temat banków jest jak najbardziej w temacie casus Volare, gdyż Volare wisi ludziom pieniądze za rejsy, czyli nie wykonało usługi, za którą klient może żądać zwrotu. Jeśli zwrotu dostać nie może, to jest wyjście w postaci banków i chargebacku. Na forum nie wytwarza się dysput (może tak mają biurka), tylko się wymienia poradami, jak wybrnąć z różnych sytuacji. Biureczko, sam się dostosuj do swojej rady - nie podoba się - nie komentuj. :o) Proste, nie?
gosc_biurk 2009-01-26 01:22   
gosc_biurk - Profil gosc_biurk
OT Komentarz moderatora: mod-1
trochę kultury gościu
4tech 2009-01-26 01:04   
4tech - Profil 4tech
OT Komentarz moderatora:
marian 2009-01-26 00:22   
marian - Profil marian
OT Komentarz moderatora: mod-1
gral 2009-01-26 00:18   
gral - Profil gral
ale biurko pisze w tylu osobach ze moze wystarczy :P
humbak 2009-01-26 00:17   
humbak - Profil humbak
OT Komentarz moderatora:
miras 2009-01-26 00:10   
miras - Profil miras
OT Komentarz moderatora:
4tech 2009-01-26 00:00   
4tech - Profil 4tech
OT Komentarz moderatora:
humbak 2009-01-25 23:57   
humbak - Profil humbak
OT Komentarz moderatora:
gral 2009-01-25 23:56   
gral - Profil gral
stenus: anonimowy moderator dzisiaj chyba jest naprawde pijany. nie napisalem tam ANI SŁOWA ktore zaslugiwaloby na cenzure. chyba czas stad faktycznie * Komentarz moderatora: Kultury raz jeszcze
humbak 2009-01-25 23:50   
humbak - Profil humbak
OT Komentarz moderatora:
gosc_buu 2009-01-25 23:13   
gosc_buu - Profil gosc_buu
do gregory : dziękuje za wskazówki i pomoc w temacie !
humbak 2009-01-25 22:40   
humbak - Profil humbak
mikerusie: Poczekać, aż blokada zejdzie sama. :o) gosciu_buu: Trzeba było być takim wyrywnym i poczekać, aż się samo rozwiąże. :o)
gregory 2009-01-25 22:37   
gregory - Profil gregory
gosc_buu: moją kasą nie obracali tylko kasą banku bo to karta kredytowa była // a poza tym dokształć się więcej w temacie kart płatniczych, poczytaj o obowiązkowych ubezpieczeniach transakcji, itp.
gral 2009-01-25 22:30   
gral - Profil gral
OT Komentarz moderatora: trochę kultury!
gosc_buu 2009-01-25 22:29   
gosc_buu - Profil gosc_buu
do gregory : ja też miałem taką sytuacje z Norwegianem / niestety oni w tym czasie obracaja Twoją kasą i to jest mało eleganckie bo ty masz ją zablokowaną a tym samym niedostępna . Ja czekałem 3 tygodnie - ani bank ani Norwegian nie znają chociaż wyrazu PRZEPRASZAMY ! ... straciłem kupe czasu i ciągłej korespondencji
gosc_buu 2009-01-25 22:24   
gosc_buu - Profil gosc_buu
banki są winne że linia lotnicza skasowała rejsy lub zbankrutowała ? wg. Bank ma trzymać pieniądze i jak rejs sie odbedzie to ma przelac na konto lini a jak zbankrutuje to zwrócić Klientowi super - dobre. Chwilami nie mogę czytać tych bzdur .Mistrzem w podwójnym obciążaniu a tym samym blokad jest NORWEGIAN ! a kontakt z nimi w takich sprawach to horror chyba że infolinia prawie 3 zł za minute. Bank średnia reklamacja> jak trafia do centrum kart to 2-3 tyg. i kupa nerwów i straconego czasów - NIESTETY I BANKI I LINIE LOTNICZE zbijaja na pasażerach kasę - bo banki obracaja kasą a linie pobierają opłaty dodatkowe za płatność
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy