gosc_kasia
2009-02-18 14:44
To jet wszystko śmieszne ,przecież oni maja wszystkie moje dane ,dlaczego ja mam pisać teraz (jeszcze w j.angielskim) i upominać się o swoje pieniądze ,wiedza jak wziąśc to niech teraz znajdą sposób na oddanie,myślę ze chyba nie jest to tak trudne,mają moj nr. tel dlaczego nie przysla ponownie sms z wiadomościa kiedy wpłyną pieniążki na nasze konta!!!
Ojej, ale tu mod podziałał... Teraz już nawet to co zostało nie trzyma się sensownej kupy.
andrzej500
2009-01-26 18:51
no mnie lecą 108€ od 26 listopada, poza smsem i telefonicznym zapewnieniem ze kasa będzie najpóźniej do 30 dni totalna cisza, a dzisiaj mija 60 dni od skancelowania lotów :(
biurko ze złamaną nogą: temat banków jest jak najbardziej w temacie casus Volare, gdyż Volare wisi ludziom pieniądze za rejsy, czyli nie wykonało usługi, za którą klient może żądać zwrotu. Jeśli zwrotu dostać nie może, to jest wyjście w postaci banków i chargebacku. Na forum nie wytwarza się dysput (może tak mają biurka), tylko się wymienia poradami, jak wybrnąć z różnych sytuacji. Biureczko, sam się dostosuj do swojej rady - nie podoba się - nie komentuj. :o) Proste, nie?
gosc_biurk
2009-01-26 01:22
OT Komentarz moderatora: mod-1
trochę kultury gościu
OT Komentarz moderatora: mod-1
ale biurko pisze w tylu osobach ze moze wystarczy :P
stenus: anonimowy moderator dzisiaj chyba jest naprawde pijany. nie napisalem tam ANI SŁOWA ktore zaslugiwaloby na cenzure. chyba czas stad faktycznie * Komentarz moderatora: Kultury raz jeszcze
gosc_buu
2009-01-25 23:13
do gregory : dziękuje za wskazówki i pomoc w temacie !
mikerusie: Poczekać, aż blokada zejdzie sama. :o) gosciu_buu: Trzeba było być takim wyrywnym i poczekać, aż się samo rozwiąże. :o)
gosc_buu: moją kasą nie obracali tylko kasą banku bo to karta kredytowa była // a poza tym dokształć się więcej w temacie kart płatniczych, poczytaj o obowiązkowych ubezpieczeniach transakcji, itp.
OT Komentarz moderatora: trochę kultury!
gosc_buu
2009-01-25 22:29
do gregory : ja też miałem taką sytuacje z Norwegianem / niestety oni w tym czasie obracaja Twoją kasą i to jest mało eleganckie bo ty masz ją zablokowaną a tym samym niedostępna . Ja czekałem 3 tygodnie - ani bank ani Norwegian nie znają chociaż wyrazu PRZEPRASZAMY ! ... straciłem kupe czasu i ciągłej korespondencji
gosc_buu
2009-01-25 22:24
banki są winne że linia lotnicza skasowała rejsy lub zbankrutowała ? wg. Bank ma trzymać pieniądze i jak rejs sie odbedzie to ma przelac na konto lini a jak zbankrutuje to zwrócić Klientowi super - dobre. Chwilami nie mogę czytać tych bzdur .Mistrzem w podwójnym obciążaniu a tym samym blokad jest NORWEGIAN ! a kontakt z nimi w takich sprawach to horror chyba że infolinia prawie 3 zł za minute. Bank średnia reklamacja> jak trafia do centrum kart to 2-3 tyg. i kupa nerwów i straconego czasów - NIESTETY I BANKI I LINIE LOTNICZE zbijaja na pasażerach kasę - bo banki obracaja kasą a linie pobierają opłaty dodatkowe za płatność