Czy ktoś wie jakie jest wypełnienie Weeze z Bydgoszczy?
gość_6e448
2016-08-07 21:10
Do tego Lufthansa latała do Lublina na komercyjnych zasadach. Jeżeli miasto chce się dogadac z Adrią na codzienne loty, na pewno trzeba będzie sporo posmarować.
gość_05ee0
2016-08-06 01:59
@gość_36269 A czego Bydgoszcz ma się uczyć od Lublina? Przecież Lublin traci Lufthansę(Bydgoszcz nie traci) oraz Dublin.Już nie długo będzie w Lublinie podobna kicha jak w Bydgoszczy.
lysypiotr76
2016-08-04 19:14
To nie tylko BZG traci . Ten rok już nie jest tak pozytywny dla polskich lotnisk . Czartery zachwiały statystykami już w kilku portach. Może więc być tak że lotnisko nie do końca samo jest winne swojej sytuacji.
pawelchmiel
2016-08-04 15:23
A może pasazer.com zacznie w końcu pisać prawdę o przyczynach spadków w bydgoskim porcie lotniczym, zamiast kopiować brednie ze strony internetowej lotniska? W ciągu 2 lat to lotnisko straciło połączenia wakacyjne z Tunezją, Egiptem, Turcją, Hiszpanią. Na tych lotach samoloty podobno latały pełne( tak szczyciły się władze lotniska ), więc jak to jest, że z powodu złej sytuacji politycznej loty z pozostałych miast są nadal wykonywane( Warszawa, Gdańsk, Poznań, Kraków, Katowice, Wrocław, Rzeszów ), a tylko biedna Bydgoszcz na tym ucierpiała? Od października lotnisko straci połączenia z Rzymem, Glasgow, Dusseldorfem. We wrześniu kończy się sezon czarterowy, a na zimę nie zapowiedziano żadnego kierunku. Lotnisko jest źle zarządzane, a w rękach właściciela( marszałka ) jest tylko i wyłącznie narzędziem wojenki prowadzonej przez marszałka z wybujałym ego...
gość_36269
2016-08-04 14:27
To jest kolejny przyklad marazmu, nieudacznictwa i zwyklego lenistwa prezesa tego portu. Bydgoszczanie i inni pasazerowie regionu sa zmuszeni do korzystania z lotnisk w Gdansku i Poznaniu, bo PLB ma skandalicznie mala i to od wielu lat siatke polaczen. Tylko w Gdansku odprawianaych jest okolo 34% pasazerow z Bydgoszczy, podobnie jest w Poznaniu. Od wielu lat wszyscy mowia i pisza, ze obecny prezes tego portu nie robi nic by pozyskac nowych przewoznikow i nowe polaczenia regularne. Uruchomienie sezonowego polaczenia do Rzymu uroslo w tym porcie do "cudu nad Brda" i cala Polska wiedziala o tym "sukcesie". Wszystkie porty lotnicze utracily w tym roku duza czesc czarterow do Turcji, Egiptu itp. a mimo to wykazuja wzrost paxow. Prezes portu podpuszczony przez marszalka z Torunia przez ostatnie pol roku zajmowal sie zmiana nazwy tego portu przez dodanie Torunia, ktory posiada udzialy w porcie w wysokosci 0,4 % ale rosci sobie prawo do nazwy portu lotniczego. Cala Polska czytala i slyszala o "walce" torunskiego prezesa tego portu z torunskim marszalkiem wojewodztwa, chcac za 5 milionow ( ha, ha) nabyc prawo do nazwy portu i w ten sposob sie dowartosciowac i leczyc torunskie kompleksy. Stad nikogo nie dziwi, ze juz kolejny miesiac PLB uzyskuje gorsze wyniki jak w roku ubieglym. Zamiast obszczekiwac Bydgoszcz, prezes powinien podniesc "cztery litery" z fotela i ruszyc na nauke na przyklad do Lublina, chociaz mam watpliwosci czy to cos przyniesie. W tym porcie od dwoch lat "dziala" terminal Cargo bez zadnych wynikow, ilosc pasazero systematycznie spada a od nowego sezonu Rayanair likwiduje dwa placzenia regularne do Glasgow i Weeze - oto sa sukcesy zarzadu PLB, nic dodac nic ujac.