Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8f75a
2016-07-25 16:45
DRAMAT!!!
gość_0b82f
2016-07-17 17:10
Dlaczego A319? Bo za taki samolot zapłacono Lufie, psując całkowicie rynek lotniczy w Polsce. Do tej pory tylko tzw. "tanie linie" dostawały kasę za latanie a odkąd LUZ pojawił się na mapie lotniczej Polski zaczęło się dziać najgorsze - czyli tzw. "tradycyjne linie" zaczęły liczyć na dodatkowe środki. Sad but true :(
gość_d7ec1
2016-07-16 23:39
od tego momentu będą tylko dobre wieści dla LUZ :)
usuniety
2016-07-16 22:09
Na początku LH oferowała 2 połączenia w tygodniu, nie 3. Ale prawdą jest, że był to A319.
gość_b4238
2016-07-16 18:55
Poczatkowo LH latala na tej trasie A319 trzy razy w tygodniu. Zastanawiam sie, dlaczego LH wysylala A319 na swojej najslabszej trasie do Polski mimo ze na wiele innych lotnisk w Polsce lata mniejszymi samolotami (ale czesciej). Czyzby LH poczatkowo liczyla na przewozy cargo?
gość_00694
2016-07-15 16:59
gość_79372 "bezpośrednie okno na świat" w przypadku połączeń przesiadkowych to oksymoron ;)
gość_1458d
2016-07-15 16:40
W nagłówku widnieje zapis że LH kasuje loty a w treści zamieszczonego tekstu o zawieszeniu lotów z Lublina do Frankfurtu? Czy mam rozumieć że są prowadzone rozmowy LUZ z LH na odwieszenie połączenia od S17 bo z tego co wiem napewno nie ma rozmów z Adria pozostaje Lufa albo ktoś z jej grupy np Germanwings.
gość_79372
2016-07-15 13:29
Niektórzy próbują dezawuować wagę tej decyzji LH, a niestety prawda jest prosta, to potężny cios dla lotniska w Lublinie. Tracą jedyne bezpośrednie okno na świat. Szkoda, trzymam kciuki za przyszłość tego lotniska.
Sylwest3r
2016-07-14 18:09
LH wycofala juz CRJ700 ze swojej floty, takze mniejszych samolotow nie maja
gość_06d3c
2016-07-14 11:48
Jedno mnie zastanawia. Skoro wypełnienie samolotów jest słabe dlaczego nie skierują na tę trasę mniejsze maszyny np. CRJ 700? Gdy zapowiadano zwiększenie rotacji do 3 tygodniowo, trasę tę miały obsługiwać CRJ 900. Ok, we wtorki i czwartki lata CRJ 900, ale w niedziele już większy E 190, więc chyba ktoś lata tymi samolotami. Czytając różne wypowiedzi, sądzę że jeśli za rok ma wrócić to połączenie, obsługiwane będzie nie przez Adrię itp., a właśnie przez LH. W tej chwili latają już bez żadnych ulg ze strony lotniska. Zawieszą połączenie na rok, tak jak to np., świetnie zrobił Ryanair z trasą do Dublina i powrócą z nim za rok, korzystając ponownie z ulgowych opłat jakie przysługują przewoźnikom otwierającym nowe połączenie z tego lotniska.
smolip67
2016-07-14 09:20
Pawlak i Smolarz to dobra zmiana!?Ale doczekaliśmy czasów,główny strażak OSP w radzie nadzorczej LUZ.Doświadczony jest może się nada do nadzoru zarządu.
jjemiolo
2016-07-14 05:46
Oczywiscie szkoda ze cos co jest nie bedzie mialo szans na rozwoj. LUZ potrzebuje oferty dla ruchu sluzbowego (mimo ze niektorzy dyskutanci na tym forum sa innego zdania) i najbardziej logiczne jest wlaczenie lotniska do siatki LO. Minimum jedna codzienna para lotow z noclegiem w LUZ dalaby szanse podrozy powrotnych tego samego dnia do wiekszosci miast Europy. Na stworzenie oferty codziennej do/z LUZ dla pasazerow spoza Polski potrzebne bylyby dwie dalsze pary dziennie: poznym rankiem z WAW oraz z LUZ na wieczorna fale odlotowa z WAW. Przydalby sie w tym celu mniejszy samolot niz Q 400.
gość_f0631
2016-07-13 21:24
Po nominacjach do rady nadzorczej widzimy jaki jest zasadniczy cel budowy oraz utrzymywania przez podatnikow lubelskiego lotniska.
jakich argumentów potrzebujesz?Nikogo nie obrażam tylko dostosowuje się do poziomu przedmówcy....
gość_a30ab
2016-07-13 13:44
Były premier Waldemar Pawlak i były poseł PSL, Henryk Smolarz są nowymi członkami rady nadzorczej Portu Lotniczego Lublin. Ta wiadomość chyba nie wróży nic dobrego dla lotniska, może piewcy LUZu niech to skomentują.
gość_3b9d7
2016-07-12 21:32
@gelek83 widze, ze jak argumentów brak to zaczyna sie obrażanie adwersarza... Przykro to czytać.
Czlowieku a jakie ma dla Ciebie znaczenie ile linii będzie latać ze Świdnika? Dla Ciebie ważne jest aby po prostu się do zwolenników Luz'u przyczepić ( łagodnie stwierdzając) !! Dno i 5 m mułu to Twój poziom wypowiedzi i retoryka, ponieważ analizując Twoje "wypociny" na p.com nie wnoszą całkowicie nic. I nie ma to nic z żadnym fanatyzmem.
Straciliśmy połączenie z FRA i to jest spory cios. Ale na tym świat się nie kończy , bo nie jest to jedyna opcja , dzięki której działa lotnisko. Weź sie ogarnij i zajmij się lepiej gramatyką, bo oprócz wiedzy tego Ci również brakuje. BEZ ODBIORU!
gość_4632d
2016-07-12 20:01
lysypiotr76- aleś dowalił teraz , kto , pytam sie, kto z Lublina będzie jechał do Rzeszowa żeby skorzystać z oferty do Monachium ? No chyba lepiej, łatwiej i poręczniej jest w tym celu pojechać na WAW , nieprawdaż ?
gość_9eb3f
2016-07-12 19:57
DRAMAT !!!
lysypiotr76
2016-07-12 19:52
A ja jednak uważam że to nie jest koniec świata. LH ma swoją markę i prestiż ale bez niej lotnisko musi funkcjonować dalej. Inni LH nie mają i dobrze jak na polski rynek lotniczy funkcjonują . Przykład Szczecina jest tu idealnym przykładem . Wiem , w pobliżu jest Berlin . Ale dopóki coś nie wymyślą w LUZ można korzystać z oferty RZE do Monachium .