gość_0ca08
2016-07-03 22:02
@lysypiotr
Klient LOT-owski z Wa-wy bez promocji cenowych to klient, który nie płaci sam za bilet, a sponsor toleruje wysokie ceny. Przy czym firmy prywatne w przypadku lotów Ryana 2-3 razy dziennie zapłacą za fast-track i dodatkową przestrzeń na nogi i wybiorą na Ryana:
2 000 - 3 500 za krótki LOT po Europie to bardzo dużo.
@gość_d7b92
Poseł Hofman do Madrytu poleciał Ryan-em! I to z Modlina i w czasie, gdy Ryan czepiał się wielkości bagażu!
lysypiotr76
2016-06-29 16:55
Teraz prezes FR złożył deklaracje że WMI nie straci tych połączeń jakie przenosi na Chopina .
zobacz link
gość_d7b92
2016-06-29 11:44
Przy LOCIE na bank pozostaną parlamentarzyści...
lysypiotr76
2016-06-28 10:39
A nie jest czasami tak , że jednak klient lotowski jest ciut inny od FR. Pewnie jakaś część pasażerów raczej okazjonalnie wybierze tańszą ofertę ale jednak reszta pozostanie przy narodowym przewożniku.
gość_879f9
2016-06-28 08:44
@pawel02, to co napisał gość_e7b70 to niestety już nie wyobraźnia, a najnowsza część planu Ryanaira - czyli zabezpieczenia się na wypadek wejścia w życie brexitu.
Nuda...! nic się nie dzieje, 0 zapowiedzi, jak tu utrzymać 2-cyrfowe wzrosty. Michałku poratuj i obstaw ze 2 kierunki nowe xd
gość_aaf10
2016-06-27 22:01
Lepiej jakby FR otworzyło połączenie POZKRKPOZ
Dojazd alternatywnymi środkami komunikacji (PKP- ost. awaria głównego komputera PKP, opóźnienie 5h, lub autem przez A4-zwaną autostradą śmierci) to nie lada wyczyn.Połączenie z W-wą jest bez sensu, (A2, szybkie PKP).
gość_e7b70 wyobraźnia rozpiera :D
gość_503fb
2016-06-27 20:59
gość_e7b70 hehehe dobre, dobre :)
gość_e7b70
2016-06-27 20:23
To nie wszystko. Od S17 FR uruchomi codzienne loty KRK-WAW-KRK 3 razy dziennie, RZE-WAW-RZE i WAW-POZ-WAW 2 razy dziennie. Dodatkowo w RZE i WAW zbazuje po jednej maszynie.
No to będzie się działo. Nie dość że konkurencja dla LOTu to jeszcze 5 zdublowanych kierunków z Wizzem. Przy trzech dziennie połączeniach np GDN do WAW nawet przesiadki będą miały sens.