Wakacyjny nalot Niemców na Polskę?

Wakacyjny nalot Niemców na Polskę? Wiedeń i Monachium z Warszawy na pokładach niemieckich linii Air Berlin i NIKI już od początku lipca? Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że niemieccy przewoźnicy, współpracujący ze sobą w ramach grupy Air Berlin, planują powrócić do Polski z dużo większym rozmachem, aniżeli ten, o którym pisaliśmy w październiku ub.r.. Nasi informatorzy z Air Berlin donoszą, że samolot na...
10/01/2009 15:07   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
aguirre 2009-01-13 10:16   
aguirre - Profil aguirre
cezary: AB miał nawet stoisko informacyjne na T1 z zatrudnionym pracownikiem. A reklamy AB m.in. na tym portalu ukazywały się jeszcze po 17.03.05, czyli ostatnim locie AB z WAW do DUS.
cezary 2009-01-13 00:05   
cezary - Profil cezary
Kiedyś Air Berlin szpanował swoim bannerem nad meeting point na Okeciu Terminal odlotowy 1. Chwalili sę że są jedyną linia lcc latajacą z T1 a nie z Etiudy.
marecki 2009-01-13 00:00   
marecki - Profil marecki
teraz już widze rozkład; wcześniej przeczytałem że 2 x dziennie codziennie:) - tak, to zdecydowanie dowóz na te dalsze loty - tyle, że jakoś nie rokuje to specjalnie powodzenia na tym kierunku w takim razie (zakładając, że w ogole dojdzie do jego otworzenia). LH też zapowiada nowe trasy/połączenia z pewnym wyprzedzeniem, choć nie specjalnie dużym.
hamburg 2009-01-12 23:59   
hamburg - Profil hamburg
aguirre: No bo LO jakos nic sie nie oplaca ;-) / Pozyjemy to zobaczymy....trzymam kciuki ze jednak cos tam AB otworzy.
hamburg 2009-01-12 23:57   
hamburg - Profil hamburg
marecki: Konkurencja z takim rozkladem bym tego nie nazwal ;-)
Poprostu dowoz pasazerow do bazy w MUC.
aguirre 2009-01-12 23:56   
aguirre - Profil aguirre
hamburg: LH nie śledzę, ale LO ostatnio właśnie tak ogłaszał HAJ i STR, wiadomo z jakim skutkiem :-P. Bardzo ucieszyłbym się, gdyby artykuł zapowiadał prawdziwe połączenia, ale wygląda mi zdecydowania raczej a spekulację autora, niestety. Z tego co sprawdziłem, to AB oferuje obecnie loty z WAW do USA i Tajlandii (przez DUS) i do RPA i Namibii (przez MUC). I zdziwiłbym się, gdyby ten drugi kierunek miał więcej chętnych ;-), a w każdym razie tyle, by opłacało im się otworzenie trasy 2x dziennie w systemie 2-4 (idiotyczny). Wiem, że AB ma dużo baz, ale chodzi o ilość trzyumanych tam maszyn.
marecki 2009-01-12 23:54   
marecki - Profil marecki
z tym MUC to wydaje się że wchodzą w konkurencje z LH/LO
hamburg 2009-01-12 23:50   
hamburg - Profil hamburg
aguirre: A LH czy LO kiedy tak ogloszaja trasy? trzy-cztery tygodnie wczesniej....AB to nie LCC i nie oglasza tras pol roku wczesniej jak inne LCC. No fakt ze MUC nie jest GLOWNYM hubem AB....ale jest hubem, wiec daje mozliwosci przesiadki na inne polczania. (I AB ma o duzo wiecje baz niz tylko te co wymieniles....)
aguirre 2009-01-12 23:45   
aguirre - Profil aguirre
hamburg: moim zdaniem artykuł to plota nie potwierdzona. Jest już styczeń a profesjonaliści ogłaszają nowe trasy odpowiednio wcześniej. Jest natomiast faktem, że AB i HG mają teraz maszyny, które moga być opłacalne na krótkich trasach. Dziwi mnie natomiast w ogóle rzekoma trasa WAW-MUC. Z tego co wiem, główne bazy AB to TXL i DUS, a pomniejsze to HAJ i NUE. Trasy dalekie z tego co wiem zestawiali głownie z DUS a nie MUC. Tak było z BKK, który kiedyś sprawdzałem.
hamburg 2009-01-12 23:28   
hamburg - Profil hamburg
aguirre: W 2004 to dopiero sie caly ruch lotniczy rozkrecal powoli. Polacy dopiero sie uczyli latac......a poza tym w tym czasie AB zmienil swoj model z LCC na ,,normalna´´ linie wiec napewno znajdzie sie kupa ludzi ktorzy bede chcieli skorzystac z calej siatki AB.
aguirre 2009-01-12 23:21   
aguirre - Profil aguirre
stenus za wcześnie na prima aprilis. W 2004 AB i HG latały przez pewnien czas nawet 2x dziennie, ale króciutko. Potem raz dziennie w schemacie W - TXL-WAW-DUS-WAW-TXL przeważnie F100 w wet-leasie od ST. LF do TXL był średni, ale do DUS bardzo wysoki. Z kolegi HG miał na większe obłożenie w liczbach bezwzględnych do VIE, ale za to latał A320 i A321, co dawało mu LF poniżej 50%.
hamburg 2009-01-11 23:15   
hamburg - Profil hamburg
Super wiadmosc....aby sie sprawdzila :-)
johner 2009-01-11 11:34   
johner - Profil johner
Nie żebym był sceptyczny, ale czestotliwosc podana w artykule jest co najmniej oryginalna (np.MUC 2Xtyg i to dwa razy dziennie). Poza tym bardziej logiczny w przypadku WAW wydaje mi się DUS, który pod koniec latania AB ostatnim razem (2005 zdaje się) radził juz sobie dobrze. Tyle ,że AB i HG jesli wchodziły na calego, to i rezygnowały na całego. Wtedy TXL i VIE miały niestety wciąż marne wyniki.
4tech 2009-01-11 00:02   
4tech - Profil 4tech
cezary:O2 514 Pln RT...w LO/LH odpowiednio:794Pln/674 Pln z przesiadka w Monachium....
cezary 2009-01-10 23:54   
cezary - Profil cezary
4tech nawet return nie jest to niska cena.....
4tech 2009-01-10 23:47   
4tech - Profil 4tech
stenusie: TXL by O2 w lutym od 514 PLn.:)
humbak 2009-01-10 22:51   
humbak - Profil humbak
gosciu_loto maniaku: LOT ma wysokie ceny na VIE i TXL właśnie dlatego, że nie ma konkurencji. :o)
gosc_loto 2009-01-10 22:08   
gosc_loto  - Profil gosc_loto
Mysle ze waw-wieden return od 68 euro!!!!Brawo na to własnie Polska czeka a juz niemowiac o trasie waw-berlin !!!!taniocha w porownaniu do Lotu !!lot uwielbiam na wiekszosci tras maja swietne ceny ale jezeli chodzi o wieden i berlin to jest masakra!!!Cenowa minimum 800zł berlin return a wieden 900zl Polska czeka na air berlin jeszcze pomyslcie o hamburgu bo kolej takie polaczenie wkrotce wprowadzi!!!
szot 2009-01-10 21:46   
szot - Profil szot
stenus: dokładnie, AB/HG mają potencjał, siatka godna pozazdroszczenia i jeśli wejdą na te trasy to będę ich stałym klientem po Europie bo samoloty mają boskie i darmowy ogromny poczęstunek na pokładach samolotów nie mówiąc już o naprawdę profesjonalnym serwisie i podejściu do pasażera...
humbak 2009-01-10 21:42   
humbak - Profil humbak
Co prawda na trasach WAW-VIE i WAW-MUC mieliśmy już chojraków, którzy chcieli się zmierzyć z sieciowymi (NE i DY, odpowiednio), ale dopiero AB/HG mają odpowiedni potencjał, który pozwoli na rentowność tych tras, gdyż ludzie nie tylko będą mogli p2p, ale także się przesiadać na dalsze rejsy. Czyli alternatywa do oferty Star Alliance.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy