LOT leci do Seulu

LOT leci do Seulu Połączenie ruszy 17 października br. i obsługiwane będzie trzy razy w tygodniu.Warszawa - Seul Incheon Wyloty z Warszawy będą odbywały się w poniedziałki, środy i soboty ok. godz. 14:40. Przylot do Seulu zaplanowano na godz. 8:15 rano następnego dnia.  Ceny biletów mają rozpoczynać się od 1599 zł. - Koreańskie firmy zainwestowały w Polsce...
22/06/2016 07:48   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_e1905 2016-06-24 23:31   
gość_e1905 - Profil gość_e1905
@lysypiotr

W Warszawie jest wojna cenowa połączona z zajmowaniem pozycji startowych do podziału tortu po bankructwie LOT-u.

Wizz, Ryan, Air Canada Rouge [według normalnej logiki powinni polecieć do Krakowa lub na Ukrainę, ale być może Air Canada planuje stać się główną linia na trasie Wa-wa - Am. Północna]...

kidloco 2016-06-24 20:38   
kidloco - Profil kidloco
ciekawe po co do Seulu, jak nawet do Tokio nie jest w stanie wypełnić samolotów. W tym tygodniu WAW-NRT z 50 osobami leciał... Zero marketingu, zero code-sharów. Zawracanie głowy. Tokio nie dożyje roku, w styczniu zawieszą. A Seul - możliwe, że przy zerowej sprzedaży nawet nie będzie lotu inauguracyjnego.
lysypiotr76 2016-06-24 18:25   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
LOT planuje siatkę w Azji a tymczasem Ryanair chce od zimowego sezonu przenieść 8 tras z Modlina na lotnisko Chopina !!!!!!! zobacz link
vscrew 2016-06-24 09:34   
vscrew - Profil vscrew
gość_0ca08, Ale lot ma bardzo tanie bilety z Europy Zachodniej do Azji czy USA - o wiele tańsze niż na rejsy z Polski - wystarczy spróbować znaleźć ceny na ich stronach zobacz link się w innym kraju, albo w wyszukiwarkach cenowych. Strategia LOTu jest znana - jaknajbardziej rozbudować hub w Warszawie, stąd ceny biletów z Amsterdamu, Brukseli, Frankfurtu, Kopenhagi są o wiele tańsze niż z Warszawy, czasem o 300-400 Euro.
gość_83524 2016-06-24 09:23   
gość_83524 - Profil gość_83524
nikt nie patrzy na cenach w PLN ktore wygladaja z kosmosu... pamietajcie ze klienci biznesowi nie bookuja na stronach przewoznikow ale przez wlasnych GDS... np jak American Express Travel... GDS maja inne ceny niz reklamowane
gość_32244 2016-06-24 07:38   
gość_32244 - Profil gość_32244
Nieprawdą jest, że dach przeciekał, zwłaszcza, że prawie nie padało...
gość_5c513 2016-06-23 22:06   
gość_5c513 - Profil gość_5c513
cronwood: gdzie jest niekonkurencyjny? To, ze jedna linia ma akurat promocje, nie oznacza, ze cala reszta ma tez tak tanie bilety! LH 9300pln, OK 11190pln!!!, a LO 9500pln.
cronwood 2016-06-23 21:23   
cronwood - Profil cronwood
demar: Czego nie rozumiesz? Tego, że LOT jest niekonkurencyjny? Nie martw się, prezes Milczarski też tego nie rozumie, nie jesteś sam.
demar 2016-06-23 21:09   
demar - Profil demar
@cronwood: nie rozumiem. Czy chodzi Ci o to, że LOT potrafi tak drogo sprzedać oszczędność 2-4 godz. i jednej przesiadki? Czy że cena jest z kosmosu?

@gość_f225b: nie bójmy się: pracy dla 7 i 8 B787-8 we flocie LOT-u nie zabraknie. Jak będą zarabiać to za rok czy dwa trzeba będzie myśleć o nowych WB do floty.

@gość_9c46b: właśnie o to chodzi - LOT musi się wpisywać w ten rynek i umowy z partnerami są bardzo ważne, bo konkurencja nie śpi.
gość_67964 2016-06-23 18:12   
gość_67964 - Profil gość_67964
Na Hawaje masz z Polski ok. 9000 km. 788 dałby spokojnie radę. W sumie dziwię się też, czemu LOT nie kontynuuje współpracy z biurami podróży i nie otwiera własnych połączeń typowo turystycznych. Skoro już i travel Service wchodzi i tui z swoimi samolotami to oznacza że potencjał jest. Jestem przekonany że spokojnie 7 destynacji turystycznych utrzymałoby się gdyby loty były 1 w tygodniu. Np. VRA, CUN, NHL, LRM, MIA, PAP, HOG i morzenie nierealne PPT.
Ba nawet gdyby 2 samoloty przeznaczyć na regularne loty raz w tygodniu, to spokojnie dałoby się znaleźć kolejne 7 ciekawych destynacji. W końcu warto aby samoloty latały dla Polaków, bo to polska linia, a wiele osób na wakacje wyjeżdza.

ORD i JFK jest przereklamowane, wiele razy leciałem w sezonie połączeniem LO1 i uważam, że spokojnie 10 połączeń by starczyło, podobnie z JFK. LH byłby wtedy w 100%, a nie jak teraz bywają loty z 60%. A dzięki zwolnieniu 4 ratacji, to spokojnie regularne połączenie np. do LAX + DEL możnaby otworzyć
gość_f225b 2016-06-23 17:11   
gość_f225b - Profil gość_f225b
tak tylko do ORD po za sezonem lata 5 razy tygodniowo...chodzi zeby latal minim 7 zawsze ;)
wroord 2016-06-23 15:08   
wroord - Profil wroord
gość_f225b "zwiekszenie lotow do codziennych do PEK i ORD" - z PEK zgadza sie ale do ORD LOT lata w sezonie letnim 12 razy w tygodniu. ORD to jest ich flagowy kierunek lepszy niz JFK.
cronwood 2016-06-23 14:09   
cronwood - Profil cronwood
"Jesteśmy pewni, że docenią to zwłaszcza pasażerowie podróżujący biznesowo"
26/10-06/11 WAW-ICN (C) - LOT direct 9385 PLN, Finnair via Helsinki 5839 PLN. Czas lotu odpowiednio 12h15/16h30 Finnair versus 10h35/12:35 LOT. Na pewno docenią.
gość_f225b 2016-06-23 11:01   
gość_f225b - Profil gość_f225b
fajnie bo ICN to dobra destynacja budjac HUB trzeba ja miec, szczegolnei ze mozna walczyc na czas polaczenia z "3 z zatoki" ;)....pytanie co dalej 2 787 w 2017 gdzie poleca???

LOT ma 3 lokalizacje w Ameryce i 3 w Dalekiej Azji mozliwosc sa na dwa kierunki plus zwiekszenie rotacji do codziennych PEK i ORD....

mysle ze kolejne dwie to porot do Newark bo to pewny strzal.....i Shenzen jak nas tam wpuszcza...jak nie to Shanghai,,,to propozycje kierowane rozumem ;)

a tak dla fantazji to jestem ciekawe czy LOT nie mogl by poleciec na Hawaje bezposrednio nad biegunem to tylko troche ponad 11.000km wiec 787 da rade....a takie polaczeni byloby unikalne z Europy ;)
gość_0ca08 2016-06-23 10:35   
gość_0ca08 - Profil gość_0ca08
Odnośnie Holandii: KLM w dużej mierze opiera się o loty bezpośrednie do Amsterdamu: Holandia to gigant handlowy, dla porównania:

Import z Japonii 10 razy większy od Polski, eksport 7 razy większy od Polski,

W przypadku Chin: Import około 6 razy większy, eksport około 5 razy większy.

Korea: polski eksport razy 10, import TYLKO 1,5 razy większy [Polska dużo importuje, to jakaś szansa dla bezpośrednich lotów].

Holandia to 5 eksporter świata, większy od Francji, czy Hong Kongu.

Dodatkowo Amsterdam to Wenecja Północy!
gość_0ca08 2016-06-23 09:48   
gość_0ca08 - Profil gość_0ca08
@vscrew

Problem z tranzytami polega właśnie na konieczności zaproponowania niższej ceny i jeszcze dodatkowo trzeba konkurować z innymi proponującymi przesiadki. Na Daleki Wschód LOT musi konkurować z Aeroflotem proponującym loty codzienne (Tokio) lub 2 razy dziennie (Seul), który OTRZYMUJE część opłat za przelot nad Syberią.

Co więcej, Aeroflot jest 4* linią SKYTRAX oceniają znacznie lepiej, niż LOT na zagranicznych portalach.

Nawet ostatnie recenzje na pasażer.com dla Aeroflotu bardzo korzystne.

PODSUMOWUJĄC: na transferach z Zachodniej Europy na Daleki Wschód LOT musi stracić, mogę się o to założyć o 1 000 zł.

Dodatkowo do Pragi lata Korean/CSA i on będzie zdesperowany, by wygrać rywalizację.

LOT niestety nic nie wie i ciągle straty (mimo ukrytych państwowych dotacji!) doskonale to potwierdzają.

gość_a30ab 2016-06-23 09:30   
gość_a30ab - Profil gość_a30ab
Hyundai. KIA, LG, Samsung to tylko kilka marek, które robią wielkie interesy w tej części Europy, a szczególności w Polsce, więc o frekwencję na lotach ICN-WAW 3 razy w tygodniu bym się nie martwił.
vscrew 2016-06-23 08:45   
vscrew - Profil vscrew
Widać kilku z nas nie rozumie zasad funkcjonowania linii lotniczych pisząc jak gość_1b26d "powiem tak..... fajnie, nowe połączenie........, ale kto tam z Polaków mieszka albo lata w biznesach ? W każdym większym amerykańskim mieście jest więcej Polaków, którzy latają do Polski niż w Seulu". Czy linia lotnicza musi latać tylko tam, gdzie jest duża diaspora danej nacji? Przecież to bez sensu, bo taki KLM ma tak malutki rynek własny, bo Holandia jest malutka, że poza kilkoma wyspami na Karaibach nie powinien latać nigdzie. No, a już Finnair nie powinien latać nigdzie! Nawet na północy Finalndii jest wiecej Rosjan niż Finów, więc po co Finnair tam ma latać?! TRANZYTY, Panowie! Co kogo obchodzi ilu Polaków mieszka w Korei i lata tam w interesach? Ten rejs nie jest tylko i wyłącznie dla Polaków! LOT to wie, stąc buduje swoją siatkę w oparciu o przesiadki w Warszawie! LOTowi mało zależy na Polakach latających do Korei, bo inne linie oferują z przesiadkami tańsze bilety z Polski ( TK, EK, AY), ale w ten sam sposób LOT oferuje bardzo dobre ceny dla biletów kupowanych za granicami Polski, napędzając w ten sposób swoje przewozy tranzytowe! W tej chwili większość pasażerów na wszystkich lotach dalekodystansowych to obcokrajowcy w tranzycie, bo na tym LOT buduje swoją strategię.
gość_9c46b 2016-06-23 01:46   
gość_9c46b - Profil gość_9c46b
@gość_e083a
"Np. pasażer chce lecieć do Nagoya (NGO) albo Osaka (KIX).
Z perspektywy WAW"
może to też zrobić WAW-HEL-KIX, WAW-HEL-NGO, a i do Fukuoki też poleci jakby chciał.
Z perspektywy KRK i GDN też tak może zrobić.
gość_7949a 2016-06-23 00:47   
gość_7949a - Profil gość_7949a
@gość_0ca08
Może będzie z międzylądowaniem w Tokio :D
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy