lysypiotr76
2016-07-25 18:04
To chyba ostatni rok takich wzrostów na połączeniach do UK . Zarówno W6 jak i FR od sezonu zimowego zaczną redukować oferowanie na trasach do Wielkiej Brytanii. Nie ma to jednak związku z malejącym popytem a z kursem funta . Obie linie tracą na słabnącej brytyjskiej walucie . I wolą samoloty przerzucić na inne bardziej dochodowe trasy .Na szczęście w/g FR trasy nie zostaną zlikwidowane a jedynie nastąpi redukcja częstotliwości na tych trasach . Ciekawe jak to będzie miało przełożenie na polskie lotniska , zwłaszcza te małe gdzie ruch do UK jest ważnym składnikiem oferty .
lysypiotr76
2016-07-04 17:45
Można zadać pytanie . Co z polskimi lotniskami nie tak , że UK to dla niektórych ,, być albo nie być '' na polskim rynku lotniczym . Ja mogę zrozumieć , że jest popyt , ale mogę też sobie wyobrazić że niektóre polskie lotniska same nie umieją kreować i promować nowych tras . Trasy do UK niemal same się sprzedają. Wiadomo że motywem przewodnim tych połączeń jest polska emigracja zarobkowa .Chociaż w przypadku LO i BA pewnie już nie do końca. Tu jak na dłoni widać słabość niektórych lotnisk . Albo FR i W6 albo brak połączeń . Te lotniska mają potem słabą pozycję negocjacyjną z liniami . I stają się ich ,, zakładnikami ''.
gość_d4bc8
2016-07-04 15:40
A jaki LF był na trasie LCJ-EDI po odjeciu pasażerów z Czech?
gość_26277
2016-07-04 13:31
53% LF z Rzeszowa do EDI to CSA a nie Ryanair.
mechanik59
2016-07-04 13:19
Błąd na mapce. Bournemouth jest z KRK, nie z KTW.