gość_824b8
2016-06-21 09:17
Ile samolotów ma teraz CSA ? 20 ?
Affinitor
2016-06-20 23:52
lysypiotr: Lot niby jest osamotniony, ale obsługuje jednak kraj 4-krotnie większy. Poza tym jednak mimo wszystko lista umów CS Lotu co jakiś czas się powiększa, więc ja bym mimo wszystko nie patrzył tak pesymistycznie... :)
Przecież Czesi istnieją z miesiąca na miesiąc! W przeciągu 2-3 lat skurczyli się o 2/3, są malusią linią, która nie wie w którą stronę ma iść, zmian zarządu jest tam więcej niż kiedyś w LOT, załogi mają konktrakty przedłużane co kilka miesięcy, bo nie wiadomo czy będzie praca po sezonie letnim... Code share'y z innymi liniami to jedyny sposób, żeby do Pragi przylatywali pasażerowie.
gość_ab7b1
2016-06-19 07:55
To cud, ze OK jeszcze istnieja, byli w sumie w wiekszych tarapatach niz LO.
gość_99940
2016-06-19 01:33
lysypiotr76: Może gdyby LOT był sprywatyzowany, to też byłby w sytuacji jak OK :(
gość_b1077
2016-06-19 00:48
"Ok sporo połączeń pootwierał na europejskich kierunkach. To może potwierdzać , że loty azjatyckich partnerów będą miały zasilanie". Pootwierał, ale na starych samolotach.
"Ok ma partnerów w Azji a LOT jest osamotniony" - nie partnerów ale partnera. Z China Eastern nie podpisał żadnej umowy. (?)
W czeskich liniach dzieje się ciekawie. Najciekawsze jest to, że pomimo tylu nietrafionych pomysłów ciągle istnieją.
lysypiotr76
2016-06-18 23:37
Bardzo ciekawie ostatnio dzieje się w czeskiej linii. Code-share z Alitalią to mały wycinek tego co OK mają w planach a raczej linie związane z Czechami w aliansie Sky Team . Koreańczycy jakoś ślimaczą się w Pradze , więc chińskie linie China Eastern otwierając połączenie Szanghaj - Praga zaproponują szerszą niż dotychczas możliwość lotów do Azji. 11 lotów tygodniowo (KE 8 i MU 3 ) powinny również u naszego narodowego przewożnika wzmóc czujność , tym bardziej że nasza oferta ogranicza się do 6 lotów w kierunku azjatyckim czyli nawet niecodziennie. Zauważyć należy , że ostatnio Ok sporo połączeń pootwierał na europejskich kierunkach. To może potwierdzać , że loty azjatyckich partnerów będą miały zasilanie . I na koniec dygresja . Ok ma partnerów w Azji a LOT jest osamotniony . Pisanie o code-share z chińskimi liniami na razie można odłożyć na półki .