Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_56d9f
2016-06-22 21:08
Użytkownikowi Affinitor wszystko trzeba tłumaczyć jak przysłowiowej krowie na granicy:
(Linia) Air Canada Rouge wylądowała w Warszawie.
gość_f095b
2016-06-22 21:04
Affinitor: Ariana wylądowała, Air Koryo wylądowało, Air Gabon wylądował. Air Canada wylądowała, a ponieważ "Rouge" to przydomek tej istniejącej linii, to też wylądowała. W przypadkach trudnych do oczywistego zakwalifikowania rodzajowo, takich jak Air France, wylądowało. Choć nie jest to ścisła reguła, jak często przy obcych nazwach lub nazwiskach.
Affinitor
2016-06-22 20:21
Tak sie zastanawiam, dlaczego Air Canada Rouge ma byc rodzaju żeńskiego? Dlatego, ze Kanada? Czy o Air Afgance tez autor napisałby, ze wyładowała? Np. Air France wyładowała w Krakowie, albo Air Koryo wyładowała w Opocznie... Hmmmm.... Ot, język polskawy...
gość_824b8
2016-06-16 12:30
W Kanadzie mieszka tez sporo ludzi mających Polskie korzenie. W miesiącach letnich sporo z nich lata do Polski, więc takie połaczenie z południa Polski 2 razy w tygodniu w okresie czerwiec - wrzesień miałoby sens.
gość_1de79
2016-06-16 11:37
Ja jednak licze Montreal albo Vancuver w przyszłym sesonie od Rouge
Troche drogie, połowa września 2800 pln , jak na turystyka to chyba za dużo, leciał ktoś tym?
łysy: Delikatnie oczytany jestem w strukturze etnograficznej Kanady i mam świadomość, że mieszka tam sporo ludności pochodzenia Ukraińskiego (+/-4%). Dlatego Warszawa jako port przesiadkowy który daje możliwość dolotu z kilku lotnisk u naszego wschodniego sąsiada jest logicznym wyborem, nie licząc oczywiście biznesowego aspektu stolicy kraju. Dlatego przepychanki gości i garcba gdzie to nie przyleci Air Canada Rogue czy KRK czy KTW chyba powodowane są niewiedzą w tym temacie. KTW nie mają biznesu z Kanady, który potrzebowałby podróżować na Śląsk, nie mają także potencjału ludnościowego latającego w te rejony (czyt. Ukraińców, przecież studentów się nie liczy), są daleko od granicy z Ukrainą, brak połączeń z regionami Ukraińskimi. Na tych argumentach twierdzę, że w KTW zobaczą linię kanadyjską jak świnia niebo :). KRK też dobrej sytuacji w tym względzie nie ma, można wymienić podobne powody, jeśli już to mniej przeciw argumentów ma RZE, który leży "przy granicy" to może ktoś by się pofatygował na wylot 1/2x w tygodniu
lysypiotr76
2016-06-15 16:49
Kelo - pierwszy raz nie jesteś z innymi na NIE ? Jesteś bardziej warszawski niż myślałem . Narzekacze będą narzekać , a ja cieszę się z nowej linii w WAW. Przedstawiciel linii wypowiadał się ostatnio ,twierdził że robili badania i Montreal nie miałby takiego zainteresowania . A ogólnie słuszna uwaga Kelo - niech linia decyduje.
gość_f17e1, garcba, gość_7f71c: może pozwolicie linii lotniczej decydować o swojej siatce połączeń :)
gość_e083a - odstep foteli w ekon to tylko 30 cali. Dla porownania LH ma 31 a LOT 32.
gość_aff69 - przydalaby sie AC mainline i caly rok a nie Rouge i sezonowo.
gość_aff69
2016-06-15 14:54
Przydałaby się Air Canada z Montrealu do Warszawy. Może jeżeli ich wyniki na trasie z YYZ będą dobre, zdecydują się na taki ruch?
adam7691
2016-06-15 14:46
lecę AC Rouge z YYZ na początku sierpnia,
czy ktoś wie jak wygląda np. serwis na pokładzie
gość_42fbb
2016-06-15 14:41
Ile osób przyleciało i ile odleci?
gość_7f71c
2016-06-15 14:32
A co, może w KTW będą??? Ten się śmieje kto się śmieje ostatni...
gość_e083a
2016-06-15 14:24
B767-300ER i 282 miejsc? Mocno turystyczny układ.
Ale LOT przez to zyskał konkurencję.
gość_6f226
2016-06-15 14:23
gość_f17e1, +1
gość_f17e1
2016-06-15 14:08
Jeszcze rok dwa lata i będą w Krakowie