Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lysypiotr76
2016-06-18 14:59
Lotnisko w Radomiu w imieniu linii Sprint Air szuka pracowników . Jak ktoś ma ochotę polatać i przy okazji coś zarobić to złóżcie CV osobiście .
zobacz link
gość_0886b
2016-06-17 14:25
lysypiotr76, nie ma wyjścia. Do tej pory Kielce kompletnie odciały się od RDO a ta umowa to światełko w tunelu, może coś z niej wyjść a może nie wyjść nic. Dla RDO biznes latający na targi to łakomy kąsek (i jakiś tam argument do rozmów z HUBówkami) a dla Targów Kielce lotnisko dostępne 30 minut transportem drogowym (właśnie budowane są ciągi S7 między obydwoma miastami) jest dodatkowym atutwem. Typowe Win-Win
lysypiotr76
2016-06-16 20:31
No jedno trzeba przyznać > Radom szuka żeby tych pasażerów mieć . Ta umowa z Targami Kielce to kolejna próba .
zobacz link
Affinator: można też kupić bilet MAD-FRA oraz FRA-MAD na lotach operowanych przez Latam - pasażerowie w Madrycie są wysadzani do terminala międzynarodowego na czas postoju i tyle.
gość_59985
2016-06-12 23:16
oczywiscie ze mozna kupic AirChina MUC-ATH. Wyprobowane (polaczenie do Aten wykonywane jest tylko w srody i soboty i w te dni mozna bilety kupic), podobnie jak na inne polaczenia, na ktore przewoznicy dostaja licencje SIN-MUC-MAN by Singapore dostepny jest takze na trasie MUC-MAN, a ceny konkurencyjne
Affinitor
2016-06-12 23:02
Wojtek: a gdzie taki bilet znalazłeś? Bo ja nawet na stronie Ethipiana nie widzę możliwości zakupu w tej relacji, a jedynie VIE-ARN.
ARN-VIE Ethiopianem można kupić na pewno.
Affinitor
2016-06-12 22:29
Pytanie w jakich konfiguracjach można kupować bilety na te połączenia, bo raczej watpię, ze mozna kupić bilety VIE-ARN lub ATH-MUC. Mozna w relacjach dalekich czyli MUC-PEK lub ATH-PEK. W tym wypadku połączenie ze Lwowem musiałoby byc połączeniem dla obu lotnisk, tj. Wrocław i Radom z Ukraina. Tylko czy ruch byłby wystarczający i czy pasażerom z Wrocławia wystarczyłoby cierpliwości?... No i w akcje sytuacji ruch WRO-RDO byłby wykluczony.
ArturMUC
2016-06-12 20:47
... i jeszcze kilka innych: Pekin-Monachium-Ateny (bilety mozna kupowac na PEK-ATH i PEK-MUC oraz MUC-ATH (AirChina) czy inne polaczenia Ethiopiana, ktore maja np. miedzyladowania we Wloszech czy KoreanAir, ktory na niektorych polaczeniach operuje rowniez “w trojkacie“ (np. przez Wieden)...
lysypiotr76
2016-06-12 20:15
Affinitor - Jest takie połączenie Addis Abeba - Wiedeń - Sztokholm . Można ? Można.
Affinitor
2016-06-12 18:44
lysypiotr: jak sobie to formalnie wyobrażasz? Wrocław i Radom to miasta w Schengen, a Lwów to nie tylko nie jest Unia, ale i nie Schengen, nie ma możliwości by można było tak zrobić.
lysypiotr76
2016-06-12 17:53
Ten samolot z Wrocławia ląduje w Radomiu , zabiera pasażerów i leci do Lwowa. Ale biletu z Wrocławia do Lwowa kupić się nie da .A mogliby coś w tym temacie zrobić . Łatwiej wtedy wypełnić samolot.
@gość_0ca08: LCY póki co się rozbudowuje, by pomieścić rosnącą liczbę pasażerów i operacji. Dookoła LCY jest jeszcze sporo terenów, na których można budować. Plus, z terenu lotniska nie zobaczysz Tamizy :-P lotnisko jest na terenie starego doku, Tamiza płynie sobie obok.
@pcharasz: leciałem LCY-WAW parę razy, samolot miał wypełnienie ca 80%, ale business class było puste - bo kierunek miał czasy zupełnie nie biznesowe (afaik 11:50 wylot z LCY, powrót po 45 minutach w WAW) - wtedy BA latało również 3 razy dziennie z LHR, więc to był trochę strzał w stopę. IMHO najlepsza rotacja z LCY byłaby nocująca w WAW - uzupełniałoby to obecną ofertę z LHR.
pcharasz
2016-06-11 23:18
gość_0ca08, 6-8 razy dziennie to za mało, powinien latać 20-30 razy dziennie... ja pamiętam jak na tej trasie latało BA, połączenie było operowane na bodajże BAe 146, a samoloty latały w połowie puste. Bilety tańsze niż na Heathrow. Nic dziwnego, że latać przestali.
gość_0ca08
2016-06-11 17:14
Bo to rewelacyjny teren deweloperski niedaleko od Canary Wharf i z widokiem na Tamizę. Gdyby nie to to LOT powinien tam latać 6-8 razy dziennie.
@gość_0ca08: Skąd plotka, że LCY będzie zamknięte? :) póki co się rozbudowuje :)
Swoją drogą - fajnie by było, gdyby BA przywróciło LCY-WAW lub ktoś (LOT?) otworzył to połączenie.
gość_0ca08
2016-06-10 16:11
@greg0303
Londyn/City pobiera opłatę od samolotu od 200 do 1 1 146 GBP (wysokość zależy od godziny), czyli licząc 50 miejsc z 80% obłożeniem to wychodzi od 30 do 165 PLN za pasażera (plus opłata od pasażera 26,68 GBP plus za ochronę 7,23 GBP plus plus...).
itd.)
Tam należałoby raczej latać E190/CS100, poza tym to lotnisko prawdopodobnie zostanie zamknięte.
adam7691
2016-06-10 15:53
malin: też z tego korzystałem, wieczorny powrót z Krakowa był super, myślę że jest to połączenie które spokojnie znalazło by chętnych,
jedna rotacja rano druga wieczorem , świetana alternatywa nawet dla najszybszego połączenia z Krakowem przez Warszawę
Kiedyś 32 osobowe saaby latały z Poznania do Krakowa. Nawet raz leciałem, godzina przelot za 150 zł super oferta. Ciekawe, czy teraz sprint nie mógłby otworzyć? Czy bez dopłat nie otwierają?