Gdzie się drwin dopatrzyłeś? Za 30 lat o których pisałem ta infrastruktura będzie dawno w rozsypce, a statystyki przepustowości dawno przekroczone :) Okęcie przecież kiedyś tam podzieli los berlińskiego- Tegel. Jedyna niewiadoma czy postawią na "CPL" w Modlinie czy rozbiją ruch na Modlin + np Łódź + np Radom, a może Modlin + Mińsk Mazowiecki + Sochaczew... opcji jest sporo, każda będzie miała zwolenników i przeciwników. Czekać na to nie ma co, bo może się okazać, że do piachu pójdziemy wcześniej :)
lysypiotr76
2016-06-05 21:00
Kelo - nie drwij z WAW !!! Ja nie sądzę żeby WAW zamknęli . Za dużo w ostatnich latach zainwestowano . A do granic przepustowości daleka droga . Co do LOT to sprawa otwarta . W tym miesiącu ogłoszą nową strategię . A że nowy pas w KRK pod lotowskie samoloty szykują to być może w strategii uwzględnią loty z portów regionalnych i Wasze (Twoje ) ambicje zostaną zaspokojone .
Też nie widzę miejsca na CPL ani dzisiaj ani w przyszłości. Wszystko zmieści Modlin, nawet po zamknięciu Okęcia tam kiedyś za 30 lat. Mamy jeszcze pusty Radom i Łódź jako zapasowe, gdyby LOT się rozrósł do rozmiarów Turkisha czy innego Emirates i stał się głównym portem przesiadkowym Europy hue hue hue ! z naciskiem na hue hue !
lysypiotr76
2016-06-05 20:35
Kelo - Polacy są tak zapatrzeni w zachód a względem lotniska mogliby skopiować przykład z Rosji. I wyrzucić mocarstwowe plany CPL między Łodzią a Warszawą . WMI i WAW starczy na wiele ,wiele lat tym bardziej że WMI ma spore możliwości rozbudowy i możliwość latania nocą bez ograniczeń.
Mają rozmach z tym 4 lotniskiem. Wygrywa koncepcja wielu średnich i małych lotnisk wokół stolicy i dalszego rozbijania ruchu. Jednego "dużego" portu na 50mln+, którym mogliby szpanować przed światem na horyzoncie nie widać, dziwne ponieważ Domodedovo ma predyspozycje.