Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Nie wiem ile jest teraz rękawów w BUD ale poza W6 latają tam też EK, BA, LH, TK, LO, AF, KLM i SU, które raczej korzystają z rękawów. Wiekszość kilka razy dziennie i jak w przypadku LH również z dwóch lotnisk.
lysypiotr76
2016-06-01 20:36
Panowie - co do pasażer.com to zgodzę się z jednym. Są bardzo opóżnieni w podawaniu informacji . Na innych stronach faktycznie już czasami kilka dni są a tu news po kilku dniach . Sam często daje linki do wielu stron a po jakimś czasie dopiero sami zamieszczają tą samą informację . Powodu opóżnień nie znam.
Co do tematu - Czy nie sądzicie że wydanie tylu milionów euro musi mieć sens ? Bo musi , więc chyba w Budapeszcie wiedzą co robią .
gość_82d6f@: Zaraz, zaraz, jeśli redakcji ma być miło, to niech na to zasłuży odpowiednim poziomem językowym i merytorycznym. Błędy, jakie na tym portalu są popełniane, można liczyć w setki, o ile nie w tysiące. Należałoby wyciągnąć konsekwencje: albo się poduczyć i na co dzień przykładać, albo zmienić zawód. W dodatku od niedawna ten portal się reklamuje jako "Serwis specjalistów branży lotniczej". Co ciekawe, nie jeden raz istotne wiadomości z tej branży (napisane poprawną polszczyzną) zdarzało mi się czytać np. na portalu Naszego Dziennika, a dopiero z kilkudniowym opóźnieniem (albo wcale) na pasażer.com. Tak więc przesadną skromnością nie grzeszą. Jeśli pojawi się konkurencyjny portal na wyższym poziomie, to chętnie zamienię.
gość_82d6f
2016-06-01 09:49
Ale nawet jeśli to co? Jak ci sie nie podoba to nie czytaj. Krytyka pod każdym artykułem na pewno miła dla redakcji nie jest, nie wnosi nic do sprawy, a i czytelników, w tym mnie zaczyna drażnić. Zgłoś się do redakcji, może będziesz mógł się wykazać. Co do sarkazmu w pytaniu nr 1 to go nie zauważyłem, raczej właściwe Tobie, nieuzasadnione w tym przypadku czepialstwo. I zapewniam Cię, że z moją "kumacją" wszystko jest ok.
Do gości gość_e8886 oraz gość_28519 - pytanie nr 1 to typowy sarkazm z mojej strony. Ciężko u Was z kumacją, ale to już nie moja wina. Druga sprawa 'gościowie' gość_28519 i gość_2569b: Affinitor wszystko w drugim komencie swoim wytłumaczył. 'Redaktorzy' tego portalu niestety z fachowym dziennikarstwem mają tyle wspólnego, co ja budową silników rakietowych. Albo wklejają jakieś pseudoprzetłumaczone artykuły, w ogóle ich nie czytając, albo piszą bez ładu i składu, bez pomysłu i jakiegokolwiek zaangażowania w to, co robią. Czasami mam też wrażenie, że zagraniczne artykuły tłumaczą w Gugl Translejta!
Affinitor
2016-06-01 00:41
Szanowni goście: chodzi o to, ze język którym napisana została informacja jest, jak zwykle w przypadku redaktora, który z lekcji polskiego uciekał na wagary, nie polski, ale polskawy, pomijając już rownież typowa dla autora niechlujność w tym co publikuje.
Affinitor
2016-06-01 00:40
Szkoda trochę, ze zamiast pierwotnych planów remontu i przywrócenia do użytkowania terminala 1, lepiej skomunikowanego z miastem, rozbudowie bedzie podlegał 2. Ale biorąc pod uwagę koszty całej inwestycji i mizerie na lotnisku, które straciło strategicznego przewoźnika, nie dziwi, ze musza iść w kierunku najtańszych i najprostszych rozwiązań.
gość_2569b
2016-05-31 23:07
O to w tym chodzi, że będzie można skorzystać ze schodów i przejść z samolotu do terminala (lub na odwrót) przez płytę.
gość_28519
2016-05-31 22:48
Naprawdę nie rozumiesz czy udajesz głupiego? Oczywiste jest że boarding możliwy będzie rękawem, pieszo albo autobusem - do wyboru do koloru. Poza tym w artykule nie ma ani jednego słowa o tym, że nowy pirs przeznaczony jest dla Wizzaira.
gość_e8886
2016-05-31 22:05
O ile Wizzair liczy się tam najbardziej, to chyba jednak nie tylko dla nich jest ten projekt. A lotnisku może się to przydać, bo ostatnio szybko rozwija siatkę. Węgierski rząd ogłosił przetarg na dopłaty do lotów na Bałkany - stare trasy po Malevie. Tylko Wizzair złożył ofertę, termin rozpatrzenia 15 lipca. Można się spodziewać 5 nowych tras po 2 loty w tygodniu.
Pytanie 1 - Czy Wizzair naprawdę potrzebuje takiego pirsu? Pytanie 2 - o co w tym zdaniu chodzi: 'Każde ze stanowisk będzie wyposażone w rękaw, ale możliwy będzie też przejście z terminala do samolotu.'?