Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lysypiotr76
2016-06-17 18:14
Szymany szaleją . Dusseldorf na razie wstrzymali , ale W6 we wrześniu ogłosi nowe trasy . Do tego UIA obiecał że jeśli będą w PL wchodzić na nowe lotniska to właśnie Szymany będą pierwsze !!! A gdzie KRK i Kijów ?
zobacz link
gość_05ee0
2016-06-02 21:25
@lysypiotr Jakim cudem Ryanair ma obsłużyć w tym roku 50 tys.pax. z Olsztyna skoro będzie latał tylko przez dwa miesiące-w listopadzie i w grudniu i tylko do Londynu 3x w tygodniu? Obawiam się czy Olsztynowi w ogóle uda się w tym roku przekroczyć w sumie 50 tysięcy pax na wszystkich kierunkach,w tym roku.
lysypiotr76
2016-05-31 19:17
FR liczy że w roku obsłuży do 50 tys. pax . z Olsztyna
zobacz link
gość_5315f
2016-05-31 14:55
gość_96877 Przecież 738 to 737-800, czyli z "rodziny" 737.
Po za ty ten konkretny egzemplarz, który przyleciał to 737-700 EI-SEV jedyne we flocie Ryanair przystosowany do operacji biznesowych. Posiada jedynie 60 miejsc, wszystkie w biznesowej wersji. Można go sobie wynając. Wiecej na ten temat:
zobacz link
gość_96877
2016-05-31 13:13
gość_5315f a nie B738 przypadkiem? ;) gość_43057: ryanair zawsze obiecuje. Jeśli Szymany odpowiednio "posmarują", będą nowe kierunki.
gość_43057
2016-05-31 12:13
Oficjalnie potwierdzone 3 razy w tygodniu Stansted, linia nie wyklucza w przyszłości tras do Eindhoven,Skandynawii a w dalszym etapie do cieplejszych państw.
gość_5315f
2016-05-31 11:45
Własnie wyladował 737 Ryanair w SZY
gość_96877
2016-05-31 10:42
O której konferencja? Na nic więcej poza STN bym nie liczył. Gdyby dali coś więcej, przyleciałby sam MOL.
ArturMUC
2016-05-31 00:02
Na niemieckim forum airliners.de pojawily sie plotki o polaczeniu AirBerlin DUS-SZY (od poczatku lipca), ale bez szczegolow...
lysypiotr76
2016-05-30 20:43
mateuszlbn- dokładnie 3 razy w tygodniu ( wtorek ,czwartek ,sobota ) .Przylot do Olsztyna o 20.55 , odlot 22.45.
Mateuszlbn
2016-05-30 16:55
RYR z Olsztyna do STN :)
gość 05ee0 - Szymany to nie Kurpie jeżeli masz wątpliwości spytaj dzieci ze szkoły podstawowej na tym poziomie uczą podstaw geografii i historii
gość_39c5b
2016-05-30 12:54
gość_06dc5 skoro płaci za połączenie ktoś to chyba logiczne, że SRN nie zmusi płacącego do swojego widzimisię tylko realizuje loty jakich życzy sobie płacący, to tak trudno pojąć?
gość_39c5b
2016-05-30 12:52
@gość_2ed6b jak Ty wszystko wiesz lepiej! :D gratuluję wiedzy i gdybalstwa :) może zamiast farmazonów o tym "jak ci się wydaje" zajmij się czymś lepszym?
"...x wieksze niz LCC..." może dlatego, że samoloty są mniejsze to i przelicznik wyższy?
gość_6057e
2016-05-29 21:42
atak: trochę nie w temacie promujesz swój profil na facebooku... Bardzo ambitny zresztą 4 wpisy, w tym linki do artykułów sprzed 0,5 i 3 lat...
gość_05ee0
2016-05-29 19:32
Teoretycznie i praktycznie to Szymany mogą mieć więcej przewoźników niż Bydgoszcz,Modlin i Łódź razem wzięte,ale na krótką metę.Przecież turyści już niedługo się zorientują,że Szymany to nie żadne Mazury tylko bezludne Kurpie.A na Mazury to jeszcze trzeba ładnie jechać,tylko czym?A Olsztyn to też nie Mazury tylko Warmia.Tak,tak Urząd Marszałkowski w Olsztynie dofinansowuje mazowieckie Kurpie leżące na granicy dwóch województw:warm-maz.i mazowieckiego.Dlatego nie widzę sensu bytu dla tego kurpiowskiego lotniska zagubionego wśród kurpiowskich mokradeł.Samoloty będą tam latały prze pół roku,ale w połowie puste i potem przewoźnicy będą się powoli wykruszać.
gość_16fea
2016-05-29 16:47
Dajcie spokój z BZG. Tam to niewiele się dzieje. No ale jeśli Fr wielkimi samolotami lata ........tzn. że niewiele widział gość_05ee0
gość_4462a
2016-05-29 12:30
Władze zdają sobie sprawę, że SRN nie jest gwarancją wzrostu paxów, więc wpuszczają LC. Jak przyjdzie płacić kolejne raty haraczu dla RYR czy Wizz to szybko kasa się skończy i SRN pójdzie sobie w odstawkę.
gość_06dc5
2016-05-29 11:29
@gosc2ed6b SRN nie wychodzi teraz, ale rozkład zmienia się u niego jak w kalejdoskopie, pasażerowie nie mają pewności, że za 2-3 miesiące trasa i rozkład się nie zmieni.Loty do KRK zaczęły notować coraz wyższe LF-y a tu ciach zredukowano byle móc się pochwalić trzecią trasą bo pod względem liczby lotów w tygodniu zostało tak samo. Miasto tutaj nic nie dopłaca bo Olsztyn niestety nie jest wspoludzialowcem. Za wszystko płaci marszałek, ale to kwesta czasu jak zakreci kurek z kasą bo go nie będzie stać dokładać do wszystkich linii a ograniczy się tam, gdzie liczba pasażerów jest najmniejsza a dopłata w przeliczeniu na osobę najmniejsza. Tutsj tanie linie są pewniejsze, W6 ma bilety już na W'16 i pewnie FR jak ogłosi połączenie to też szybko doda na zimowy. Nie będzie SRN to marszałek nie będzie płakać bo będzie miał co najmniej 3 inne linie generujace spory ruch.