Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
solokhumbu
2016-05-18 21:56
gość_00750: ładna mi chwila: 3,5 miesiąca. Dla mniej zoreintowanych: wg pierotnych założeń rozkładu zwiększona liczba lotów miała być tylko do ok. połowy września. W tej chwili ta większa liczba rejsów jest w systemie do ok. 10 stycznia. Chwilo, trwaj... :)
gość_320f1
2016-05-18 20:28
Typowy przyklad obracania kota ogonem. Najpierw przewoznik wprowadza oplaty za bagaz nadany/podreczny. To zmusza pasazerow do ograniczenia ilosci bagazu. Pozniej uzywa argumentu, ze paszerowie i tak woza niewiele bagazu, po co wiec zwalniac ich z oplat. To tak, jakby podniesc cene towaru w sklepie, potem w wyniku zduszonego popytu ograniczyc ilosc dostaw, tlumaczac, ze produkt nie ma wziecia. To zwyczajne wprowadzanie ludzi w blad.
gość_00750
2016-05-18 16:08
@lysypiotr - Pierwszy w kolejności jest GDN a pozniej KTW.
@solokhumbu - nie zapomnij, że te ZWIEKSZENIA nie sa na cały okres zimowy, tylko na chwile. :)
lysypiotr76
2016-05-18 16:02
A321 - z wywiadu z prezesem wynika że ( jak zadeklarował ) trafi do KTW na początku przyszłego roku
solokhumbu
2016-05-18 15:56
Gościu: rozumiem, że tak słaba, że Wizz zwiększa na zimę liczbę połączeń z POZ o 6 tygodniowo? - 3 dodatkowe LTN i po jednym: NYO, TRF i DSA.
P.com tę informację z jakiś względów pominął, ale jest np. tutaj:
zobacz link
gość_00750
2016-05-18 15:30
gość_d770b - trochę się naczekasz drogi kolego. POZ jest słaba baza WizzAir'a, wiec na nowe połaczenia a tym bardziej na A321 nie masz co liczyć :) Pozdrawiam.
gość_d770b
2016-05-18 15:03
Czekamy na A321 w POZ, ale najważniejsze to nowe połączenia. Nie będę wymieniał dokąd - wystarczy spojżeć na mapę połączeń WIZZ i wsztsko jasne!
gość_96d89
2016-05-18 14:41
Od października rusza nowe połączenie z Lublina. Dziś informował o tym prezydent miasta,ale nie zdradził więcej szczegółów.
gość_9c46b
2016-05-18 10:10
@tadeuszkominek
Ja wiem czy "trochę za daleko".
KTW DWC 4,195 km
GDN DWC 4,453 km
W praktyce z GDN będzie trochę dalej bo optymalna ortodroma GDN-DWC przebiega nad Krymem, więc wcześniej trzeba byłoby odbić nieco na południe, ale w najgorszym wariancie wystarczy do katowickiej trasy dodać 436 km GDN-KTW, chociaż w praktyce będzie to dużo mniej.
gość_848a4
2016-05-18 09:41
No to KTW spaliły. A tak trąbiły że to do nich trafi.
gość_4717d
2016-05-18 09:21
@marcowy: konserw i słoików!
;-)
przede wszystkim chodzi o większy udźwig. Do skandynawii ludzie wożą po 30 kg konserw tak że samoloty lataja załadowane na maxa. Na kierunki wakacyjne tyle miejsca na bagaże nie jest potrzebne :)
gość_cddd1
2016-05-18 08:16
To może .... doczekam się w GDN od 2017 bezpośredniego AGP ?! :)
gość_17a48
2016-05-18 08:12
Jest bogata siatka połączeń WizzAir w Rumunii i w Polsce, a nie ma pomiędzy tymi państwami,oraz Chorwacją Czarnogórą czy Bułgarią w okresie wakacyjnym.
tadeuszkominek
2016-05-18 08:12
Z GDN trochę za daleko.
gość_9c46b
2016-05-18 00:18
Ciekawe jakie trasy mają takie "obłożenie", że uzasadniają A321.
Po cichu liczę, że może oznacza to Dubaj z GDN.
W KTW widać, że więcej niż "wypalił", skoro zwiększają częstotliwość lotów, a w WAW nie ma sensu kopać się z koniem tfu z... Emirates.
mechanik59
2016-05-18 00:10
Czyli jednak GDN w pierwszej kolejności z A321, a nie KTW. Prędzej czy później i do nas trafi.