gość_778b5
2017-06-23 16:59
Witam wykupiłem tygodniowy urlop z przelotem 3 miesiące przed wyjazdem . wszystkie formalności udały się bez problemu. 3 dni przed wylotem dostaje e mail ze zaszło nieporozumienie w hotelu i nie ma dla nas miejsca . Zaproponowali inny hotel niby 50 m od wcześniejszego ale na mapie go nie ma . ale sprawdzam za chwilę na stronie booking com a w hotelu miejsca są. i takie wałki się kręci
gość_9e307
2017-03-16 18:21
Potwierdzam. W moim przypadku to samo. Z wycieczki nici, a kasy nie ma już 14 dzień. Przestali odpowiadać w ogóle na maile, twierdząc że to nie ich sprawa. Pozostaje droga prawna i wnioski do UOKIK. ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!
gość_a8bb1
2017-01-17 12:01
Nie polecam, jak uda się coś taniego znaleść to kasę wezmą, przetrzymają, a później odwołują wycieczki a jak ktoś poniósł już jakieś koszty np. auto wynajoł bezzwrotnie, to odpowiadają że nie ich problem, mimo że prawnie to z powodu ich niedotrzymanej umowy ktoś poniósł realną i udukomentowaną stratę.