lysypiotr76
2016-06-08 19:04
WROCŁAW ZA MAJ 205 tys. i na plusie o 2,1 % . Oczywiście Pasażer.com znowu z tyłu . Tradycja zobowiązuje.
Z tego co pamiętam Lufa zmieniła model samolotu, bo wycofywała 737-400 z linii... Czekam aż polączenie dojrzeje do A-319 :-)
gość_d9167
2016-05-12 17:34
gość_92058 - co do tego nie bede sie spieral, bo to kwestia subiektywna i dyskusja z cyklu, jaka kawa lepsza: parzona, rozpuszczalna czy z kapsulek - kazda ma swoich zwolennikow.
gość_1e9a3 - w zeszlym roku, tez Lufa oferowala 3 rejsy dziennie do FRA i boeing wykonywal dwie z nich.....
gość_92058
2016-05-11 19:41
gość_27acb - a poza tym E190 sa wygodniejsze od B737
gość_1e9a3
2016-05-10 20:34
gość_27acb - pewnie dlatego, że od jakiegoś czasu oferuje dodatkowy rejs do Frankfurtu.
lysypiotr76
2016-05-10 18:34
garcba - No oczywiście że jest dominacja jednej linii . Chociaż mniejsza niż w KTW . Takich lotnisk jest więcej w PL . Po prostu biorą tych które chcą i którym płacą.
gość_07eda - niby prawda, ale wszyscy dobrze wiemy ze takie linie jak W6 czy FR czesto maja dodatkowe bodzce ze strony lotniska, czy regionu do otwierania nowych tras.
gość_39758
2016-05-10 15:26
garcba zapomniałeś (aś) o 8 kierunkach Wizzair.
gość_2c49e
2016-05-10 13:39
Pięknie, ale dla pełni obrazu poproszę o informację o spadkach w segmencie czarterowym.
Czekam na komentarz @lysypiotr ;) Jakby nie patrzeć lotnisko jednej dominującej linii, a reszta po 1-2 połączenia :D
gość_3a19e
2016-05-10 11:57
jak to nie pępek, przecież same wzrosty heheh
gość_07eda
2016-05-10 09:16
Wroclaw to nie pepek swiata i to przewoznicy decyduja, na ktorych lotniskach w danym czasie koncentruja sie na rozwoju.
gość_27acb
2016-05-10 06:44
Nie wiem czego sie koledzy czepiaja - przeciez niedawno Ryanair oglosil dodanie trzeciego samolotu do bazy, trzeci rejs dziennie do Warszawy, obsluge kolejnych trzech lotnisk na Wyspach Brytyjskich ( to Wroclawiowi do szczescia brakuje tam tylko dwoch portow londynskich, Edynburga, Cardiff i Bornemouth - a Wyspy beda zdobyte w 100%, hehe ).
Jasne, ze trzeba sie cieszyc, iz w koncu jakies nowosci, ale dolaczam sie do pytan: skoro poludnie tak swietnie sie sprzedaje, to dlaczego Wenecja jest tylko sezonowo ( i to nie pelny sezon letni ), dlaczego Alicante i Malaga zawsze znika na zime?
Skoro jest tak swietnie, to dlaczego Lufa nie podstawia juz Boeinga do WRO?
Jesli potencjal jest tak ogromny, jak chce go widziec zarzad, to dlaczego we Wroclawiu brak nowych linii???
gość_57c70
2016-05-09 20:59
Dortmund w Północnej Europie? Ciekawe ... hmm
gość_b7137
2016-05-09 20:43
tekst jak co miesiac ciagle ten sam tylko cyferki zmieniaja,przybylo tu i przybylo tam wypelnienie wynosilo tyle i tyle.Panie prezesie a moze jakas swierza krew niechaj wplynie na tak piekne lotnisko jakis nowy przewoznik jakies nowe kierunki a nie tylko statystyki i faworyt w postaci ryanair,dlaczego nie ma krajowego polaczenia sezonowego z gdanskiem?dlaczego w innych miastach faworyt lotniskowy ryanair dodaje nowe kierunki a u nas tak delikatnie czemu wizzar spi z nowymi kierunkami,szkoda ze tak mamy piekne lotnisko a samolotow na nocowaniu tak malutko.
Kazdy wzrost, nawet ten niewielki cieszy. Przynajmniej tym razem PF lotniska nie przekazuje tej samej papki jak to jest swietnie i wogole. Skoro kierunki poludniowe sa tak oblegane zastanawia fakt czemu FR nie zostawi ich na caly rok, oraz czemu nie ma dodatkowych czestotliwosci na tych kierunkach gdzie oblozenie jest ponad 90%?