Lufthansa: Mniej pierwszej klasy z Monachium

Lufthansa: Mniej pierwszej klasy z Monachium Najwyższa klasa serwisowa zniknie z wielu połączeń długodystansowych obsługiwanych samolotami airbus A330 i airbus A340. Związane jest to z planowanym retrofitem tych maszyn. Po zmianie konfiguracji samoloty będą oferowały miejsca w trzech klasach: biznes, ekonomicznej premium i ekonomicznej. W okresie od września 2016 roku to marca 2017 roku...
01/05/2016 12:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
ArturMUC 2016-05-06 13:28   
ArturMUC - Profil ArturMUC
w tym temacie:

Lufthansa in the last few days has re-opened reservations for First Class cabin on a number of long-haul routes from Munich for majority of Winter 2016/17 season. Previously reported on Airline Route on 23APR16, the Star Alliance member closed reservation on a number of routes primarily operated by A330-300 aircraft.

Between 01DEC16 and 25MAR17, following routes are now available to book in First Class cabin once again:
eff 01DEC16 Munich – Charlotte
eff 01DEC16 Munich – Montreal
eff 01DEC16 Munich – Mumbai
eff 01DEC16 Munich – Tehran Imam Khomeini
eff 03JAN17 Munich – Chicago O’Hare until 31MAR17
eff 02FEB17 Munich – New York JFK until 31MAR17
eff 02FEB17 Munich – Washington Dulles
eff 04FEB17 Munich – Miami Day 36

Revised date for closure of First Class reservation, including flights operated by A340-600:
eff 03JAN17 Munich – Boston
eff 16JAN17 Munich – Delhi

Codeshare partners UNITED and SWISS also re-opened First Class cabin reservation on routes listed above.

Despite the re-opening of First Class reservation, following A330-300 operating flights on/after 26MAR17, continues to display 3-class A330-300 (C42E28M185) instead of 4-class (F8C42E21M145):
Munich – Charlotte
Munich – Delhi
Munich – Denver
Munich – Miami
Munich – Montreal
Munich – Mumbai
Munich – Riyadh
Munich – Tehran Imam Khomeini
Munich – Toronto
Munich – Vancouver
Munich – Washington Dulles

Additional changes expected in the coming weeks, in particular with Winter schedule expected to receive major update later this month.
krzysiekl 2016-05-06 11:24   
krzysiekl - Profil krzysiekl
było takie powiedzenie:
kto lata pierwszą klasą? celebryci chcący uciec od paparazzi oraz paparazzi chcący spotkać celebrytów.

widywałem klasę pierwszą ze 100% frekwencją, ale to było w sytuacji gdy w całym samolocie było 100%. Pewnie większość miała op-up, sam miałem upgrade za mile, ktoś inny miał bilet dla pracownika czy coś w tym stylu (bez wejścia do saloniku itp), więc płacących normalnie mogło w ogóle nie być.

Choć klasę ekonomiczną premium też uważam za bezsensowną - chyba, ze w cenie prawie identycznej jak ekonomiczna. Różnica w fotelach w większości linii jest zbyt mała, a tam gdzie jest duża często jest niewiele tańsza od klasa biznes w dobrej promocji....
gość_1b1da 2016-05-02 10:27   
gość_1b1da - Profil gość_1b1da
Przyjaciele są szefami pokładu w LH i mówią, że w First i tak mało kto lata - na większości rejsów jest może 1-2 osoby, często upgrade za mile albo nawet nikogo. Podobnie jak w innych liniach, jak BA czy EK, jest zaledwie garstka kierunków, gdzie pasażerowie są zainteresowani klasą First, ale cała reszta pozostałych to strata pieniędzy dla linii.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy