Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kelo, jestem bardzo na bieżąco, bardziej niż myślisz ;). I tak, płyta nie jest w stanie przyjąć aż tylu samolotów na raz (zwłaszcza że regularny ruch w toku). To nie tylko kwestia miejsca, a także i o to chodzi.
gość_8f0f8
2016-05-03 20:54
lysypiotr76 - różne linie tradycyjne które do tej pory w Polsce były obecne tylko w WAW teraz sprawdzają potencjał latania bezpośrednio do regionów. KRK jako najmocniejszy region jest prawie zawsze w pierwszej kolejności dziobania. Może chodzi o to ze jeśli sondowanie w KRK potwierdzi zgodność z założeniami i potwierdzi co do zasady potencjał polskich regionów, to WRO i np. GDN mogą być brane pod uwagę w drugiej, trzeciej kolejności.
gość_16fea
2016-05-03 18:36
I co dało to spotkanie ? Najedli się , napili i nic nie uradzili.
lysypiotr76
2016-05-03 15:57
Kelo - zapytałeś o jakiej linii mówił prezes lotniska we Wrocławiu ? W/g mnie o żadnej na tą chwilę . Co ma sukces jakieś linii w KRK do latania we WRO. Żaden . To że gdzieś samolot lata wypełniony po sufit to nie znaczy że gdzieś indziej będzie podobnie. Nie ma reguły że inna destynacja również odniesie sukces. Po prostu blefował.
lysypiotr76
2016-05-03 15:23
Takie korzystanie z rękawa to spory wydatek . Wiadomo że im częściej linia korzysta tym większe upusty lotnisko daje. W GDN to koszt 170 zł. W WAW 325 zł. Takie rękawy poza WAW pierwszy uruchomił WRO .A w ubiegłym roku chyba KRK . A w KTW to po co ?Linii tradycyjnych jak na lekarstwo , a Wizz nie potrzebuje . Czartery też liczą pieniądze
gość_16aa1
2016-05-03 10:46
@kelo: uważasz, że przy takiej operacji logistycznej jak Marsz Żywych mają znaczenie opłaty lotniskowe? INFRASTRUKTURA!! :) To, że w KRK jest jeden rękaw w strefie NS o niczym jeszcze nie świadczy :)
invicta: przecież płyta dopiero co powiększona 3x E 2x D łącznie 5miejsc dla szerokiego kadłuba. Zaktualizuj się :P :P EL-AL to są czartery i lądują w Pyrzowicach gdzie jest taniej, a odległość do Oświęcimia +/- taka sama.
gość_c39fd
2016-05-03 01:48
@Affinitor:
"LH miała trzy huby - FRA, MUC i DUS, z tego ostatniego od niedawna odpuszcza obsługując go bardziej córka Eurowings."
Dusseldorf nie był portem przesiadkowym - hubem Lufthansy. Tam nie było synchronizacji rozkładu lotów - przylotów, odlotów. Kilka rejsów dalekiego zasięgu było oferowanych ze względu na dużą liczbę pasażerów z Zagłębia Ruhry i sąsiedniej Holandii.
Swoją drogą trochę obciach do 'wide body' schody podstawić. To jak wyjście z pałacu prosto do błota :). Całkiem serio pytam teraz, planujecie w KTW rękawy? Póki w KRK nie powiększą płyty i nie odnowią pasa, to pewnie jeszcze kilka razy przyjdzie Wam nas wspomóc przyjmując grubasy.
W KRK też Royal Flight będzie, podobno się już w KTW nie zmieścił i uprosili :P
mechanik59
2016-05-02 22:16
To żałuj. 747 Elal, 772 Elal, 772 Nordwind i 752 Royal Flight :D
Wybieram się na Dreamlinera do Ciebie. Jumbo mi się już znudził :/
garcba co Ty tu robisz xD ha ha :D myślałem, że na podejściu 07 wypatrujesz jumbo!! a jak przyleci z wiatrem wcześniej ?
Ja bym tam widział KLM w Katowicach ;D
łysy: No pewnie, że pobożne życzenia prezesów. Generalnie to jest taka lista od portów co by chciały pod choinkę :D Czy coś z tego będzie to się okaże. Ciekawe o kim mówi prezes lotniska we Wrocławiu. Chodzi o ten fragment:" Niektórzy przewoźnicy postawili sprawę jasno: Jeśli połączenia z Krakowa wypalą, otworzymy je też we Wrocławiu – dodaje"
Pewnie o KLM może chodzić, który faktycznie sukces osiągnął i już zwiększał oferowanie do 14x weekly, bo przecież Brussels po zamachach musi lotnisko odbudować to odpada, Swiss "sukces" chyba wolniej buduje, gdyż oferowanie z 4 do 7x weekly dopiero. AF jeszcze nie lata
lysypiotr76
2016-05-02 20:23
Kelo - Nie nasuwa się Tobie myśl że to w większości pobożne życzenia prezesów tych lotnisk . W wielu przypadkach można wysnuć tezę iż dla większości lotnisk głównym problemem jest brak gotówki . Brak pieniędzy bez których te połączenia nie wystartują . Bo nie czarujmy się . Większość małych lotnisk musi wyłożyć pieniądze na stół żeby xxx linia otworzyła połączenie.
lysypiotr76
2016-05-02 20:11
Affinitor - Gdańsk nie ma szans > Oddziaływanie GDN ma słaby zasięg. Można go tak określić od Koszalina po Bydgoszcz i Toruń na południu i woj. warmińsko - mazurskie ( chociaż tu po otwarciu Szyman część pax. odpadnie ). Tymczasem KRK ma całą aglomerację Śląską , Podkarpackie , Świętokrzyskie . A na tym terenie mieszka ponad 10 mln. potencjalnych pax.
panwoj - zgadzam się z Tobą. Turcy inaczej by rozmawiali jakby w PL było tylu Turków co w Niemczech. Wtedy chętnie lataliby pewnie na prawie każde polskie lotnisko ( coś jak Lufthansa teraz ) .
adam7691 - Poznania zabrakło na Routes Europe 2016 . Dlaczego to powinni sami się wytłumaczyć .Te 5 polskich lotnisk ( Warszawa , Wrocław , Kraków , Katowice , Lublin , Radom ) to naprawdę nader skromnie . Tym bardziej że impreza odbyła się na własnym terenie .
pawwoj: sam skończ pitolić. Przepychanki o najkorzystniejszą umowę "każdy dla siebie" na linii LOT-Turkish (czytać Warszawa-Ankara) mają obchodzić mieszkańców południa kraju ? Mnie obchodzi interes Krakowa i Balic, a nie Warszawy iOkęcia :) Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.
adam7691
2016-05-02 09:39
czy ktoś wie coś na temat stoiska POZ, bo na stronie lotniska cicho (!!!) ...