Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7dac9
2016-07-10 16:59
Sądząc po osiągnięciach w ostatnich kilku miesiącach, Small Planet straciła wszystko co osiągnęła przez ostatnie 6 lat. Szczególnie punktualność,. Z tego co wiadomo dzieje się tak z przyczyn technicznych. Opinia jaką ostatnio sie pojawiła mówi że to z powodu zmiany firmy wykonującej obłsugę ich samolotów. Skoro Small Planet została wyróżniona za 2015 rok to czemu zmieniła tego wykonawcę?
moherowy
2016-04-28 16:26
Poprawka - TLV
gość_e0ad9
2016-04-27 07:30
gość_a30ab;Piszesz głupoty Burgas sprzedaje tylko jedno biuro podróży z Lublina, które specjalizuje się w koloniach i obozach dla młodzieży a w systemach Small widać że się sprzedaje i to dopiero od dwóch dni.
gość_a30ab
2016-04-26 10:40
Mam nieodparte wrażenie, że BOJ-LUZ-BOJ widnieje już tylko w systemie rezerwacyjnym Smallplanet, biura podróży wycofały się z tej oferty i osoby chętne na wycieczkę do Bułgarii dostaną do wyboru zwrot kasy lub wylot z innych polskich lotnisk.
gość_9b04f
2016-04-26 09:12
o niespodziance w liczbie pojedynczej napisał LUZ na swoim FB, przy okazji potwierdzenia Burgas: "Wkrótce kolejna niespodzianka dla Was..."
gość_6c19f
2016-04-25 21:59
Mocheroey super info możesz coś więcej zdradzić?
smolip67
2016-04-25 18:39
Teraz zadanie dla Lotniska i biura podróży na rozreklamowanie Burgas.Duże pole do popisu dla lokalnych gazet(mogą pisać nawet źle),może się uda bo trochę późno ogłoszone.Z tych rozmów na Routes dla LUZ może w przyszłości coś się wykluje.
gość_6be17
2016-04-25 17:41
moherowy ten Dart i S17 to właśnie opowiedź na rzeszowskie Pendolino i A4 przytoczone przez gość_6f0a4 :)
lysypiotr76
2016-04-25 17:17
179 lotnisk z całego świata a z Pl 5 ( słownie pięć ) Kilka naprawdę dużych ważnych lotnisk A nasze jak zwykle zaspały
lysypiotr76
2016-04-25 16:43
Tak naprawdę szacun dla Lublina Small Planet w tym sezonie lata z dwóch jak zwykle największych lotnisk obsługujących czartery w PL ( WAW i KTW ) I do tego Lublin Gratulacje
Już nawet turasy się bardziej przyłożyły niż kraj gospodarz :D, nie mówiąc ile lotnisk z DE czy UK... a potem płaczą na zachodzie i północy że się nic nie otwiera ;d
lysypiotr76
2016-04-25 16:39
Kelo Reszta ma tyle połączeń tylu pax że następni są niemile widziani Widać że niektórzy uznali routes za mało znaczące spotkanie z którego nic nie wynika Ale to ich punkt widzenia
Lotniska na Routes z Polski widze: Warszawa,Kraków,Katowice,Lublin, Rzeszów... a reszta to co ? nich nie chcą rozmawiać negocjować? Delta jest to to niech Rze próbuje... link:
zobacz link
gość_d68f1
2016-04-25 16:27
przechwalenie się Doliną Lotniczą (jakoby wyłącznie podkarpacką) w której największą i najbardziej zaawansowaną firmą jest lubelska Agusta-Westland PZL Świdnik, pokazuje jakie kompleksiki mają ludziki z Rzeszowa.
lysypiotr76
2016-04-25 16:03
A co Wy macie w tym RZE Dwie ulice na krzyż Jedna na lotnisko Druga na wysypisko Jaki potencjał ? Dokąd ? Emigracja emigracja i jeszcze raz emigracja Biznes z przereklamowaną doliną a raczej dolinką lotniczą to już porażka do potęgi Jakieś pierdoły do samolotów tam produkują Nic więcej
moherowy
2016-04-25 15:49
szczypior84 a Rzeszów ma pendolino i A4 ;)
Tak na marginesie - dzisiaj lotnisko i Small Planet potwierdzili Burgas. Już wkrótce kolejne niespodzianki z LUZ ;)
gość_0d12f
2016-04-25 15:41
gość_43c1a: z tymi światowymi ekspertami to bym się nie rozpędzał za bardzo. Kto miał styczność ten wie. Zakłady w Mielcu (podobnie jak w Śwodniku) to nie wiele znaczące w świecie manufaktury, bo inaczej nazwać tego nie można, których dodatkowo jakość usług i produktów pozostawia wiele do życzenia...
szczypior84
2016-04-25 15:27
do gość_6f0a4:
- jakie zmniejszenie samolotu? Lufa latała i lata na CRJ900 i Embraerze 190
- potencjał biznesowy Rzeszowa pokazuje zamiana 12xtyg FRA na 6xtyg MUC
- Lufthansa plany zwiększenia FRA do 6xtyg miała już od początku roku
- jedziemy na tym samym wózku, Podkarpacie jest w ogonie regionów RP, Lublin natomiast nabrał rozpędu trochę później i teraz pokazuje się we wszelkich rankingach atrakcyjności, miasto stawia na IT/BPO, klastry tworzone przez środowisko uniwersytecko-biznesowe np biotechniologiczne, nformatyczne itp. bardzo dynamicznie rośnie nowoczesna powierzchnia biurowa, kiedy w Rzeszowie nawet połowy tej wielkości nie ma, Rzeszów kreuje się na lidera Polski Wschodniej ale rozwój Lublina w ciągu ostatnich latach mówi coś innego
- w liczbach bezwzględnych to w RZE lata większa liczba emigrantów, gdyby nie LOT do WAW (połączenie lotnicze z racji odległości do stolicy) mielibyście podobny odsetek pasażerów linii tradycyjnych do emigracyjnych jak w Lublinie
- Lublin w strefie ekonomicznej też będzie miał inwestora z branży lotniczej
- Lublin ma Darta, obwodnicę i S17 w budowie do W-wy
- Rzeszów w sferze kultury/dziedzictwa nie sięga Lublinowi do pięt
gość_6f0a4
2016-04-24 15:50
Gość_6f0a4 ma rację. Lublin nie ma potencjału biznesowego co pokazuje oblozenie Lufthansy i zmniejszenie wielkości samolotu. W Lublinie jest tylko migracja a i tak samoloty nie lataja pełne. Żaden nowy przewiznij nie chce tu wejść. Lublin wszyscy omijają szerokim łukiem
gość_43c1a
2016-04-22 16:42
Bzdury opowiadacie drodzy Lubinianie. Ściska Was z żalu. To my mamy pendolino, dolinę lotniczą (światowi eksperci), autostradę i potencjał biznesowy dla samolotów. To u Was lata cała emigracja - w końcu najbiedniejszy region RP. Dodatkowo u nas postępują rozmowy z amerykańskim przewoźnikiem. Przełom nastąpi na początku lipca. Wtedy Wam kopara opadnie.