gość_ed0a1
2016-04-18 19:38
Z Rzeszowa blisko do granicy, ale nie do Kijowa.Plus oczekiwanie na granicy.I odwrotnie. Polscy korzystają z lotniska we Lwowie lecąc do Stambułu liniami Pegasus i Turkish Airlines
lysypiotr76
2016-04-18 17:11
UIA mając do wyboru KRK lub RZE wybierze to pierwsze Panowie z Podkarpacia lata się za chlebem. Na zachód . Biznesu tyle co kot napłakał (nawet Lufthansa zmieniła Frankfurt na Monachium ) A z RZE to już tak blisko do granicy że nie warto
gość_9c46b
2016-04-18 14:36
GDN czy KRK miałyby jak najbardziej sens, tylko do KBP.
Bądź co bądź to są lotniska (każde) z ruchem dużo większym, niż wszystkie ukraińskie regionalne razem wzięte, a razem GDN i KRK to nawet więcej niż KBP.
Do tego z GDN jest daleki i niedogodny dojazd na Ukrainę (a szczególnie do Kijowa), mało sieciowych przewoźników (zwłaszcza z kierunkami na płd-wschód) i blisko Kaliningrad.
O ile jeszcze do Lwowa i zachodniej Ukrainy dojazd jest znośny (poza kolejkami na granicy), o tyle do takiego Kijowa to już wielka wyprawa i najkrótsza droga wiedzie przez Białoruś (kolejna granica).
Z GDN nie ma praktycznie, żadnego przewoźnika z dobrą siatką na b. ZSRR. Wystarczy spojrzeć na ceny LH do b. ZSRR, Teheranu i innych kierunków UIA, żeby stwierdzić, iż byłyby tłumy chętnych na przesiadki.
UIA zawiesił loty do Kaliningradu i w ogóle do Rosji (tak samo rosyjscy przewoźnicy). Sporo mieszkańców okręgu ma rodziny na Ukrainie, a teraz lecieć do wrogiego kraju można tylko przez Białoruś albo z Wilna. Myślę, że byłaby grupa pasażerów z obwodu zainteresowania, zamiast lotów z przesiadką w Mińsku bezpośrednimi z pobliskiego Gdańska i pewnie nie chodziłoby tylko o cenę.
gość_925c1
2016-04-17 16:27
Powinni latać do Wrocławia, Krakowa i Rzeszowa.Ale to ich samoloty ew zyski czy straty i ich decyzja.
lysypiotr76
2016-04-16 22:15
UIA tak o tym Poznaniu czy Gdańsku mówi a pewnie wycofają ten pomysł Bo co to za połączenie To lotnisko zapasowe nawet dla Lwowa Po co to w ogóle ogłosili ? Jak CSA namieszają nakręcą a WAW tylko zostaną