Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2016-04-21 14:57
Ryanair będzie współpracował z linią Norwegian w porcie lotniczym Londyn/Gatwick, dowożąc pasażerów dla rejsów transatlantyckich norweskiego przewoźnika. Rozkłady lotów będą zsynchronizowane, a systemy rezerwacji umożliwią podróże na jednym bilecie.
Następnym miejscem współpracy, między liniami Ryanair i Norwegian, może być w przyszłości lotnisko Kastrup w Kopenhadze.
lysypiotr76
2016-04-17 14:51
Sprawdziłem ostatnią listę Na wcześniejszej była Teraz Air Asia może latać wogóle ta lista czasami jest dziwna Linia ma zgodę na loty ale .................nie wszystkimi samolotami Niby chodzi o rodzaj maszyn Podobnie jest Iran Air Tylko niektóre samoloty
haile_cracovia
2016-04-17 12:39
Oj wcale Air Asia nie jest na unijnej czarnej liście. I nie ma takiej fatalnej reputacji jak piszecie.
lysypiotr76
2016-04-15 20:13
Co roku taką listę publikuje Komisja Europejska którą przygotowuje z krajami członkowskimi i Europejską Agencją Bezpieczeństwa lotniczego (EASA ) Aktualnie są na niej 232 linie lotnicze
Ale tylko indonezyjska. pozostałe nie mają problemów. Dla mnie to jest raczej wstęp do lotów za ocean. Pomimo że na razie odżegnują się od tego pomysłu to z taka siatką jaką mają w Stansted to zapełnię i 10 samolotów dziennie za wielka wode.
gość_b1159
2016-04-14 20:15
@lysypiotr76: skąd te informacje? o czarnej liście?
lysypiotr76
2016-04-14 18:56
Panowie AirAsia ma fatalną reputację po katastrofie samolotu Poza tym jest na czarnej liście linii którym nie wolno latać do Europy Drzwi zamknięte niestety
gość_d68f1
2016-04-14 18:45
gość_9c46b to Barcelona nie jest w Europie? o_O
gość_9c46b
2016-04-14 17:26
AirAsia X ma w planach powrót do Europy. W KUL mają siatkę na całą Azję, a w Europie pewnie przydałby im się partner taki jak Ryanair.
lysypiotr76
2016-04-14 17:14
Ciekawe jak mają zamiar łączone bilety sprzedawać Pewnie cs podpiszą z jakimiś liniami Pamiętam że ktoś z BA rozmawiał z FR ale nie dogadali się Bo że sami się za to zabiorą trudno mi zrozumieć
Affinitor
2016-04-14 17:12
mekki: jak zawsze, gorszy pieniądz w końcu wypiera lepszy.... :)
krzysiekl
2016-04-14 16:35
@banan86
Bardzo prawdopodobne że taki lot z przesiadką to będzie właśnie suma cen za poszczególne odcinki plus jakaś dopłata.
Ja bym to tak zrobił;)
(mimo wszystko to może generować wyższe koszty niż obsługa wyłącznie ruchu typu p2p więc uzasadnione by nie obejmować dodatkowymi kosztami tych którzy lecą p2p).
Jak ktoś będzie chciał taniej będzie mógł nadal samodzielnie poskładać sobie odcinki biorąc ryzyko (i kwestie związane z transferem bagażu) na siebie
krzysiekl
2016-04-14 16:32
Właściwie już nie da się mówić o liniach typu "LCC" i "tradycyjnych", a podział będzie coraz mniej wyraźny.
Jeszcze tylko "linia sieciowa" i "p2p" było wyróżnikiem, ale i to jak widać będzie się zmieniać.
usuniety
2016-04-14 16:27
Ciekawe, linie tradycyjnie staja sie coraz bardziej lowcostowe, a linie lowcost staja sie jak te tradycyjne... Ciekawe.
gość_9c46b
2016-04-14 15:21
Pal licho Europę, ale Maroko via Stansted albo Barcelona, to byłby dla mnie hit.
Jakby to wprowadzili to byłby prawdziwy przełom. Wtedy WMI mogłoby spokojnie myśleć o HUB-ie:)
Nie zdziwiłbym się gdyby pojawiła się nowa pozycja w cenniku opłat dodatkowych RyanAir typu "gwarancja przesiadki" + dodatkowe 30 EUR / 25 GBP / 130 PLN albo coś w tym stylu ;-)
gość_5783d
2016-04-14 12:35
No i byłoby super. Wystarczyłoby wtedy żeby FR rozwinął z każdego lotniska w Polsce po dwa loty dziennie do STN i byłyby możliwości przesiadek po całej Europie...