Pilot wstrzymał start, by pomóc rodzinie

Pilot wstrzymał start, by pomóc rodzinie Wszystko to działo się, kiedy samolot linii Etihad Airways był już prawie gotowy do startu z Manchesteru do Abu Zabi. Starsze małżeństwo w momencie kiedy dostało informacje o wypadku wnuka SMS-em, postanowiło poinformować o tym obsługę. Ta przekazała informacje kapitanowi, który zawrócił maszynę do lotniskowego rękawa. Tam dwoje pasażerów mogło opuścić...
14/04/2016 12:26   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_895c6 2016-04-15 20:13   
gość_895c6 - Profil gość_895c6
Affinitor: Wierz mi, że to się zdarza dość często. Sam pracuję w linii lotniczej i nie raz miałem podobną akcję. Nikogo nie zmusisz, żeby leciał.
Affinitor 2016-04-15 19:09   
Affinitor - Profil Affinitor
gość_895c6: chyba nie za bardzo. Dopóki samolot nie został zamknięty to jest żaden problem, ale zawrócenie z drogi kołowania tylko dlatego, ze pasażer sie upiera, żadna norma raczej nie jest.
gość_895c6 2016-04-15 15:17   
gość_895c6 - Profil gość_895c6
Szczerze? Takie sytuacje są na porządku dziennym w każdej linii lotniczej. Jak pasażer upiera się, że wysiada to się zawraca do gejtu. Norma. Bicie piany.
Affinitor 2016-04-14 23:11   
Affinitor - Profil Affinitor
Na biedne linie nie trafiło. Ciekawe co by zrobiły w takiej sytuacji najbardziej przyjazne pasażerom linie lotnicze.... ;)
lysypiotr76 2016-04-14 20:14   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Piękny gest Pilot pokazał klasę Linia na pewno w ten sposób poprawia swój wizerunek Liczy się pasażer można by było dodać
gość_67964 2016-04-14 17:17   
gość_67964 - Profil gość_67964
Po czym poznać poważną firmę? Linia straciła kilka tysięcy na kołowaniu samolotu i ponowną obsługę samolotu. Lot się opóźnił o godzinę, a mimo to linia mówi, że mogą ponownie wykorzystać bilety. I właśnie po tym się poznaje jaki stosunek ma firma do klienta.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama