Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f4d4b
2016-04-25 15:45
jak sie zaczyna od liczby pax 0 - to kazdy wynik jest rekordem
gość_905cc
2016-04-20 19:26
A może by tak w końcu przejrzeli na oczy i zaczeli obsługiwać najludniejszy region w Polsce z KTW co???
gość_e136a
2016-04-19 00:58
17
gość_4afe3
2016-04-18 23:37
gość_0e546: A wiesz, ile z powrotem?
gość_0e546
2016-04-18 18:09
RDO-TXL 19 pax.
greg0303
2016-04-18 17:10
Wczoraj, 17 kwietnia, o godzinie 16:33 wylądował w Radomiu samolot Saab 340A linii SprintAir (SP-KPL), który został powitany tradycyjnym salutem armatek wodnych pojazdów lotniskowej straży pożarnej. Maszyna przyleciała z Warszawy.
Samolot obsługuje dziś rotację SRN711/712 do/z Berlina (Tegel).
gość_0ad48
2016-04-18 16:54
Lublin już prawie ich pogrzebał a tu proszę to jeszcze nie koniec rywalizacji o pasażera z tego regionu.
gość_43475
2016-04-16 13:31
W ogromie wiedzy i mnogości specjalistów od siódmej boleści wspomnę jedynie, że likwidować możecie sobie, i to chyba mentalnie jedynie port lotniczy. LOTNISKO NATOMIAST BYŁO w RADOMIU, JEST I BĘDZIE ...
gość_11653
2016-04-16 02:27
Lotnisko juz istnieje, nie mozna go przeciez zaorac, bylby to jeszcze wiekszy ABSURD niz jego budowa. Cieszy ze polska lina prodejmuje probe. Zycze sukcesow....pomimo ze pochodze z Kielc!
gość_4afe3
2016-04-15 13:54
invicta: SF34 mają mniejszą liczbę miejsc niż ATRy i łatwiej je zapełnić. Co do kosztów jednostkowych, to nie sprawdzałem jak to wygląda w tych dwóch samolotach.
gość_9e3e1
2016-04-15 12:40
Z bliskich tras mógłby się też sprawdzić Wiedeń, może Kopenhaga.
gość_abdb0
2016-04-15 09:37
nadal nie widzę sensu istnienia tego lotniska...
gość_68b3a
2016-04-15 09:28
Kto za to płaci. Pan płaci, ja płacę, społeczeństwo. Cieżko mi będzie uwierzyć, że coś poleci z Radomia i będzie zarabiać pieniądze.
gość_0886b
2016-04-15 08:23
gość_1c7ec, ci co mieli polecieć aby odchaczyć Radom to już dawno to zrobili. Lotniczych "świrów" to znowu aż tak dużo nie ma. Wiekszość to zwykli turyści bo te bilety są po prostu atrakcyjne cenowo (a terminy lotów do/z PRG IDEALNE).
Też się chętnie dowiem, na czym niby polega ta przewaga mniejszych samolotow Sprintaira nad ATRami CSA? Zwłaszcza, w jaki sposób może się to przełżyć na pasażerów? Że niby chętniej latają małymi? W życiu...
gość_148e9
2016-04-14 17:43
, Trzeba pamiętać, iż CSA polaczenie do Pragi uruchomił we wrześniu. Należy podkreślić, iż CSA zaryzykował otwierając kierunek, typowo weekendowy, tuż po wakacjach. Większość z nas, w tym czasie, wróciła z wakacji i kolejna podróż najwcześniej planuje dopiero w styczniu ( właśnie wtedy na tej trasie pojawiła się większa ilość pasażerów). Ja sam jakbym mieszkał w Radomiu na weekend wybrałbym się do Pragi.
lysypiotr76
2016-04-14 17:11
To ciekawe Jeśli powiodą się te loty to w końcu skończymy śmiać się z Radomia Mniejsze samoloty łatwiej zapełnić ATRy piją paliwo a Saab jest oszczędniejszy Dodając zastrzyk finansowy od portu możliwe że linia wyjdzie na swoje Żartowałem Wyjdzie na tym z zyskiem Ryzyka nie ponosi Wszystko w rękach pasażerów
gość_1caf1
2016-04-14 16:56
Mniejsze samoloty zużywają też mniej paliwa
usuniety
2016-04-14 16:23
Czy pasazercom moze zdradzic na czym niby polega ta przewaga mniejszych samolotow Sprintaira nad ATRami CSA? Mniejszy samolot to wiekszy koszt jednostkowy na pasazera..
gość_1c7ec
2016-04-14 16:21
Dużo ludzi leci z ciekawości, żeby mieć Radom odhaczony.